Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

juhu jeg digger den nye plug innen min! hihi takk skal du ha slangen! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men nå har jeg nytt problem da.

Plutselig har jeg ikke scrollen på sia, så jeg må bruke musa for å gå opp og ned, og det kan være litt kjipt om det er lang side og jeg skal helt i bånn bare...

Kan du o store slangen si meg hva rart jeg har gjort, hvordan jeg kan fikse dette?

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Har jeg aldri vært borti. Tror ikke det er noe du har gjort, men noe feil som har skjedd i programvaren. Lenge siden du startet fra scratch i Firefox. Og enda en gang, er du helt sikker på at du har versjon 1.5? Hvis i tvil, kan du gå på "hjelp - om mozilla firefox".

Skrevet

var kanskje ikke så sikker likevel, tok likesågreit å installerte nyeste firefox og nå funker alt som bare det :-D

takk igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...