Fam Skrevet 5. september 2006 #21 Skrevet 5. september 2006 Jeg tenkte på å greie dem, siden de er jo litt lange, og de "floker seg" litt:tristbla: Eller de henger ikke fast, men det "river litt" Så syntes dere det virker ekkelt å kjøpe en egen liten kam til å greie dem med, sånn at de ikke henger så fast i hverandre? Hva med en saks? For å være ærlig..........Å gre "muslingen" sin...get real! Nei gå løs med saks! Marsvin "her og der" er uææ...Men meg om det...
Gjest Lovegeckos Skrevet 5. september 2006 #22 Skrevet 5. september 2006 Hei, kanskje dette er en ny business ide... Hønekam!
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #23 Skrevet 6. september 2006 Hvis du fletter det om natta, slipper du kanskje de verste flokene. Også får du fiiine krøller i tillegg.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #24 Skrevet 6. september 2006 Jeg er under 30 år og har aldri barbert meg. Jeg har lite hår fra før både nedentil og på resten av kroppen. Så det er ikke problem. Men klipper med saks de lengste der du vet. Kammet har jeg aldri gjort. Og skjønner ikke vitsen.
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #25 Skrevet 6. september 2006 Hele dette opplegget er bare noen nødt til å skynde seg å få patent på før de store firmaene kommer inn her og stjeler ideene om kjønnskam, stuss, fletting og krøller.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #26 Skrevet 6. september 2006 Hva med antipermanent? Eller slettetang?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå