Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

brumma... jeg har vært borte fra yndlingshowet mitt i et HALVT ÅR!!! Vet du hvor lang tid det er??? hehe......

Har fulgt med siden jeg var husker ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ELSKER H&A!!!!!

Men nå får jeg aldri sett det lenger, for da er jeg på jobb. :grine:

Chic: Hvor laster du det ned? Har de både gamle og nye episoder? Vil se!!!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er søte da! :-D

Og et halvt år borte fra yndlingsserien sin er alt for lenge! Jeg er litt glad jeg klarte å distansere meg fra H&A- det går jo så ofte! Må se sånne ukesserier jeg, hvis ikke mister jeg halvparten av episodene! *Lister meg avgårde for å se Gilmore Girls*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Husker jeg også så på Home and Away for leeeenge siden.. Hehe. Nå følger jeg egentlig ikke med på noen ting lenger :)

Har funnet meg leilighet i dag, jeg :hoppe:

Skal flytte sammen med lillesøstra mi, så det blir nok bra :) Skal prøve enda hardere å få meg jobb nå også, så hvis jeg får det skal jeg kjøpe meg bil også :) Gleder meg jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med leilighet!!! Pent house på Aker Brygge, eller? ;)

Lykke til med jobbjakten - min erfaring er at når det først løsner med noe, drar det fort på seg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet

Tja.. Kunne tenke meg å jobbe med det meste egentlig.. Men helst ikke klesbutikk, og heller ikke telefonsalg :ler:

Har begynt å vurdere vikar på SFO eller noe sånt da.. kan vel ikke være så vanskelig å få jobb der?

Penthouse på Aker Brygge ja.. Hehe.. Nei, det var nok ikke SÅ bra.. Men den var veldig fin da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med leilighet! :hoppe:

Ja, har perfekte stedet for deg niomi! http://backtothebay.com/forum/index.php?showforum=103

men pass deg, om du vil ha norske episoder så må du ha skrevet så og så mange poster på forumet, men de australske episoden er det fritt fram på, MEN de er typ 3-400 episoder foran de norske!! hehe.

brumma, ja syns vi er søte selv jeg :) Har vært HAA dager i to dager nå, sett så mange episoder! hehe...

Liker også sånn en-i-uke programmer, men etter Sex and the city var det ikke så mye interresant.. og nå har jeg ikke noe valg uansett, med en kanal i tv'en på fransk jeg ikke skjønner enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, jeg pleide også å se på Home&away, og huser Selina godt. Har ikke blitt så mye titting i det siste, synes det har blitt veldig mye dårligere det siste året eller to..

Så dere på Home&Away når det het "borte bra" og gikk på tv3? Var ei som het sophie som var med der, hun er min favoritt :)

Og gratulerer med leilighet, ja!

Endret av Tocogo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så glad :danse: De siste dagene har jeg slitt med å få til det jeg skal på prosjektet mitt, men i dag fikk jeg det til. Etter det så løsna så mye også fikk jeg til enda mer :hoppe: Da er det morsomt å programmere!

Hvordan står det til med dere da? Har blitt litt hekta på ebay de siste dagene :sjenert: Så da har jeg vært der også har det blitt mindre kg... utrolig mye rart man kan kjøpe på ebay, har ikke prøvd å kjøpe noe før denne uken. Blir spennende når det kommer i posten.

Også er det snart helg :hoppe: Har dere noen planer?

Akkurat nå er livet bare herlig, selv med masse regnvær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, også glemte jeg å si at to av orkidene mine vokser veldig og får nye blader. I tillegg er det en annen en som står i full blomst (kjøpte den nå nettopp, den er flott!). Det bidrar også til det gode humøret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan funker ebay? Eller kanskje jeg ikke vil vite det, har ikke lyst å få dilla... :ler:

Så bra det endelig har løsna for deg! :hoppe:

Min helg... Imorgen skal jeg og typen på hesteshow, alla Olse Horseshow tenker jeg... Det gleder jeg meg masse til!

