Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har hatt så mye trøbbel med opera i det siste at jeg har bestemt meg for å prøve firefox. Lurer derfor på et par ting.

- Finnes den på norsk?

- Er det mulig at alle vinduene kommer opp inne i firefox slik at oppgavelinja mi ikke blir så lang?

- I opera kunne man trykke "new tab" så kom det opp en blank side, kan jeg gjøre det samme på noen enkel måte nå?

Endret av Arwen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Ja

2. Ja

3. Ja

i tillegg kan du personalisere den, selv har jeg pimp firefox hehe. Med glitter og gull! hehe

Skrevet

:ler: Lurer på hvordan jeg gjør det,men fant ut av det med sider i ett vindu :)

og så ser jeg ikke alle bilder (blant annet ikke tickeren min) hva gjør jge for å kunne se den?

Skrevet
i tillegg kan du personalisere den, selv har jeg pimp firefox hehe. Med glitter og gull! hehe

Hvordan gjør du det? Jeg har også lyst på glitter og gull :)

Skrevet

men når jeg trykker på linker så åpner ikke de nye sidene seg inne i firefox, men legger seg på oppgavelinja :klø: leter litt i options.

Skrevet

jeg pleier å høyreklikke på linken og trykke på "åpne i ny fane". da slipper jeg alle på oppgavelinja. Kan godt hende det er en innstilling som gjør at dette skjer automatisk når man trykker på en link, men dette har jeg ikke sett etter.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
men når jeg trykker på linker så åpner ikke de nye sidene seg inne i firefox, men legger seg på oppgavelinja :klø: leter litt i options.

Er under options, ellers er Tab Mix Plus en fin extension, som gir deg uenderlige muligheter med tabs.

Skrevet
Er under options, ellers er Tab Mix Plus en fin extension, som gir deg uenderlige muligheter med tabs.

Takk. :)

Da begynner det å se bra ut her.

Eneste er at jeg synes sidene laster litt sent... men kanskje ikke stort å gjøre med det :klø:

Skrevet
Er under options, ellers er Tab Mix Plus en fin extension, som gir deg uenderlige muligheter med tabs.

kan du forklare meg den under options steg for steg? for det klarer jeg ikke finne ut av

Skrevet
kan du forklare meg den under options steg for steg? for det klarer jeg ikke finne ut av

på tab mix plus

huk av for: force links that open windows to open in

huk av for: a new tab

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
Eneste er at jeg synes sidene laster litt sent... men kanskje ikke stort å gjøre med det :klø:

Den skal jo ikke gjøre det. Hos meg går Firefox ganske raskt. Muligens littegrann tregere enn Opera, men ikke merkbart.

kan du forklare meg den under options steg for steg? for det klarer jeg ikke finne ut av

Jeg har "overskrevet" akkurat den delen med tab mix plus, men skulle være ganske lett å finne. Har du siste versjon, 1.5?

Skrevet
Den skal jo ikke gjøre det. Hos meg går Firefox ganske raskt. Muligens littegrann tregere enn Opera, men ikke merkbart.

:klø: her tar det veldig lang tid før tickerne kommer opp.

Skrevet

ok, trodde du mente at jeg kunne gjøre det i nettleseren jeg. Da får jeg prøve å fikse dette tab mix plus ;) regner med jeg har siste versjonen av nettleseren!

Skrevet
ok, trodde du mente at jeg kunne gjøre det i nettleseren jeg. Da får jeg prøve å fikse dette tab mix plus ;) regner med jeg har siste versjonen av nettleseren!

Du kan gjøre det i nettlesern også, jeg skrev hvordan jeg gjorde det over :)

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet (endret)
:klø: her tar det veldig lang tid før tickerne kommer opp.

Er det bare f. eks. tickeren som du bruker? Noe annet på sidene som er tregt? Jeg prøvde for moro skyld å bruke Opera. Tickerne brukte lang tid der også, tror nok det er ticker-siden som er treg akkurat nå.

Endret av Slangen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...