Gå til innhold

Får jeg mindre og fastere rumpe ved bruk av...

Theri

Anbefalte innlegg

Får jeg mindre og fastere rumpe ved bruk av ministepper? Jeg har akkurat bestilt meg en, og har den vel i neste uke en gang. Jeg har alt for stor rumpe i forhold til resten av kroppen min... Vil en ministepper hjelpe på dette problemet? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer mye ann på om du har stor rumpe pga at du lagrer mye fett her, eller om du generellt er bygd med stor rumpe og brede hofter. Dersom det er utelukkende fett som er lagret der kan jeg tenke meg at du vil kunne redusere dette en del ja, men da bør du huske å å ha en del motstand på når du trener slik at du også får trent musklene i dette området.

Kroppsbygningen kan vi desverre ikke gjøre så mye med, og det er vanskelig å redusere fett bare ved en del av kroppen, men fastere rumpe kan du i alle fall oppnå. Jeg lagrer generellt fett runt magen, så om jeg tar av meg er det først og fremst dette som forsvinner også heldigvis. Så til en viss grad går det ann å spesifikkt redusere problemområdene noe.

På den andre siden vil jeg bare nevne at stor rumpe er fint ;) Skulle ønske jeg hadde større en den lille jeg sitter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått bredere hofter etter jeg fikk sønnen min, men dette er mye pga fett på hoftene også. Før var jeg ganske smal og slank, så det som er på rumpa mi nå er nok mest fett ja. Håper å bli kvitt litt av den, for jeg kommer ikke inn i buksene mine, nettopp fordi det er for mye fett rundt hofter og rumpe. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...