Og imorgen kveld blir det fancy middag, ettårsjubileum med min kjære :hoppe::hjerter_rundt:

Søndag blir vel bare slappe av dag!

Nå skal jeg på franskkurs, av en eller annen grunn har jeg egentlig mest lyst til å bli hjemme og ikke gjøre en skit.... Må lixom sparke meg litt i rumpa for å komme meg til kurset! Går jo greit når jeg først er der da... rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett så mye fint på ebay! Men... Hver gang jeg har funnet noe sender de ikke til Europa, jeg forstår ikke paypal ( :rodme: ), størrelsene er rare og jeg er ikke så glad i auksjoner. Konklusjon: ebay er ikke helt min greie... (Men snart faller jeg nok for fristelsen til å prøve allikevel! :ler: )

Hva har du kjøpt, Tocogo? *Nysgjerrigper*

Grattis med jubileum, Chic! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som ikke sender utenfor usa på det jeg har sett på også. Men du må se på det øverste området, der det står "ships to", og ikke nede, under beskrivelsen. Har sett der noen ganger, og det ser ut som om de bare sender i usa, men så står det "ships to worldwide" øverst. Da sender jeg en mail og spør hva porto blir til Norge. Det er kjedelig med den portoen, for det blir fort noen kroner av det..

Jeg har kjøpt og betalt for noen juletrekuler :ler: Har ikke fått de enda, så er spent på om de kommer frem hele. Jeg har bestandig drømt om å ha et sånt juletre som bestemor og bestefar har, men gammel juletrepynt og sånt elegant, tynt glitter (1-2mm). Har lett etter sånt glitter i norske butikker i alle år, men ikke sett snurten av det. Så kom jeg over det på ebay, så nå er jeg inne og byr på 3 pakker. Er masse annen gammel, fin juletrepynt der også. Er litt opphengt i dette juletreet mitt for tiden jeg :sjenert:

Synes det er spennede med nettauksjoner, men de fleste ender jo midt på natta, og det er litt kjedelig...

Gratulerer med dagen, Chic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå er jeg så glad :danse: De siste dagene har jeg slitt med å få til det jeg skal på prosjektet mitt, men i dag fikk jeg det til. Etter det så løsna så mye også fikk jeg til enda mer  :hoppe: Da er det morsomt å programmere!

I know the feeling. Programmering er gøy når man får det til! Er du også IT-jente altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know the feeling. Programmering er gøy når man får det til! Er du også IT-jente altså?

Nja, ikke helt. I det jeg studerer er det viktig å kunne en del data, så jeg har hatt ganske mange fag som de på data også tar. Programmering i en del forskjellige språk, databaser, systemutvikling. Synes det er kjempemorsomt å programmere egentlig (spesielt når jeg får det til), men jeg føler ikke at jeg er god nok til å satse fult på det.. tør ikke helt :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanx girls :) Et år er egentlig ganske kort tid på papiret, men jommen meg har vi opplevd MYE sammen dette første året, føles som om vi har kjent hverandre hele livet... :hjerter_rundt:

Paypal er ikke så ille ser du, har du vært på hjemmesiden til paypal? Der mener jeg det skal stå ganske enkelt forklart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, ikke helt. I det jeg studerer er det viktig å kunne en del data, så jeg har hatt ganske mange fag som de på data også tar. Programmering i en del forskjellige språk, databaser, systemutvikling. Synes det er kjempemorsomt å programmere egentlig (spesielt når jeg får det til), men jeg føler ikke at jeg er god nok til å satse fult på det.. tør ikke helt  :tristbla:

Litt datajente da :)

Føler meg ikke alltid så flink til å programmere jeg heller, men det er nå det jeg jobber med hver dag, og det går jo bra! (Fint med kolleger å spørre når man ikke får det til ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...