Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest KATTAstrofe
Skrevet (endret)
Hva tror dere om Crocs?

Har prøvd crocs i butikken, og kommer definitivt ikke til å kjøpe slike for å bruke på jobb. Ikke privat heller, for den saks skyld. De satt altfor løst på foten og kjentes ut som billig plastikk.

Edit: Skrivefeil

Endret av KATTAstrofe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par gode sandaler er absolutt å anbefale. Jeg har ecco sandaler nå, men vurderer å kjøpe spotec når jeg skal ha nye.

Joggesko tror jeg fort kan bli både varmt og klamt.

Skrevet

Jeg er litt misfornøyd med mine Spotec, for de lukter så vondt og blir så varme. Lukten går bort ved vask i maskin, men kommer fort tilbake :(

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Har du prøvd mirage da? De er lettere enn spotec, ellers omtrent samme. Kanskje litt lettere i stoffet.

Skrevet

Jeg har sandaler fra dagaz som jeg bruker på jobb, jobber ikke i helsevesenet da. http://www.dagaz.no Hadde tidligere spotec, men jeg liker dagaz bedre fordi de også har to strammereimer framme. Ellers ser jeg det er en del som bruker sandalene fra MBT http://www.swissmasai.no/ skulle gjerne hatt de selv, men de koster desverre litt for mye.

Skrevet

Enig med Rosin, i tillegg fungerer borrelåsmekanismen dårlig på mine Spotec sandaler. Dvs reima går opp. Vurderer Ecco neste gang.

Julie

Skrevet
Enig med Rosin, i tillegg fungerer borrelåsmekanismen dårlig på mine Spotec sandaler. Dvs reima går opp. Vurderer Ecco neste gang.

Julie

hvis dette er tilfelle så kan du få byttet de... ring forhandler og spør :)

Gjest Fruktfat
Skrevet

min svigerinne som er sykepleier bruker MBG (disse masai-skoene).

Skrevet

Jeg syns spotec er alt for vonde å bruke på harde sykehusgulv. Trenger desperat noen nye, men aner ikke hvilke. Prøvde crocs på en skobutikk, de kjentes alt for løse ut, men kanskje jeg skulle prøve de en gang til, siden så mange jeg jobber med roser dem opp i skyene?

Skrevet

Har en kollega som bruker Crocs, han påstår de er veldig gode.

Skrevet

Jeg er ikke sykepleier, men jobber i apotek. Der går og står vi store deler av dagen. Jeg er helt enig i at du burde investere i et par gode sandaler med hælrem. Men jeg vil gjerne komme med et godt råd til alle dere som står og går mye i løpet av dagen; bruk støttestrømper! Det får opp blodsirkulasjonen, man blir ikke så trett i bena og man forebygger åreknuter mm som man ofte får etter et langt liv i "gå-yrker". Strømpene får man i forskjellige tykkelser og farger. Ikke så fargerike og morsomme kanskje, men det er jo ikke så morsomt med åreknuter etter noen år heller! ;) (PS! Jeg bruker svarte Ecco-sandaler som jeg kjøpte i en Eurosko-butikk, veldig fornøyd).

Skrevet

Mamma jobber på sykehus og der har alle på avdelingen kjøpt seg crocs i spreke farger. De er superfornøyde alle sammen.

Jeg jobber ikke i helsevesenet, men går hele dagen på harde gulv, og før jeg fikk crocs var dagene på jobb et helvete for beina. Hadde vondt i dem hver dag etter jobb. Etter at jeg investerte i et par crocs har jeg ikke hatt vonde bein. Og det beste av alt - de lukter ikke.

Skrevet

definitivt crocs - og gjerne hvite:)

skulle ønske jeg hadde hattt dem helt fra starten... supre!

bestill fra taylorshoes.com (ca 270 inkl frakt) eller rei.com (ca 320kr inkl frakt)

Gjest Frk. Grønn
Skrevet (endret)

Det finnes så mange typer crocs, så jeg lurer på hvilken modell dere bruker?

Vurderer cayman eller professional..

Endret av StineMa
Skrevet

cayman har jeg. men mest lyst på metro, men de ble litt dyrer.. greit med alt under 200kr-grensa ;)

Skrevet

Jeg kryper til korset, jeg bestiller meg Crocs. Ser ut som jeg må bestille Cayman, ville helst hatt Metro eller Professional, men må jo under den f... tollgrensa.

Hm... hvilken farge mon tro?

Hadde jeg vært student fortsatt hadde jeg nok tatt hvite eller sorte, men nå er jeg ferdig og kan velge en sprek farge :-D

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg bruker str. 39 i sko, så hva bør jeg velge i crocs?

Kanskje best å gå i en butikk og prøve de for sikkerhetsskyld.. Noen sier man skal gå opp 1 str, mens andre sier man kal gå ned.. :forvirra:

Gjest Fruktfat
Skrevet
Hm... hvilken farge mon tro?

knallrosa!

de er også fine i lilla, og orange.

Skrevet
Jeg bruker str. 39 i sko, så hva bør jeg velge i crocs?

Kanskje best å gå i en butikk og prøve de for sikkerhetsskyld.. Noen sier man skal gå opp 1 str, mens andre sier man kal gå ned..  :forvirra:

Det lureste er nok å prøve i butikk ja, crocsene skal være store. Så heller en størrelse opp enn ned. Her står det hvordan crocsene skal sitte på foten.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Det lureste er nok å prøve i butikk ja, crocsene skal være store. Så heller en størrelse opp enn ned. Her står det hvordan crocsene skal sitte på foten.

Takk for svaret! Nå vet jeg hva jeg skal se etter i butikken til uka. Hadde aldri trodd jeg skulle kjøpe meg crocs, men jammen meg.. :sjenert:

nynne: Hvor lang tid tar det før man får skoene fra Taylorshoes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...