Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg synes du skal gjøre deg vanskelig! Det irriterer meg at butikkene står på at reklamasjonsretten kun er på 2 år når det gjelder bærbare pc'er.

Oh yes :sjarmor: .

Det må være lov å prøve seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen alle sammen!

Cata: Du SKAL klage på datamaskinen. Det står kanskje noe på forbrukerrådet sine sider også? Godt å ha noe konkret å vise til, en lov eller noe :)

Selv har jeg tenkt meg på shopping i dag. Kjøpe litt fornuftige ting til leiligheten og litt ufornuftig til meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

Denne helga har vært travel allerede, men det er deilig. Nå skal jeg egentlig skrive oppgave, men KG er sååå fristende :)

I går hadde vi bare halv dag på skolen, så jeg møtte sambo nede i byen etterpå. Så var han hos frisøren, mens jeg gikk rundt i butikker. Etterpå handla vi altfor masse, men han trenger nye klær :) Jeg er lei av hettegenserne hans, jeg vil se han i skjorter :) Så nå har han masse penklær i skapet, det passer seg bedre når han jobber som konsulent :)

Etterpå dro vi på trening, og jeg var kjempeflink og kjempesterk følte jeg :) Siden 23. august har jeg økt vekten på apparatene til det dobbelte :)

Så var jeg og en kamerat på IKEA, for han hadde fått seg ny leilighet, og han måtte ha med seg shoppingskonsulenten sin :) Og da var dagen plutselig omme :)

Nååå skal jeg være flink med oppgaven :) Må snu meg bort...

God helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helga har vært travel allerede, men det er deilig. Nå skal jeg egentlig skrive oppgave, men KG er sååå fristende :)

I går hadde vi bare halv dag på skolen, så jeg møtte sambo nede i byen etterpå. Så var han hos frisøren, mens jeg gikk rundt i butikker. Etterpå handla vi altfor masse, men han trenger nye klær :) Jeg er lei av hettegenserne hans, jeg vil se han i skjorter :) Så nå har han masse penklær i skapet, det passer seg bedre når han jobber som konsulent :)

Skal egentlg skrive oppgave jeg også, men må være litt her først.

Samboeren din høres akkurat ut som min, han går også rundt i hettegensere hele tiden, men jeg prøver å få kjøpt noen skjorter til han av og til. Han jobber også som konsulent.

Ane Brun-konserten var kjempefin, og jeg var ikke spes full nei, bare litt brisen. ;)

Fortsatt god helg til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata: Du SKAL klage på datamaskinen.

Jada, det har jeg gjort nå, og det gikk stille og fredelig for seg. På Elkjøp var de helt enige med meg i at dette var for kort levetid, så de tok i mot den som reklamasjonssak. (Hvorfor klager "alle" på Elkjøps kundeservice???) De skulle sende den inn til helsjekk og hvis det mot formodning var noe som ikke kunne tas som reklamasjon så skulle de ringe og komme med prisestimat før de løsnet så mye som en skrue.

Hm, og så jeg som hadde psyket meg opp til å være "vanskelig kunde" :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så bra da! Bedre det enn å lage liv og røre på Elkjøp og ikke ende opp med noe som helst.

Du har nok vært heldig med din elkjøp butikk tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo, alle sammen!

Da var den nye super-maskina i hus!! Yeahyeah!!! :danse:

Det var noen her som lurte på hvordan det er å gå på kino alene, og jeg syns det er helt topp, jeg! Man kan konsentrere seg om filmen, og slippe at sidemannen absolutt må viske til deg hele tiden. Men husker første gang jeg var på kino alene. Det føltes som om jeg hadde en stor L tatovert i panna, og at hele kinoen stirret på meg og visket: "Se på henne, da. Så ensom at hun til og med må gå på kino alene!" Men det var jo naturligvis bare psykisk. :ler: Eneste jeg savner når jeg går på kino alene, er å ha nen å gå på kafe med rett etterpå. For det er jo så koselig! Det løste jeg ved å finne en koselig kafe i nårheten av kinoen, hvor jeg tok meg et glass rødvin og koste meg med en spennende bok. Mang en lørdag i studietida som ble tilbragt slik, mens alle jeg kjente var ute på fylla. :ler:

I dag har jeg vært å klippet meg. Så nå har jeg skiftet litt ham, fra "snill og søt"-Niomi til "rocke"-Niomi. Veldig fornøyd! :klappe: Da jeg skulle sykle hjem, bestemte jeg for å sykle gjennom skogen i stedenfor på veien. Var skikkelig masse steiner og røtter på stien, men det gikk da på et vis. Helt til jeg kom til en nedoverbakke hvor det var store steiner som utgjorde nedfarten, nesten som en trapp. Jeg burde nok ha gått av sykkelen, men bestemte meg for å prøve. Gikk greit, helt til ene pedalen hektet i en av steinene. "Dette er ikke bra," tenkte jeg. Det neste jeg husker er at jeg ligger på bakken. Har gått på trynet over sykkelstyret! Men fant ut at jeg ikke hadde så veldig vondt, da jeg var mest opptatt av om noen hadde sett meg tryne. :ler: Så nå sitter jeg her med skrubbsår på albuen, og er egentlig litt stolt av meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men husker første gang jeg var på kino alene. Det føltes som om jeg hadde en stor L tatovert i panna, og at hele kinoen stirret på meg og visket: "Se på henne, da. Så ensom at hun til og med må gå på kino alene!"

:ler: Minner meg om den gangen jeg gikk på kino for å se en film som tydeligvis var "utgått". Jeg ble sittende kliss alene i hele kinosalen :ler: . Mirakuløst nok viste de faktisk filmen likevel - og jeg fikk meg en hyggelig prat med billettmannen før filmen startet.

