Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #21 Skrevet 5. september 2006 juhu jeg digger den nye plug innen min! hihi takk skal du ha slangen! :D
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #22 Skrevet 5. september 2006 men nå har jeg nytt problem da. Plutselig har jeg ikke scrollen på sia, så jeg må bruke musa for å gå opp og ned, og det kan være litt kjipt om det er lang side og jeg skal helt i bånn bare... Kan du o store slangen si meg hva rart jeg har gjort, hvordan jeg kan fikse dette?
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 5. september 2006 #23 Skrevet 5. september 2006 Har jeg aldri vært borti. Tror ikke det er noe du har gjort, men noe feil som har skjedd i programvaren. Lenge siden du startet fra scratch i Firefox. Og enda en gang, er du helt sikker på at du har versjon 1.5? Hvis i tvil, kan du gå på "hjelp - om mozilla firefox".
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #24 Skrevet 5. september 2006 var kanskje ikke så sikker likevel, tok likesågreit å installerte nyeste firefox og nå funker alt som bare det :-D takk igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå