Gjest Donna Skrevet 12. januar 2003 #1 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg lurer på hvor stor vekt dere legger på horoskoper? Nå tenker jeg på slike ukeshoroskop. Jeg får tilsendt fra astrocenteret tror jeg det heter, og det har vist seg å stemme svært ofte. Men jeg synes det er litt skummelt egentlig. For da ser jeg jo automatisk etter disse tingene. Når det er fine ting det står så er det liksom ikke så ille, men når det står at man må passe seg for i si og gjøre sånn og sånn , og ungå det og det , og at man vil oppleve negative ting - så er det ikke så hyggelig å lese, og når ting da hender så trekker jeg paraleller til det som stod om det i horoskopet. Leser dere horoskop og legger dere vekt på det som står der? Om det kommer til å hende likevel, så er det jo ikke sikkert at det er så kjekt å vite om det på forhånd. Å gå og grue seg mener jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. januar 2003 #2 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg tror ikke så mye på horoskop. Mange av tingene ser ut til å stemme, men de stemmer ofte på flere mennesker (om ikke alle). Har aldri prøvd sånne proffe, personlige horoskoper jeg da, men er ikke sååå interessert heller . Jeg liker nok best å ta en dag om gangen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2003 #3 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg elsker horoskop jeg :D Men ikke av den typen fra dag til dag og fra uke til uke. Ikke måned til måned heller. De har jeg ikke tro på. Bare tull. Alle sier hver sin ting. Men derimot det faste som står om hvert tegn i kretsen, det tror jeg på. Det er skummelt hvor mye alt det stemmer. Både på meg og de rundt meg. Og jeg skulle gjerne ha likt å ordnet meg et persolig horoskop, laget av an skikkelig proff. Det hadde vært gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Del Skrevet 10. desember 2021 Årshoroskopet til Elle er det horoskopet som har stemt best på meg. Magic Circle kan også ha noen bra dags/ukes horoskop. Anonymkode: 7fec6...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 10. desember 2021 #5 Del Skrevet 10. desember 2021 For å få et mye mer nøyaktig og klarere bilde av hva som vil skje fra dag til dag, bør man kun bruke horoskop der man bruker fødselsdato, sted og klokkeslett. Det har jo å gjøre med hvilke hus planetene går gjennom og aspektene de lager. Som er ganske unike for akkurat deg der og da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 10. desember 2021 #6 Del Skrevet 10. desember 2021 "Forgive them Father, for they know not what they do." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #7 Del Skrevet 10. desember 2021 Conal skrev (4 timer siden): "Forgive them Father, for they know not what they do." Jesus visste på forhånd at han skulle dø for våre synder og at Judas ville forråde ham. Hvorfor er det greit at Jesus kunne forutsi fremtiden, men ikke vi? Anonymkode: 7fec6...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 10. desember 2021 #8 Del Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jesus visste på forhånd at han skulle dø for våre synder og at Judas ville forråde ham. Hvorfor er det greit at Jesus kunne forutsi fremtiden, men ikke vi? Anonymkode: 7fec6...482 Du har korruptert Sannhetens Virkelighet med din ignoranse. Du har tatt Jesus i seg selv, som bare var et menneske, for Gud Selv, og den Virkelige Gud, som var i Jesus, Han vet du intet om. Ignorante paganist. Jesus døde ikke for noens synder, men Hans Far som var i han, Han er den som tilgir synder og frelser og velsigner hvem Han vil. Jesus i seg selv var IKKE Gud, men Hans Far (Gud) som var i han er Gud, den Ene og Eneste Gud, uten tvil.å Det var IKKE Jesus som kunne forutsi fremtiden, men Gud som var i han gjørde disse tingene. Han som var i Jesus, er Han samma som er i meg akuratt NÅ. Jeg gjør best i å ikke engang tenke på at jeg selv er Gud, fordi bare Han er Gud. Jeg våger ikke tenke det eller si det, for mitt veldig eksistens er i Hans hender. Hans Kommands og Vilje SKAL høres på og følges, ikke engang våg å gå i mot Gud. En Sann Guru som kan oppvåke en annen gjennom forskjellige måter som energi shaktipat transmisjon gjør ikke dette selv, men Gud som er i han gjør disse tingene gjennom Guruen, og Siddhaene med dems mange forskjellige paranormale evner, får dem ikke fra dem selv men fra Gud. "For I have come down from heaven, not to do my own will, but the will of Him who sent me." "But so that the world may know that I love the Father, I do exactly as the Father commanded me." "If you keep My commandments, you will abide in My love; just as I have kept My Father’s commandments and abide in His love." “My Father, if it is possible, let this cup pass from me; yet not as I will, but as You will." "My Father is Greater than I." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå