Arwen Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 (endret) Har hatt så mye trøbbel med opera i det siste at jeg har bestemt meg for å prøve firefox. Lurer derfor på et par ting. - Finnes den på norsk? - Er det mulig at alle vinduene kommer opp inne i firefox slik at oppgavelinja mi ikke blir så lang? - I opera kunne man trykke "new tab" så kom det opp en blank side, kan jeg gjøre det samme på noen enkel måte nå? Endret 5. september 2006 av Arwen
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 1. Ja 2. Ja 3. Ja i tillegg kan du personalisere den, selv har jeg pimp firefox hehe. Med glitter og gull! hehe
Arwen Skrevet 5. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2006 Lurer på hvordan jeg gjør det,men fant ut av det med sider i ett vindu og så ser jeg ikke alle bilder (blant annet ikke tickeren min) hva gjør jge for å kunne se den?
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 i tillegg kan du personalisere den, selv har jeg pimp firefox hehe. Med glitter og gull! hehe ← Hvordan gjør du det? Jeg har også lyst på glitter og gull
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 (endret) https://addons.mozilla.org/?application=firefox trykk på denne, her har du masse rart å velge mellom som du kan adde til leseren din! f.eks på themes har du hvordan du vil at nettleseren skal se ut. Endret 5. september 2006 av Chic
Arwen Skrevet 5. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2006 men når jeg trykker på linker så åpner ikke de nye sidene seg inne i firefox, men legger seg på oppgavelinja :klø: leter litt i options.
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 jeg pleier å høyreklikke på linken og trykke på "åpne i ny fane". da slipper jeg alle på oppgavelinja. Kan godt hende det er en innstilling som gjør at dette skjer automatisk når man trykker på en link, men dette har jeg ikke sett etter.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 men når jeg trykker på linker så åpner ikke de nye sidene seg inne i firefox, men legger seg på oppgavelinja :klø: leter litt i options. ← Er under options, ellers er Tab Mix Plus en fin extension, som gir deg uenderlige muligheter med tabs.
Arwen Skrevet 5. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2006 Er under options, ellers er Tab Mix Plus en fin extension, som gir deg uenderlige muligheter med tabs. ← Takk. Da begynner det å se bra ut her. Eneste er at jeg synes sidene laster litt sent... men kanskje ikke stort å gjøre med det :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #12 Skrevet 5. september 2006 Er under options, ellers er Tab Mix Plus en fin extension, som gir deg uenderlige muligheter med tabs. ← kan du forklare meg den under options steg for steg? for det klarer jeg ikke finne ut av
Arwen Skrevet 5. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 5. september 2006 kan du forklare meg den under options steg for steg? for det klarer jeg ikke finne ut av ← på tab mix plus huk av for: force links that open windows to open in huk av for: a new tab
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 5. september 2006 #14 Skrevet 5. september 2006 Eneste er at jeg synes sidene laster litt sent... men kanskje ikke stort å gjøre med det :klø: ← Den skal jo ikke gjøre det. Hos meg går Firefox ganske raskt. Muligens littegrann tregere enn Opera, men ikke merkbart. kan du forklare meg den under options steg for steg? for det klarer jeg ikke finne ut av ← Jeg har "overskrevet" akkurat den delen med tab mix plus, men skulle være ganske lett å finne. Har du siste versjon, 1.5?
Arwen Skrevet 5. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 5. september 2006 Den skal jo ikke gjøre det. Hos meg går Firefox ganske raskt. Muligens littegrann tregere enn Opera, men ikke merkbart. ← :klø: her tar det veldig lang tid før tickerne kommer opp.
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #16 Skrevet 5. september 2006 ok, trodde du mente at jeg kunne gjøre det i nettleseren jeg. Da får jeg prøve å fikse dette tab mix plus regner med jeg har siste versjonen av nettleseren!
Arwen Skrevet 5. september 2006 Forfatter #17 Skrevet 5. september 2006 ok, trodde du mente at jeg kunne gjøre det i nettleseren jeg. Da får jeg prøve å fikse dette tab mix plus regner med jeg har siste versjonen av nettleseren! ← Du kan gjøre det i nettlesern også, jeg skrev hvordan jeg gjorde det over
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 5. september 2006 #18 Skrevet 5. september 2006 (endret) :klø: her tar det veldig lang tid før tickerne kommer opp. ← Er det bare f. eks. tickeren som du bruker? Noe annet på sidene som er tregt? Jeg prøvde for moro skyld å bruke Opera. Tickerne brukte lang tid der også, tror nok det er ticker-siden som er treg akkurat nå. Endret 5. september 2006 av Slangen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå