Gå til innhold

Lonesome Doves

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Er det noe som irriterer meg er det når en gruppe på to eller flere venner står å snakker og du går mot dem og alle stopper å snakke og bare stirrer på deg. :frustrert:

Det har skjedd to ganger med to forskjellige naboer i det lille huset jeg bor i. Jeg får lyst til å rope opp i ansiktet dems hva de glor på og om de aldri har sett et annet menneske før men tør aldri. :sur:

Synes sånt er skikkelig ubehagelig og føler meg beglodd. :forvirret:

Måtte bare få ut litt frustrasjon siden det akkurat skjedde. :ler:

Har opplevet det et par ganger, og det var jaggu meg ubehagelig. Ble nærmest målt med blikka fra topp til tå. Følte meg plutselig veldig liten, men den første gangen de gjorde det, så gikk der en faen i meg, så jeg sa at de ikke måtte se som et hinder i å prate dritt om meg, om jeg var tilstede :frustrert::sinna: Hmmm....og det var kansje også av den setningen at de oppførte seg likedan neste gang jeg traff på dem... :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo, alle duene!

Etter at jeg hadde daffet meg igjennom nok en dag på jobb (uff, altså, dumme KG! Kan sitte her hele døgnet, jeg. Så mye interressant å diskutere! :forvirret: ), sovnet jeg på toget hjem. :sove: Jadda, våknet opp på Grorud - skulle gått av toget på nationaltheatret. Uffenamegen... Men resten av dagen har vært helt toppers. Lagde spanske kjøttboller i hot tomatsaus og med ovnsstekte poteter til middag, og samboeren min ble så stolt av meg! :danse: Og han er skikkelig kosete i dag - går og klemmer og nusser på meg hele tiden. *knis*

Ellers er jeg litt av en dagdrømmer. Så jeg har begynt å forestille meg dere med-duer. Lurer på hvor mye(ehh... lite...) som stemmer.

Og nå er det bare et kvarter til "Bones". *Glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er jeg litt av en dagdrømmer. Så jeg har begynt å forestille meg dere med-duer. Lurer på hvor mye(ehh... lite...) som stemmer.

Det lurer jeg og på! Er nysgjerrig på hvordan dere ser ut. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så jeg har begynt å forestille meg dere med-duer. Lurer på hvor mye(ehh... lite...) som stemmer.

Det lurer jeg også på, blir jo til at en begynner å danne seg et bilde av de en sitter å skravler med her inne, til nå har jeg dannet meg et bilde av Chic og Sweet Jane, de er nå liksom 'ferdigskapt', så da skal jeg begynne på nestemann/kvinne :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg også på, blir jo til at en begynner å danne seg et bilde av de en sitter å skravler med her inne, til nå har jeg dannet meg et bilde av Chic og Sweet Jane, de er nå liksom 'ferdigskapt', så da skal jeg begynne på nestemann/kvinne  :ler:  :ler:

hehe, nå er jeg nysgjerrig på hvilket bilde du har danna av meg før jeg slenger ut sia mi her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, er ikke bare meg som er nyskjerrig på hvem dere er...

Nå har jeg akkurat sovet en god og lang lur på sofaen, åhh så deilig. Men når jeg våknet var det jo mørkt :overrasket: Liker ikke det at høsten kommer snikende sånn. Nå skal jeg se på Bones og så blir det en kjapp tur på butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hjemmeside, link i signaturen min, og der er det link videre til galleriet vårt.

Jeg er forresten syyyk i dag. :grine:

Og jeg skal egentlig på hyttetur i morgen, men kan vel ikke det nå. Har fryktelig dårlig immunforsvar, og det ødelegger en del helgefester og sånt, hvilket ikke akkurat gjør det lettere å få venner.

Nå kjenner jeg de fleste som skal være med fra før da, men det er gutter, så de er ikke akkurat film og pysjamas-materiale de heller. Det er gjengen jeg er med i på Studentersamfundet som skal på tur. Faktisk meg og 12 gutter som skulle være med på turen. Fatter ikke hvorfor jeg alltid havner i guttemiljøer hele tiden, men jeg synes vel de er enklere å ha med å gjøre jeg også.

*Følge med på Bones*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ayrabeth, du hadde fin hjemmeside, oversiktlig! Er helt ny på hjemmeside og sånt jeg.. så... betaler du for å ha den siden? hehe...

EDIT: skjønner ikke hvem som er deg da ;) da er vi jo like langt ;)

Endret av Chic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så fine bilder ayrabeth! Tror jeg skjønte hvem som var deg  ;) Har også lyst på hjemmeside, men aner ikke hvordan jeg lager det..

jeg er helt grønn, men fant en side som er fryktelig enkel, og i første omgang kan man ha opptil 200 bilder. sjekk ut piczo.com :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin hjemmeside, Ayrabeth! Jeg så ingen bilder av deg da... Lurer veldig på hvordan alle ser ut jeg også.

Chic: Du må legge ut link! :)

...Brumma er nysgjerrigper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nå er jeg nysgjerrig på hvilket bilde du har danna av meg før jeg slenger ut sia mi her ;)

Hehehe...er jo litt rart da, danner jo et bilde av det en hører dere forteller, så du ser sånn ut;

Litt høy slank jente med langt mørkebrunt hår. En litt sånn ung utgave av Teri (er det ikke det hun heter?) i Frustrerte Fruer, bare ikke så distre da. :ler: Ser for meg at du er litt det en kaller for 'fotomodell-pen', og det kommer av at jeg tror du er sammen med sånn superkjekk mørk franskmann. Og så ser jeg for meg at du har en sort hest som du rir rundt på....hahaha, jeg høres sikkert helt syk ut, men som sagt, det er liksom bare et bilde en danner seg for å prøve å se for deg de en prater med. :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...