Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Hei. Jeg er en dame oppi årene, og jeg har aldri barbert meg, siden da jeg var ung så vokste jeg opp med å ikke barbere, dette var ikke vanlig i det hele tatt. Og ettersom jeg har begynt å dra litt på årene, så har jeg aldri sett vitsen, siden jeg heller aldri har vært gift. Men alt dette snakket om barbering, og intimhygiene, så har jeg innsett at noe må gjøres. Jeg tenkte på å greie dem, siden de er jo litt lange, og de "floker seg" litt:tristbla: Eller de henger ikke fast, men det "river litt" Så syntes dere det virker ekkelt å kjøpe en egen liten kam til å greie dem med, sånn at de ikke henger så fast i hverandre? Er det n oen som har erfaring med dette?
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Si at du tuller. Beklager hvis jeg ikke tar deg alvorlig, men du må ha en gooood del kjønnshår hvis det floker seg, da? Men hvis du føler for det så kjøp en kam du. Personlig grer jeg dem ikke nei.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 De vokser jo jo eldre jeg blir. Siden jeg aldri har barbert dem, så har det blitt sånn med tiden. Jeg skjønner at ikke tar meg helt seriøst, hvem barberer/vokser ikke i disse dager? Men jeg er eldre dame, og jeg har ingen mann. Derfor har jeg heller ikke gjort noe. Tror jeg skal kjøpe meg en kam ja.. Vet du hvor jeg kan få kjøpt sånn?
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Hehe... Nei da. Kanskje du er seriøs. Samme det, jeg svarer uansett. Aner ikke hvor du får kjøpt en slik kam, men hvorfor stusser du ikke håret litt da? Da floker det seg kanskje ikke så mye?
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Helt vanlig kam går nok fint skal du se
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Ta en liten saks og klipp vekk de lengste hårene da. Og kammer får du kjøpt overalt. Prøv dagligvarebutikken din. Og hvor seriøst kan dette være når TS ikke vet hvor man kjøper en vanlig kam??
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Kjøp bare en kam. Du trenger da ikke fortelle til noen hva du skal bruke den til... Og balsam, ikke glem å bruke det. Vil forhindre floker.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 tror dere jeg er en ungfole kanskje? Jeg verken stusse eller barberer for det hører ungdommen til. Og jeg spør et spørsmål og blir anklaget for tull? Frekke ungdom! Dere bør skamme dere. Jeg mener ikke vanlig kam, jeg mener kjønnskam!!!!!
Gjest Bellatrix Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 Gå innom kondomeriet og spør om de selger kammer til gamle fruer som ikke vil barbere seg.
Gjest Very Victoria Skrevet 5. september 2006 #10 Skrevet 5. september 2006 tror dere jeg er en ungfole kanskje? Jeg verken stusse eller barberer for det hører ungdommen til. Og jeg spør et spørsmål og blir anklaget for tull? Frekke ungdom! Dere bør skamme dere. Jeg mener ikke vanlig kam, jeg mener kjønnskam!!!!! ← Og der ble jeg overbevist om at dette er bullshit.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #11 Skrevet 5. september 2006 Og der ble jeg overbevist om at dette er bullshit. ← Fankern så lang tid du brukte på det
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #12 Skrevet 5. september 2006 Ta en liten saks og klipp vekk de lengste hårene da. Og kammer får du kjøpt overalt. Prøv dagligvarebutikken din. Og hvor seriøst kan dette være når TS ikke vet hvor man kjøper en vanlig kam?? ← Jeg bor på et lite sted, for det ikke er ,mange butikker. De selger ikke noe form for kam/børste på dagligvare butikken. Og jeg har bare sett børster, men så mye har jeg ikke.. Jeg syntes det er utrolig dårlig gjort å si at jeg er useriøs.
TheHairyToothfairy Skrevet 5. september 2006 #13 Skrevet 5. september 2006 (endret) Logge inn, jah.. Meg 2 hakk over. Endret 5. september 2006 av MoskvaMorten
Gjest Naria Skrevet 5. september 2006 #14 Skrevet 5. september 2006 Det problemet har jeg aldri hatt gitt. Men hvis det plager deg er det vel bare å gre i vei!
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #15 Skrevet 5. september 2006 tror dere jeg er en ungfole kanskje? Jeg verken stusse eller barberer for det hører ungdommen til. Og jeg spør et spørsmål og blir anklaget for tull? Frekke ungdom! Dere bør skamme dere. Jeg mener ikke vanlig kam, jeg mener kjønnskam!!!!! ← Beklager. Her har vi gått langt over streken. Hør på Bellatrix. Kanskje du finner noe på kondomeriet.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #16 Skrevet 5. september 2006 Skal sjekke der, takk for at dere gir meg svar. Har sett en del der innlegg der men blir "mobbet" for brukere mener det er tull De har vel på internett kanskje. Men mulig jeg skal revurdere å klippe litt. Gjør de sånn hos frisøren eller må jeg til hudpleier? Jeg klarer ikke tanken på å gjøre det selv
Gjest Bellatrix Skrevet 5. september 2006 #17 Skrevet 5. september 2006 Jeg klarer ikke tanken på å gjøre det selv ← Men tanken på at andre mennesker skal klippe dine kjønnshår er fristende?
Gjest Naria Skrevet 5. september 2006 #18 Skrevet 5. september 2006 Men tanken på at andre mennesker skal klippe dine kjønnshår er fristende? ← Drømmer om det rett som det er jeg.
Milje Skrevet 5. september 2006 #19 Skrevet 5. september 2006 Skal sjekke der, takk for at dere gir meg svar. Har sett en del der innlegg der men blir "mobbet" for brukere mener det er tull De har vel på internett kanskje. Men mulig jeg skal revurdere å klippe litt. Gjør de sånn hos frisøren eller må jeg til hudpleier? Jeg klarer ikke tanken på å gjøre det selv ← Pass på så du ikke klipper for mye da? lykke til
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #20 Skrevet 5. september 2006 Jeg har går til frisør en gang i mnd for å få stusset kjønnshårene. Koster kun 500kr - råbillig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå