Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg er litt sent ute, men LYKKE TIL, CHIC! Det går nok kjempebra, og tenk så deilig det blir å kunne fransk! Fortell oss hvordan det gikk da!

...Og Toblerone sier du?... :sjarmor:

Jeg leser og leser... Prøver å ikke stikke innom her noe særlig, men noen pauser må en vel ha? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lamadama: Er det ikke du som skulle få vite om leilighet snart, eller nå, eller for litt siden? Hvordan går det?

Det gikk veldig bra med min "grue meg til", nettopp ferdig nå. *stolt av meg selv*

Du må fortelle om kurset når du kommer tilbake, Chic

Endret av Tocogo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ca 1 time får jeg vite det  :overrasket:  :overrasket:  :overrasket:

Lykke til, skal krysse fingre og bein for deg :) Gleder meg til jeg skal ut på leilighetsjakt, ikke så veeeldig lenge til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lamadama: Har du fått vite noe om leiligheten nå? :)

Chic: Hvordan gikk første dag på franskkurset? :P Kjenner igjen følelsen med magevondt og sånn, har byttet skoler en del, og da er det flere ganger at jeg har vurdert å droppe første skoledag, bare for å slippe. Et friår skader da ikke ;) Men jeg hadde jo måttet jobbe, og da hadde det sikkert vært det samme første dag i ny jobb osv :) Ond sirkel :) Tror ikke du har noe å bekymre deg for jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det kjedelig stille i kveld...

Jeg har blitt bedt i bursdagsselskap til ei.... jeg føler jeg ikke kjenner. Og jeg er så kjip at jeg ikke har lyst til å dra. Har truffet alle åtte som skal komme før, de er liksom en bestis-gjeng. Jeg kjenner hun ene ganske godt, mens bursdagsbarnet har jeg vel ikke sett på 3 år, og jeg har aldri følt meg komfortabel sammen med henne. Ble til at jeg bare takket ja, selv om jeg ikke har lyst til å dra. Gruer meg til lørdagen nå... Som en del av dere har sagt tidligere i tråden, så er det ikke noe morsomt å sitte der og føle seg utenfor... tror det kommer til å bli sånn den kvelden :( Får vel bare prøve å tenke positivt, hyggelig at jeg ble bedt da hvertfall (men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor!)

Hvordan gikk det på franskkurset i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her jeg også. Har lånt med meg jobbelaptop hjem og må benytte sjansen. Gleeeeeeeder meg til jeg får orden på PC-tilværelsen igjen. :ler: Det er nok et sikkert tegn på avhengighet.

Tocogo: Kjedelig med sånne selskaper som man ikke føler seg vel i, men du får krysse fingre og håpe det beste - samt gjøre det beste ut av det. (Og så får du heller takke for deg og tusle hjem tidlig hvis det slett ikke blir bra.) Som regel blir det morsommere enn man tror når det er noe man er litt skeptisk til i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir ofte bedre enn jeg tror det kommer til å bli. Har en lei tendens til å være litt negativ, speseilt når det gjelder folk jeg kjenner litt dårlig... føler bare at jeg ikke har noe til felles med dem... rart at jeg ble bedt... *tenke positivt, Tocogo*

Og snart kommer den beste venninna mi som bor langt, langt borte på besøk til meg. Gleder meg så mye til det da, det blir koselig :) Hvertfall en positiv ting å se frem til.

Hmm, sitter her med fredagsfølelse jeg, også er det bare tirsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tocogo, kan jo bare dra dit, og hvis det ikke funker så bra, eller at du ikke trives noe særlig, så kan du jo lage en dårlig unnskyldning og dra hjem igjen! Men da har du jo ihvertfall tatt en liten tur :) Og tenk, det kan jo være veldig morro også! :)

Fransk kurset mitt idag gikk ok, måtte løpe fra scooteren til skolen, svetta som en gris, for å rekke å kjøpe bøker før timen... hehe...

Vi var bare fire, skulle egentlig være 6, men to stk var ikke der. De tre andre var så klart fra søramerika, ikke stort håp å bli kjent med noen der nei....

Læreren var ok da. Det var litt vanskelig, for alt foregikk på fransk, forklaringer og det hele! hehe. Men synes jeg klarte meg bra jeg! :hoppe::klappe:

Hvordan går det her i kveld da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Det ser ut til at jeg snart har hjemmePC igjen. Har spora forsendelsen og den er i allfall i landet, og jeg tror den er i byen.

Gjett hvem som er fornøyd dersom det ligger pakkehentelapp i posten i morra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er som får ny data da! Har data-kjæreste jeg, så han har reddet dataen min flere ganger, på godt og vondt. Fint å spare penger, men moro med ny data også da ;) Over 4 år den jeg har nå...

Inspirert av en annen tråd her inne bestilte jeg perler på nett i går, og i følge damen som sendte dem kan det hende de kommer i morgen. Det blir i så fall min post-glede :) Så blir det jultrepynt-produksjon, små bjeller i forskjellige farger. Hehe, flink til å planlegge jeg, for jeg kommer ikke til å ha juletre å putte dem på i år, de er planlagt for juletreet jula 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahem.....får og får....costa plenty ;) .

Nja, jeg hadde på en måte håpet at den gamle skulle vare et år til eller så. Den var bare 2 år gammel. Men var nysgjerrig på hvordan det er å bruke mac, så når den først streika så.....

Men hvis de nå klarer å fikse den gamle så sitter jeg der :ler: . Uansett har jeg visst ikke vært heldum, for en jeg kjenner kan tenke seg å kjøpe min gamle for en rimelig penge hvis den blir fikset, så da blir ikke mellomlegget helt galt likevel.

Postpakke er gøy - så lenge det ikke er regninger som kommer. Men...perlejuletrebjellepynt? :klø: Blir sikkert fint altså, men klarer ikke se for meg hvordan man kan lage det. (Du har ikke tilfeldigvis en link til et eksempel, vel?)

*nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke det nå, dessverre. Kan ta bilde hvis jeg får lagd en ferdig. Er med sånne bittesmå-perler, seed beans, de er egentlig veldig raske å lage. Men oppskriften er hjemme hos mamma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine bjeller, jeg har lyst å holde på med sånn hobbyting, men det er så dyrt å begynne.. Jeg har dropskokesett, men ikke kjøkkenbord og bare liten kjøkkenbenk, så det er så trasig å holde på.. Jeg får nøye meg med strikking av lapper enn så lenge :)

Puh.. Nå fikk jeg skikkelig ånden over meg :) Jeg og sambo vaska leiligheten vår, så slipper vi å tenke på det mer denne uka.. Er så bekymret for hvordan sambo skal greie å styre husholdningen mens jeg er "pasient" :P Blir nok masse ferdigmat og sånn kjenner jeg han rett, og lite husarbeid, derfor prøver jeg å gjøre unna så mye som mulig før fredag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer til å gå bra, visste du at forskning viser at 95% av ens bekymringer er unødige og aldri skjer!!! Det er noe å ta med seg!! :hoppe:

Men det er jo de siste 5%-ene man egentlig bekymrer seg for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Hvordan har dere det i dag da, duer?

Ensom dag her.. er matlei og kjeder meg. Usj.

Uff da.. :klem:

Har det kjipt.. Ikke fordi jeg er ensom, men fordi jeg sitter og skriver på en oppgave som skal leveres på fredag og jeg aner ikke hva jeg skal skrive.. Er det noen her som har god peil på Marx, Smith eller Weber eller? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...