Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg studerer ernæring jeg.. :) Så da går jeg for de spørsmålene jeg har laget. De er ganske åpne, og krever litt refleksjon, sammenligninger og litt lange svar.. :) Dette er bare introduksjonsemnet, så vi skal ikke gå så mye i dybden, men litt er lov :)

Cata: Heldig som har mac, jeg ønsker meg det, så jeg håper min maskin går til dundas snart og :) Men jeg har en datasambo som fikser hver gang, og det er vel kanskje like greit, sånn at jeg får hjelp hvis jeg trenger det :) Men det er lite problemer med mac da, men hvis det skulle oppstå noe så hadde jeg slitt veldig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, nå har jeg ikke skrevet her på lenge. Har det så travelt og slitsomt om dagen... Velkommen til de nye som har kommet til, og håper alle har det bra. God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke skrevet på lenge... men jeg har lest alt sammen da.

Har ikke noe spesielt å si egentlig heller, livet er jo ikke så spennende ;) så da ønsker jeg dere istedet en riktig god natt!

:klem: til alle duene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår meg hvor skummelt det er å komme hjem til samme kjipe huset, bare for å legge seg alene. Man kan skikkelig grue seg.

Men samtidig er det godt å komme hjem til akkurat den sengen, for det er få plasser man egentlig kan slappe av på akkurat som i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin helg alle sammen :) Om 2 timer ligger jeg på operasjonsbordet, så jeg vet ikke når jeg kommer på igjen.. Kjenner jeg meg rett så blir det i kveld, men det kommer helt an på formen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aylana: Lykke til!

Ellers har jeg ikke vært her på lenge. Den sedvanlige høstdepresjonen har tatt meg, og jeg er trist hele tiden ! Innmari slitsomt, spesielt siden jeg vet at dette pleier å vare fram til advent. :tristbla: I tillegg hoper det seg opp på jobb. Samme hvor fort jeg jobber, bare vokser e-postboksen. Og alt skulle gjerne vært gjort i går! :sjokkbla: Skulle ønske jeg kunne tatt en uke fri og reist bort nå. Enten på spa, hytta eller Syden. Bare bort, liksom, men jeg har ikke igjen noe ferie. Dette er et litt sånn "synes så synd på meg selv"-innlegg, men det er godt å få det ut.

Håper det går supert med studiene for dere som studerer, og Chic - snart snakker du fransk som en innfødt! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her høres det ut som du trenger en klem, niomi: :klem::klem::klem: Du fikk litt mer enn en også :)

Det høres ikke noe koselig ut å ha det sånn. Jeg har sånne dager innimellom, men heldigvis ikke over lengre perioder. Det må være veldig slitsomt... Håper du klarer å finne noen lyspunkt innimellom også da, ellers hadde det kanskje vært lurt å prate med noen, en lege eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt bedre nå. Hadde en veldig koselig lunsjpause, og fikk ledd masse. Det hjelper. :) Og tusen takk for gode klemmer!!!!!

Humøret mitt er litt som været. Problemet med høsten, er at det er utrolig mange "platte" og grå dager, som i dag. Lavt skydekke, blir liksom ikke ordentlig lyst. Ja, alt ser rett og slett litt grått og utvisket ut! Og da blir humøret mitt grått, også. ;)

I kveld skal jeg på får-i-kål-lag. Akkurat nå føles det som et ork, men jeg vet jo at det sikkert blir kjempeartig når jeg først kommer meg dit. Så jeg har takket ja til invitasjonen, istedetfor å takke nei. Flink, ja! :klappe: Men aquaviten lar jeg være i fred i dag. Et par pils holder nok i massevis. ;)

Noen som har noen spennende planer for helga, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen spennende planer for helga, da?

Blir vel helst å sove lenge og slappe av. Sliten etter en lang uke!

Venter nå bare på at min kjære skal komme hjem. Jeg som har vafler klare og alt! Kommer han ikke snart spiser jeg alle selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg feiret to-uker-røykfri med å bestille meg sminke og jålerier på nettet :) Gleder meg til å sjekke postkassa om noen dager. Nå er det snart leggetid også, skal opp ganske så tidlig for å dra "hjem" til Romerike. Jeg skal lunsje med svigermor og titte i butikker... og mannen skal jobbe :sjarmor: Han er elektriker og tanta hans trengte en så da ble det sånn.

Blir koselig å se familien igjen, vi flyttet bare litt over en time unna, men vi ser dem mye skjeldnere nå enn før. Det er litt trist egentlig. Også blir det koselig å rusle i Lillestrøm igjen, der har det skjedd mye siden vi flytta, helt rart å se. Merker jeg har blitt en av de gamlingene jeg lo av før, de som alltid brukte frasen "der hvor ..... var før" når de skulle beskrive hvor noe var... hehe. Tenke seg til, 25 år og utdatert. Nabojenta på ni var på besøk i dag, hun lurte på hvor gamle vi var. Da jeg fortalte det sa hun at vi var ganske unge til å være så gamle... ehh. Og jeg som trodde jeg var ganske gammel til å være så ung, men det var vel i fjor det :)

Ha en fin helg alle duene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg en dag post-op, og greier ikke å holde meg unna KG. Det gjorde jeg ikke i går heller, fordi jeg måtte skrive hvordan operasjonen føltes i brystoperasjonsdagbok-tråden til CeeCee, det er utrolig hvor fort man glemmer.

Nå kjennes det ut som noen har stått å trampa på brystet mitt, men blir mer og mer smertefri for hver time føler jeg. Så om en dag eller to kommer jeg til å bli flink student igjen håper jeg :)

Lisee: Gratulerer som 2 uker røykfri :) Veldig bra av deg, så du fortjener absolutt belønning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, *MissA* :bursdag: Håper du får en fin dag!

Og hvordan går det med deg, Aylana?

Jeg har hatt en veldig fin helg så langt :) Besøk av en veldig god venninne, og vi har hatt det så fint. Kost oss ordentlig. Snart skal jeg sette på fårikål, og sene i dag er det godset-kamp :)

Hvordan har dere det i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med dagen, MissA! :gratulerer: Hvordan skal du feire den?

Høres ut som en koselig helg, Tocogo!

Har fryktelig lyst til å finne på noe i dag, men har jo ingen å gjøre noe med. :forvirret: Søndager er kjedelige. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fryktelig lyst til å finne på noe i dag, men har jo ingen å gjøre noe med. :forvirret: Søndager er kjedelige. :Gjesp:

Uff.. har lyst til å dra på sopptur jeg, men tror ikke det blir noe av. Blir nok perling eller strikking og tv'en istedet, men det er greit nok det også da :) Du har ikke noe hobbyting du kan gjøre da? Lage noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. har lyst til å dra på sopptur jeg, men tror ikke det blir noe av. Blir nok perling eller strikking og tv'en istedet, men det er greit nok det også da :) Du har ikke noe hobbyting du kan gjøre da? Lage noe?

Jo, jeg liker mosaikk og å lage julepynt/kort men har ikke alt jeg trenger her. :tristbla:

Hvem bestemte at alle butikker skulle være stengt på søndag?? :sur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En bursdags- :klem: til MissA!!!! Håper du får en strålende dag!!!!!! :bursdag:

Helga har vært ålreit. Var på fårikål-lag på fredag, og min kjære var faktisk enda mer sliten enn jeg. Han kubbet i senga til han som holdt festen før 12. :ler: Umulig å få liv i han, så vi endte opp med å overnatte. Selv drakk jeg 4 øl og 2 akevitt mellom kl 6 og 2. Tålte nok litt lite, for jeg kjørte fortsatt karusell (verden snurret rundt når jeg satt bo stille i sofaen) kl 6 i går kveld! :overrasket: Supert å komme seg litt ut, var det, for er i bedre humør og har mer overskudd enn på lenge. :klappe: I dag sto jeg faktisk opp kl halv 9. På en søndag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, *MissA*! :blomst:

Jeg har vært på "ferie" (dvs familiebesøk) i helga. Vi har hatt det veldig koselig, men det er godt å være hjemme igjen!

Det kunne godt vært litt bedre vær her da... Det er så grått og trist! Jeg liker ikke høsten... Godt at helgens strabaser hjalp på humøret ditt, Niomi! Jeg skal lage meg en stor kopp te og tråle gjennom innlegg på KG. Satser på at det hjelper litt! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i Bergen og tilbragt gårsdagen sammen med en gammel venninne som jeg ikke har sett på "evigheter". Koselig med sånne turer av og til, selv om denne startet heller dårlig med en akk så guffen ripe i lakken på bilen min. (Blir nok noen flagrende lapper til lakkering av skjerm.)

Må jobbe litt med presisjonsrygging..... Det var et autovern som ble en smule nærgående

:grine:

Men.....gjort er gjort, kan ikke egentlig angre på noe som var så til de grader ufrivillig heller. Det er bare å bite i det sure eplet og kontakte billakkerer i morgen og få en pris på jobben. Dyr lekse, men lærer meg vel å se meg enda litt bedre for. (Og så jeg som pleier skryte av at jeg er god til å rygge..... :sur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt kamp. Slutter aldri å overraske meg hvor kjappe 14-åringer kan være! :ler: Snart slutt på sesongen, da, så tenkte jeg skulle prøve meg på tae kwon do i høst og vinter. Jeg er så klønete, så det kan jo bli interessant.

Brumma: Høstdepresjoner er noe dritt! :klem:

Cata: Uff, da! Har hatt mine opplevelser med stolper som på mystisk vis har flyttet på seg når jeg skulle rygge, gitt. :sjenert:

Natta, alle duene mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...