Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

uscj JA. den var freaky!! hehe...

Idag regner det som bare søren! Blæh. FOrsåvidt greit, hadde planlagt å repetere all fransken jeg har lært!

Og så er det sånn hesteshow denne helgen, var der igår, og har litt lyst å ta en tur idag også... Det blir vel ikke noe av men!

Hva skal dere andre bruke søndagen til da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au. Jeg skal bruke søndagen til å sitte pent i ro og ikke røre meg, kjennes det ut som. I allfall skal jeg gjøre det den nærmeste timen. Brukte gårsdagen til å bygge om en vegg med bokhyller og jeg er åpenbart for gammel til å kravle rundt på gulvet i flere timer :ler: . Jeg er rett og slett kjempestøl.

Men resultatet ble bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lese, for jeg har en sertifiseringseksamen hengende over meg, som jeg aldri får somlet meg til å ta... Og så skal jeg vaske opp, og så har jeg litt lyst til å rydde i klesskapet (inspirert av diverse andre her i tråden). Burde kanskje gjort litt rent også... Men først: LESE! Det er så lett å utsette lesing...

Endret av Purple
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i bursdagsselskap og spise kake hos en kamerat av sambo i dag. Det blir nok gøy, selv om jeg ikke føler jeg burde spise noe usunt. :forvirret:

Ellers tror jeg ikke jeg skal gjøre så mye, prøve og lese litt kanskje, selv om jeg ikke har så veldig lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uæh, jeg måtte gå på side 2 på mine innlegg for å finne denne tråden! hvor er alle folka, hva driver dere med???

Selv er jeg god og full nå, pimpa vin som en gal, så jeg ikke kjenner de intense ryggsmertene jeg plutselig har fått...

Tider som denne, sitter på dataen, vinglasset i nærheten og hører på musikk, det hadde vært fryktelig godt å dele leilighet med bare kjæresten nå så jeg kunne synget alt jeg kan til alle god sangene jeg har på dataen! Men nei, når man har svigerparet (?) på dataen 2 meter unna føles ikke det særlig kult ut ;)

noen flere av lonesome doves som er våkne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

middag, ja, en smule sent? ;)

nå begynner kjæresten å klage... fan heller, jeg har VONDT, og piller funker ikke, da må jeg rett og slett gå på alkoholen, jeg får en god kveld, og slepper smerter...

har dere noen gode tips til sanger/artister jeg kan laste ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er dette dere driver med midt på natta ja! Når vi andre sover vår uskyldige søvn, og dere skulle vært i seng... :fy_fy:

Tirsdag i dag. Hadde ikke mandagsfølelse i går, følte det var senere i uka enn det. Det er alltid kjipt, da blir uka så lang...

Deilig med høstferie gitt, selv om jeg ikke har ferie selv. Men alle skoleungdommene har ferie, slik at bussen ikke er stappfull av fnisete jenter og høylytte gutter, og slik at bussen faktisk kommer omtrent når den skal. Skulle ønske det var høstferie alltid! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

såklart, Linkri! Velkommen i "klubben" :)

woho, jeg har fått time hos osteopath idag, håper å finne årsaken til ryggproblemene mine!

Her øsepøseregner det, er så grått og trist ute... trærne har såvidt fått litt gulfarge her og der, høsten er på vei ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Takk for det :)

Jeg får kanskje fortelle litt om meg selv da.... Jeg er 23 år, bor på Østlandet. Jeg har samboer, og vi har akkurat fått vårt første barn. Jeg er utdannet sykepleier. Jeg føler meg egentlig veldig ensom... Sambo og jeg lå og snakket om det senest for 2 dager siden. (Føler meg absolutt ikke ensom i forholdet altså! ;) ) Da jeg gikk på u-skolen, hadde jeg MAAANGE venner. Men jeg har aldri hatt noen helt nære... Og de jeg hadde den gangen, har jeg ikke kontakt med i dag. Noen har jeg trodd har vært nære, men som har vist seg å være det stikk motsatte :( Jeg har opplevd mye svik fra venninner, og det har gjort til at jeg holder folk litt på avstand. Jeg har EI god venninne, men hun bor et stykke unna... :( Da jeg begynte på sykepleien ble jeg kjent med veldig mange... Jeg hang veldig mye sammen med et par stykker, og ble mer kjent med deres vennegjeng. Men etter et par år opplevde jeg å bli sviktet der også.... Som jeg sa til sambo: "Er det ingen som vil være vennen min eller..?" Føler nesten at det er meg det er noe feil med... Men jeg ser på meg selv som en HELT NORMAL jente :) Jeg har vel egentlig vært mer moden enn mange andre på min alder, noe som har ført til at jeg har blitt litt utafor. Å feste 3 dager i uka er jeg ferdig med for lenge siden... Og de jeg hang med da jeg gikk på sykepleien, sa at jeg hadde blitt så kjedelig... pga jeg prioriterte andre ting enn å feste og "ligge rundt"....

Jeg fikk også en psykisk knekk i svangerskapet... og det var vel egentlig da jeg så hvem som var virkelig venner... og det var svært få. Og da lille snuppa mi kom til verden, var det få som viste interesse. Ble litt skuffa da ja.... Jeg må ærlig innrømme det :sjenert: Ei som skal "liksom" være fadder, har ikke sett snuppa mi en gang... og hun er snart 9 uker.

Og det er som andre har sagt inne her, det er utrolig vanskelig å bli kjent med nye folk. Jeg savner å ha noen å dele ting med, finne på ting med, le sammen, grine sammen osv....

Men det var vel nok om meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med baby, LinKri, og velkommen hit!

Det er vel i sånne store øyeblikk i livet at jeg også merker at jeg ikke har så mange nære venner.. (har ikke fått barn enda jeg da), man vil vel dele gleden med så mange som mulig :)

Hvordan er det å være mamma? Merker at kroppen min begynner å få lyst på barn, mens fornuften min ikke har lyst enda. Blir til at jeg leser endel om svangerskap, fødsel og babyer da, og jeg er så utrolig fasinert av at det går an å lage en liten baby inni magen "uten at man tenker på det", alt går bare av seg selv. Det er helt merkelig fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med tocogo, slike store øyeblikk man vil dele med hele verden, men så er det nesten ingen å dele med, det er litt trist!

Grattis med den lille, Linkri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Virker som et fellestrekk for veldig mange av oss her i denne boka er at vi ikke liker å feste hver eneste helg..

Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver, LinKri, spesielt det om å bli sviktet av "venner" og å lure på om det er noe galt med en selv.. :( Hvorfor skal det være så innmari vanskelig å finne noen ordentlige venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...