Cata Skrevet 16. september 2006 #501 Del Skrevet 16. september 2006 Sånn søt gris.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 16. september 2006 #502 Del Skrevet 16. september 2006 Rimelig sikker på at det ikke er katta i sekken... vi har "hilst på" både grisemammaen og grisepappaen hans og ingen av dem var skremmende store. De var 15-20 kg, pappaen kanskje noe mer... Men han er jo en gris, får han spise så mye han vil blir han vanvittig feit, så feit at han dør av det Han er faktisk mer matglad enn meg... Hittil har vi bare funnet noen få ting han ikke liker: Rå stangselleri (varmebehandlet går fint) Rå sukkererter (varmebehandlet går fint) Kaffe uten melk Derimot er han glad i alt annet, spesiellt brød, kylling, fisk og frukt... ja og mye av ugresset i hagen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2006 #503 Del Skrevet 16. september 2006 hihi. Ja, man må passe på slike dyr.. ete til de dør, det er jo ganske sprøtt... Etter å ha sett mer i albummene, nå vil jeg også ha en minigris!!! hehe. kanskje om jeg flytter på et lite småbruk... grisen din var jo bare helt utrolig søt!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 16. september 2006 #504 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg syns om minigriser, jeg. På den ene side er de jo veldig søte, mens på den andre side er de griser. Og jeg forbinder skikkelig fæl lukt med den rasen. Nå er jeg skikkelig trøtt, altså. Er egentlig B-menneske, men må stå opp 6.15 for å komme meg på jobb til 8. Noe som resulterer i at jeg våkner drittidlig også i helga, og grisetrøtt på kvelden... KJEDELIG!!!! Så nå tror jeg jeg skal ta en ørliten , før jeg bysser i hiet mitt. Så natta, alle duene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 16. september 2006 #505 Del Skrevet 16. september 2006 Dere som har flyttet vekk fra hjembyen deres aleine, hvordan gikk det? Jeg vurderer å flytte vekk herfra, men synes det virker så vanskelig. Fant dere jobb eller et sted å bo først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2006 #506 Del Skrevet 16. september 2006 Dere som har flyttet vekk fra hjembyen deres aleine, hvordan gikk det? Jeg vurderer å flytte vekk herfra, men synes det virker så vanskelig. Fant dere jobb eller et sted å bo først? ← jeg ville anbefalt deg å finne jobb først tror jeg. har du tenkt å flytte langt? om du ikke skal flytte så langt, så er det best i alle fall, da kan du jo pendle evt til du finner et sted å bo. Men det er vel lettere å finne leilighet enn jobb! Flytta en gang uten å ha jobb, det var vanskelig... tok meg tre mnd før jeg fikk jobb, husleia var ikke lett å ta da nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 16. september 2006 #507 Del Skrevet 16. september 2006 Natta Niomi! Og grisen vår lukter ikke særlig gris... den fæle griselukta er lukta av urinen deres. Og vår gris har så god plass at han ikke trenger å ligge i sin egen urin. Dessuten dusjes han jevnlig... Men skjønner tanken da, jeg tenkte sånn før jeg også. Grusom mishandling egentlig av griser, det å gi dem så dårlig plass, de er renslige av natur og bruker et fast hjørne som do, men det hjelper jo ikke når man ikke kommer seg unna dohjørnet sitt. Staaakar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 16. september 2006 #508 Del Skrevet 16. september 2006 Dere som har flyttet vekk fra hjembyen deres aleine, hvordan gikk det? Jeg vurderer å flytte vekk herfra, men synes det virker så vanskelig. Fant dere jobb eller et sted å bo først? ← Jeg og mannen forelska oss i et hus vi. Og kjøpte i forelskelsens rus det huset... uten å ha startet salg av en ikke særlig lettrolgt lielighet og uten å ha jobber her i Fredrikstad. Det var ikke særlig lett, men det gikk. Vi delte på å være her for å pusse opp og å være i leiligheten for å ha visninger i helgene. Etterhvert flyttet vi hit og jeg gikk arbeidsledig og tok småjobber mens han pendlet. Ikke særlig lett, men vi fikk det som vi ville. Og vi fikk bevist ovenfor oss selv, hverandre og alle andre at hvis vi VIL noe så får vi det til. Men, skulle jeg gjort sånt igjen ville jeg ha satset på å skaffe jobb først... Har du sett deg ut en by du vil til eller er det som med oss? Vi ville bare ut og vekk fra det kjipe stedet vi var og inn i en by. