Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #41 Del Skrevet 9. september 2006 Sykepleiere tjener alt for lite, vi burde tjene minst like mye som lærere og ingeniører, fordi vi tross alt har hele 3 års utdanning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 10. september 2006 #42 Del Skrevet 10. september 2006 Sykepleiere tjener alt for lite, vi burde tjene minst like mye som lærere og ingeniører, fordi vi tross alt har hele 3 års utdanning! ← Hva har dette med arbeidssko å gjøre?! Hvis du velger yrke etter lønna så burde du vel ikke valgt å bli sykepleier? Og det kom neppe som noen bombe at sykepleierene tjener det de gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #43 Del Skrevet 10. september 2006 Jobber selv som sykepleier på et elddrehjem, og er enig i at vi tjener for lite, i og med at tross alt har studert i 3 år! Jeg tjener 320.000,- og synes det er lite i forhold til lærere og ingeniører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nynne Skrevet 10. september 2006 #44 Del Skrevet 10. september 2006 ang levering, så tror jeg det varierer litt.. men ca ei uke :???: jeg måtte ned en str, bruekr vanligvis 38 men bestilte M5/W/. Iflg nettet skulle det være 37, men dama i butikken der jeg prøvde påsto det var 38 så ikke vet jeg... ikke lett det emd str. Men skulel de være litt for store, har jeg hørt at de krymper på 60graders vask i maskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 10. september 2006 #45 Del Skrevet 10. september 2006 Takk for svaret, nynne! Skal i butikken å prøve i morgen, så da får vi se hvilken størrelse jeg skal bestille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. september 2006 #46 Del Skrevet 10. september 2006 Massaisandalene er fantastiske!!! Da må du ut med 1700 spenn, men det er de verdt for du slipper slitne knær og rygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 12. september 2006 #47 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har vært i butikken og prøvd de i dag og jeg må ha M6 /W8 - bruker vanligvis 39/40. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå