MONSTERneeta Skrevet 5. september 2006 #1 Del Skrevet 5. september 2006 .. jeg snakker om te med suketter? Dumt å drikke om man vil miste noen kilo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. september 2006 #2 Del Skrevet 5. september 2006 En skulle da ikke tro det. Grønn te skal visstnok hjelpe forbrenningen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animelona Skrevet 7. oktober 2006 #3 Del Skrevet 7. oktober 2006 Suketter og kunstig søtningsstoff bør man ikke få for mye i seg av fordi det øker insulin-produktsjonen som igjen fører til å kroppen lagrer mer fett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. oktober 2006 #4 Del Skrevet 7. oktober 2006 Suketter og kunstig søtningsstoff bør man ikke få for mye i seg av fordi det øker insulin-produktsjonen som igjen fører til å kroppen lagrer mer fett... ← Er dette noe du kan dokumentere, eller er det bare en myte? Jeg tror det siste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animelona Skrevet 7. oktober 2006 #5 Del Skrevet 7. oktober 2006 Har lest det ett eller annet sted... Har du hørt noe anna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. oktober 2006 #6 Del Skrevet 7. oktober 2006 Har lest det ett eller annet sted... Har du hørt noe anna? ← Ja, jeg har hørt noe annet. Jeg har også registrert at det på Diabetesforbundets sider ikke er noen advarsel mot bruker, annet enn at ADI (anbefalt daglig inntak) ikke bør overskrides. At bruk av kunstig søtstoff kan gjøre at man vedlikeholder en søthunger er en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animelona Skrevet 7. oktober 2006 #7 Del Skrevet 7. oktober 2006 Så kunstig søtstoff øker ikke blodsukkeret? Kanskje jeg har misforstått... I så fall så er det jo fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå