Gjest Starya Skrevet 12. januar 2003 #1 Del Skrevet 12. januar 2003 Kan ikke dy meg for å spørre.. Hva ER det denne fyren holder på med, der bak hjertet..? Avatar Og siden bildet ligger på KG's server tillot jeg meg å poste det... Sådan tolket nå jeg reglene for posting av bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. januar 2003 #2 Del Skrevet 12. januar 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 12. januar 2003 #3 Del Skrevet 12. januar 2003 Hæ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 12. januar 2003 #4 Del Skrevet 12. januar 2003 Hæ??? Hva i all verden er det du snakker om a?? (jeg viser til tidspunktet da det opprinnelige innlegget ble skrevet, det burde forklare endel.. :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 12. januar 2003 #5 Del Skrevet 12. januar 2003 Forresten, stilig "hjemmeside" du har Starya! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 12. januar 2003 #6 Del Skrevet 12. januar 2003 Forresten, stilig "hjemmeside" du har Starya! Akk ja, hadde det bare vært min egen kreasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå