Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

GOOD MORNING!!!

Det lover til å bli en fin dag - sola skinner og himmelen er helt knallblå. Så fint, altså!

Skal prøve å være litt effektiv på jobb i dag - kan ikke skylde på "etter-ferien-slapphet" lenger, begynte jo å jobbe igjen 1. august. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å jø og fyse... Denne fikk jeg på e-post:

"En kvinne våkner en natt og oppdager at mannen ikke ligger i sengen sin.

Hun tar på seg morgenkåpe og går ut på kjøkkenet. Der sitter mannen og

stirrer ned på en kopp rykende kaffe. Han ser ut til å være i dype tanker.

Hun ser på at han tørker en tåre fra øyekroken og tar en slurk av kaffen...

- Hva er det som er i veien, kjære, hvorfor sitter du her på denne

tiden av natten?

Mannen ser opp fra kaffen...

- Husker du for 20 år siden, da du var bare 15?

Kona blir rørt til tårer over at han kan være så følsom...

- Selvfølgelig gjør jeg det, kjære.

Mannen trekker pusten. Ordene kommer ikke lett...

- Husker du at din far tok oss i baksetet på bilen min mens vi elsket?

- Jeg husker det også, sier kona mykt..

- Husker du at han skjøv ei hagle i ansiktet på meg, og sa at jeg hadde

valget mellom å gifte meg med deg eller tilbringe 20 år i fengsel?

- Det er klart jeg husker.

Mannen trakk et dypt sukk..

- I dag ville jeg sluppet ut ....... "

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, den var litt morsom, men samtidig litt fæl...

God morgen, forresten! I dag er det fredag, og jeg har hørt rykter om fredagspils med jobben! :) Får håpe konsentrasjonen bedrer seg i dag...

Og et lite mysterium på morgenkvisten: da jeg kom inn på kontoret, lå det en Mozartkule her (sånn sjokoladekule med marsipan og nougat inni). De er kjempegode, men hvem har lagt den der?!? En hemmelig beundrer? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings! Dette er virkelig i tidligste laget for meg! :Gjesp:

For en søt ting å gjøre forresten, det med Mozartkulen! Jeg vil også gi bort en sjokoladekule!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en søt ting å gjøre forresten, det med Mozartkulen! Jeg vil også gi bort en sjokoladekule!

Ja, det var veldig koselig, men jeg vil vite hvem det er!!! Jeg er så nysgjerrig. Har en mistanke om at det er en på nabokontoret, for tull, siden jeg eeeeelsker sjokolade. Han har ikke kommet ennå, så jeg får ikke spurt. Hvis det er ham, er det isåfall ikke noe romantisk bak kula... ;) Hadde håpet på at jeg hadde en kjekk hemmelig beundrer blant kollegene mine nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning! Skulderen min er typ enda stivere idag, blæææææh.

Og ute ser det ut til at det skal regne idag, og jeg som må kjøre lille scooteren til stallen... jaja...

Står til inni her da!

Purple, så søtt at noen har lagt en mozart kule på pulten da ;) nå ble jeg nysgjerrig også! må fortelle når du finner det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Purple: Selv om det ikke er noe romantisk bak Mozart-kula, så betyr det jo at noen tenker på deg! :)

Chic: Uff, må'kke bli stiv og støl, nei! Hvordan går det forresten med "samboerne"?

Jeg har fotballkamp kl. 20.30 i kveld, så ingen fredagspils på meg... :forvirret: Men jeg får jo lekt sprek, da. :sjarmor:

Edit skirvelief

Endret av niomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niomi: Så du har fått med deg innleggene jeg har skrevet om dem her? ;)

NJaeh, det går bedre, og nå er begge to borte hele helgen, det skal bli deilig kan du tro ;)

Er ikke støl eller noe, det er noe gærnt med skulderen min, og jeg vet ikke hva. Har ikke gjort noe rart med den, så kan ikke ha strekt den eller noe slikt. Jaja, gir det seg ikke, så går jeg til nålestikker! Er bare så ubehagelig nå...

Fotballkamp og trim er bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, alle! Endelig fredag ...

Morsomt at dere likte bildeserien :)

Apropos Les Miserables; jeg så den i London for omtrent 100 år siden, og eeeeeelsket den! Jeg fikk ikke med meg så mye av handllingen (den foregikk jo på engelsk), men jeg forelsket meg hodestups i en av skuespillerne (en guttunge som het .... han het ... hmmm ... har det på tunga! Gav... etellerannet!)!

Jeg vil også ha mystisk mozartkule i dag!

I kveld skal jeg bare slappe av hjemme på sofaen med pusene mine, Jack og Genie. Kanskje lage pizza også? Uansett - alenetid! Det blir deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal jeg bare slappe av hjemme på sofaen med pusene mine, Jack og Genie. Kanskje lage pizza også? Uansett - alenetid! Det blir deilig :)

Jeg skal også ha alenetid :) Tenkt til å spise krabbe, drikke litt rødvin og spille civilization 4. Deilig det. (og kanskje litt av grunnen til at man ikke har så mange venner... setter veldig stor pris på alenetiden min :forvirret: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(og kanskje litt av grunnen til at man ikke har så mange venner... setter veldig stor pris på alenetiden min  :forvirret: )

Jeg setter også veldig pris på alenetid. Får angst av å bli tvangssosialisert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter også veldig pris på alenetid. Får angst av å bli tvangssosialisert!

Jeg også! Men for min del er det vanskelig med alene tid, da jeg deler leilighet med kjæreste, bror hans og dama hans! fysj. Har sliti litt her for å si det slik....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm .... *teste, teste, fikle, fikle*

Ok.

Dette er koden på min: www.vampweb.no

Så bytter du bare ut red med den fargen du vil ha :)

men det er jo slik jeg har gjort det! bare at jeg har URL link da, sånn at man ser tekst istedenfor adresse. Har det noe å si?

testeteste

siter denne posten, så ser du hva jeg har gjort... hehe.. om du gidder da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, prøver igjen:

kode for å få farge på tekst:

[ color = red ] [ b ] www.vampweb.no [ / b ] [ / color ]

Så fjerner du bare mellomrommene + endrer 'red' til den fargen du vil ha, og voila!

:)

Endret av Lilith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg også! Men for min del er det vanskelig med alene tid, da jeg deler leilighet med kjæreste, bror hans og dama hans! fysj. Har sliti litt her for å si det slik....

Leste litt av det du har skrevet om dem. Huff, glad det ikke er meg. Lurer på om jeg er veldig sær, for jeg kunne aldri tenke meg å bo i kollektiv. Jeg har alltid bodd alene, til og med som student (bortsett fra en sommer da jeg bodde hos min daværende kjæreste), og jeg trives best med det. Altså, jeg vil gjerne bo sammen med min drømmemann når (hvis) han dukker opp, men jeg har ikke lyst til å bo sammen med venner eller "fremmede". Som flere av dere, så trenger jeg litt alenetid, og jeg har lyst til å kunne sitte i stua og se på tv alene, uten å føle at jeg må være sosial samtidig liksom...

Når det gjelder Mozartkulen har jeg ingen spor etter giveren ennå. Vurderer å ta fingeravtrykk av papiret, men det blir kanskje litt rart å løpe rundt på alle kontorene her og samle inn alles fingeravtrykk etterpå... ;) Kanskje det er en sånn ting som skal forbli uløst? En koselig ting som skjedde, uten at man vet årsaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste litt av det du har skrevet om dem. Huff, glad det ikke er meg. Lurer på om jeg er veldig sær, for jeg kunne aldri tenke meg å bo i kollektiv. Jeg har alltid bodd alene, til og med som student (bortsett fra en sommer da jeg bodde hos min daværende kjæreste), og jeg trives best med det. Altså, jeg vil gjerne bo sammen med min drømmemann når (hvis) han dukker opp, men jeg har ikke lyst til å bo sammen med venner eller "fremmede". Som flere av dere, så trenger jeg litt alenetid, og jeg har lyst til å kunne sitte i stua og se på tv alene, uten å føle at jeg må være sosial samtidig liksom...

Når det gjelder Mozartkulen har jeg ingen spor etter giveren ennå. Vurderer å ta fingeravtrykk av papiret, men det blir kanskje litt rart å løpe rundt på alle kontorene her og samle inn alles fingeravtrykk etterpå...  ;)  Kanskje det er en sånn ting som skal forbli uløst? En koselig ting som skjedde, uten at man vet årsaken?

Jeg ville mye mer foretrukket å bo med bare kjærsten, men sånn er det ikke akkurat nå. Hater kollektiv som dette her, men det var slik det måtte bli i starten... Håper inderlig vi har funnet et annet sted innen neste sommer eller noe slikt... Utrolig slitsomt å bo her! Og hvis jeg kobler av og ikke prater med noen, bortsett fra typen, så er jo det helt gæli for dem. Men det er sånn jeg gjør det, kan jeg ikke få privatliv, så får jeg finne på noe annet som gjør at jeg kan føle meg litt i min egen verden!

Kanskje mozarten blir uløst, MEN tenk om du får fler slike smågaver ;) det hadde vært spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :) Flott at så mange holder liv i dagboken vår!

I dag er det sol her. Deilig høstvær! Planer for dagen: Skal prøve å komme meg ut på en sykkeltur (inspirert av spreke niomi ;) ), søke jobb. I kveld blir jeg alene, siden sambo skal ut med jobben. Lager meg vel litt god mat og setter meg foran tvn, tenker jeg.

Så fin start på dagen da, purple. Husk å fortell oss hvem den snille var da! Hvis du finner ut av det ;)

Endret av alvine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje mozarten blir uløst, MEN tenk om du får fler slike smågaver ;)  det hadde vært spennende!

Det hadde vært noe!

Sliter med konsentrasjonen i dag også, tenker på hemmelige beundrere, og så må jeg stadig innom og sjekke hva som skjer her. Godt det er fredag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...