Gikk greit, helt til ene pedalen hektet i en av steinene. "Dette er ikke bra," tenkte jeg. Det neste jeg husker er at jeg ligger på bakken. Har gått på trynet over sykkelstyret! Men fant ut at jeg ikke hadde så veldig vondt, da jeg var mest opptatt av om noen hadde sett meg tryne.  :ler: Så nå sitter jeg her med skrubbsår på albuen, og er egentlig litt stolt av meg selv.

Nei men...... Auda. Besvimte du? Vær obs på evt. hodepine i så fall - i tilfelle du har fått deg en liten hjernerystelse. Jaja, godt du har ny sprek PC hvis du sitter og er skrubbsårrekonvalesent. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men...... Auda. Besvimte du? Vær obs på evt. hodepine i så fall - i tilfelle du har fått deg en liten hjernerystelse. Jaja, godt du har ny sprek PC hvis du sitter og er skrubbsårrekonvalesent. :klem:

Neida, slo ikke hodet (bruker uansett alltid hjelm). Men det gikk så fort! Jeg har alltid innbilt meg at dersom jeg noensinne kom til å gå over styret, kom det til å føles som i sakte kino. Men den gang ei. :ler:

Typen har akkurat syklet samme strekningen. "Og den var jo kjempeenkel", var hans kommentar. Grrrr...... Men så sykler han korketrekkern og alpintløyper og slik galskap, også, da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok et liknende stunt som barn (før sykkelhjelm var oppfunnet) og husker heller ikke mye av lufteturen :ler: : Men husker at jeg også tenkte at "Dette går ikke bra i det hele tatt". Det gjorde det heller ikke, men hjernerystelse unnslapp jeg også. (Derimot tok det litt tid å få stablet fortennene tilbake på sine respektive plasser.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det har jeg gjort nå, og det gikk stille og fredelig for seg. På Elkjøp var de helt enige med meg i at dette var for kort levetid, så de tok i mot den som reklamasjonssak. (Hvorfor klager "alle" på Elkjøps kundeservice???)

Så bra! :) Du må ha vært veldig heldig (eller kanskje det bare var jeg som var veldig uheldig...) for mot meg var de bare vanskelige. Og min maskin var under 2 år...

Uffda Naomi, godt det gikk bra med deg! Du er tøff som tok sjansen da, jeg er litt pysete på den fronten. Kan kanskje ha noe med at jeg også dessverre har stupt over styret- i en bratt nedoverbakke og i full fart. Den rosa isoporhjelmen (som var veldig inn på den tiden! :ler: ) brakk i to og jeg fikk diverse kjøttsår og hjernerystelse...

Fikk ikke gjort de helt store funnene på loppis idag. En bok og en gammeldags skoleveske var alt som ble med hjem igjen. Resultatet av shoppingturen ble en lue... Hva har skjedd med meg? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke gjort de helt store funnene på loppis idag. En bok og en gammeldags skoleveske var alt som ble med hjem igjen. Resultatet av shoppingturen ble en lue... Hva har skjedd med meg? :overrasket:

:ler:

Er vel bra det da, penger spart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare det at jeg ønsker meg så veldig noen nye støvletter... Og selv om det finnes sånn omtrent tusen forskjellige, finner jeg ingen jeg liker (evt noen jeg liker litt, men ikke har råd til). :sur:

Men tanken på "penger spart" gjør meg faktisk i litt bedre humør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare det at jeg ønsker meg så veldig noen nye støvletter... Og selv om det finnes sånn omtrent tusen forskjellige, finner jeg ingen jeg liker (evt noen jeg liker litt, men ikke har råd til). :sur:

Men tanken på "penger spart" gjør meg faktisk i litt bedre humør!

hadde det samme problemet i norge, fant aldri sko som jeg likte... samme problemet her i frankrike/sveits også faktisk, men dæven, italia er sko landet!!!!!!

måtte bare si det.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bodd i kollektiv her?

Som noen kanskje vet, så deler jeg og kjæresten leilighet med broren hans og dama.

Og jeg begynner virkelig å mislike hun dama mer og mer...

For det første så er hun sjalu. Hun har holdt på med hest, og nå eier jeg plutselig en hest. Hun har ikke sagt et ord om det. Er ikke det rart, når hun er litt hestejente selv? Og i forrige uke så kom hun og kjærsten i stallen når vi var der. alt hun sa var, oi den var liten. Er ikke det rart??? Da kunne hun ha spart seg den turen...

Og de siste dagene (nå snakker vi ikke særlig sammen), hver gang hun har snakket til meg så er det i en nedlatende tone. En tone av et slag i alle fall.

Og hun roter over alt, og om jeg skulle finne på å si noe til henne, så kjører hun alt hun klarer på å klage på meg. Og jeg er faktisk blitt utrolig ryddig av meg (nesten imponert av meg selv ;)) og holder mine ting på min side, så det er ikke mye hun kan klage på... Men hun finner den minste lille ting, fordi hun må bare ta igjen eller et eller anna. Skjønner det ikke helt jeg...

Så denne situasjonen føler jeg kommer til å bli værre og værre, men vi får ikke flytta ut enda.

Egentlig så måtte jeg bare få ut dette her jeg... blir litt frustrert.

håper dere andre har en fin lørdag i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld,kan jeg henge med på dere,jenter? Er vel litt lonesome av og til jeg også. :sjenert: (er vel mye av grunnen til at jeg henger mye her inne på KG)

~Malina~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe heng på oss så mye du orker du... er selv en som bruker mye tid her inne....  :sjenert:

Flott! :)

...huff,jeg tør ikke tenke på hvor mange timer jeg sitter her hver uke. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...