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 16. september 2006 #509 Del Skrevet 16. september 2006 jeg ville anbefalt deg å finne jobb først tror jeg. har du tenkt å flytte langt? om du ikke skal flytte så langt, så er det best i alle fall, da kan du jo pendle evt til du finner et sted å bo. Men det er vel lettere å finne leilighet enn jobb! Flytta en gang uten å ha jobb, det var vanskelig... tok meg tre mnd før jeg fikk jobb, husleia var ikke lett å ta da nei! ← Jeg vet ikke helt. Har mest lyst til å flytte langt for å komme meg unna gamle minner og området jeg har bodd i hele livet, men vil også holde meg nærme fordi jeg har hele familien min her. Vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2006 #510 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg vet ikke helt. Har mest lyst til å flytte langt for å komme meg unna gamle minner og området jeg har bodd i hele livet, men vil også holde meg nærme fordi jeg har hele familien min her. Vanskelig. ← vanskelig det der... har du hørt noe fra den jobben du var på intervju hos enda forresten? du får bruke tida til å tenke på hva du vil da... kunne kanskje vært greit å ikke flytte altfor langt unna, greit å ha litt kjentfolk/familie i noenlunde nærhet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 16. september 2006 #511 Del Skrevet 16. september 2006 vanskelig det der... har du hørt noe fra den jobben du var på intervju hos enda forresten? du får bruke tida til å tenke på hva du vil da... kunne kanskje vært greit å ikke flytte altfor langt unna, greit å ha litt kjentfolk/familie i noenlunde nærhet... ← Får høre noe i morgen antar jeg, siden hun sa hun skulle ringe alle i løpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 16. september 2006 #512 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg og mannen forelska oss i et hus vi. Og kjøpte i forelskelsens rus det huset... uten å ha startet salg av en ikke særlig lettrolgt lielighet og uten å ha jobber her i Fredrikstad. Det var ikke særlig lett, men det gikk. Vi delte på å være her for å pusse opp og å være i leiligheten for å ha visninger i helgene. Etterhvert flyttet vi hit og jeg gikk arbeidsledig og tok småjobber mens han pendlet. Ikke særlig lett, men vi fikk det som vi ville. Og vi fikk bevist ovenfor oss selv, hverandre og alle andre at hvis vi VIL noe så får vi det til. Men, skulle jeg gjort sånt igjen ville jeg ha satset på å skaffe jobb først... Har du sett deg ut en by du vil til eller er det som med oss? Vi ville bare ut og vekk fra det kjipe stedet vi var og inn i en by. ← Har tenkt litt på Kristiansand. Har ei venninne (her på KG) som skal flytte dit til neste år, så da har jeg en person jeg kjenner der ihvretfall. Så det kunne vært hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2006 #513 Del Skrevet 16. september 2006 Får høre noe i morgen antar jeg, siden hun sa hun skulle ringe alle i løpet av helgen. ← spennende da! :D da må du fortelle oss svaret! krysser fingrer og tær for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 16. september 2006 #514 Del Skrevet 16. september 2006 Natta Niomi! Og grisen vår lukter ikke særlig gris... den fæle griselukta er lukta av urinen deres. Og vår gris har så god plass at han ikke trenger å ligge i sin egen urin. Dessuten dusjes han jevnlig... Men skjønner tanken da, jeg tenkte sånn før jeg også. ← Hvordan falt valget på minigris som kjæledyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2006 #515 Del Skrevet 16. september 2006 Natta folkens! Gjesper som besatt her nå.... Ha en fin kveld/natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amygdala Skrevet 16. september 2006 #516 Del Skrevet 16. september 2006 Hahahah, for en TØFF liten gris Lisee! Kjempesøt! Malina: Velkommen! Så flott introduksjon, kjenner meg veldig igjen i mye av det du skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 16. september 2006 #517 Del Skrevet 16. september 2006 Sov godt, Chic! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 16. september 2006 #518 Del Skrevet 16. september 2006 Hvordan falt valget på minigris som kjæledyr? ← Jeg liker ikke hunder særlig godt, han liker ikke katter noe særlig. Og ingen av oss syns det ser noe stas ut med en gnager i bur... eller noe annet i bur for den saks skyld. Men dyr ville vi ha Vet ikke helt hvordan det kom opp, men vi hadde snakket om å kjøpe en gris av og til i flere år, lest masse på nett osv... Og da jeg vred hjernen for å finne på noe varig å gi mannen min i morgengave fant jeg ut at en oppdretter i nærheten ventet ungekull denne våren. Dermed pakket jeg inn matskåler og seletøy og så hentet vi han dagen etter at vi kom fra bryllupsreise. Idyll, idyll! Natta Chic! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 16. september 2006 #519 Del Skrevet 16. september 2006 Så søtt. Går dere tur med han i sele og sånt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. september 2006 #520 Del Skrevet 16. september 2006 Dere som har flyttet vekk fra hjembyen deres aleine, hvordan gikk det? Jeg vurderer å flytte vekk herfra, men synes det virker så vanskelig. Fant dere jobb eller et sted å bo først? ← Hm, finne jobb først ja. Man skal jo ha noe å leve av. Husrom finner man seg alltids etterhvert. For min del skjedde den første store flyttinga da jeg skulle begynne å studere, og det gikk kjempefint. Ble fort kjent med folk og stortrivdes. Har senere flyttet pga. jobb og det er mildest talt ikke spesielt moro, men ville forsåvidt ikke vært moro der jeg kom fra heller. Når man er kommet godt opp i jobbealder så er det ikke så lett å bli kjent med folk, for alle har nok med sitt. (Gjett hvorfor jeg henger rundt her, da? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå