Gå til innhold

Hvordan mykgjøre kroppen?

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Er så utrolig stiv i kroppen! Går som regel greit i hverdagen, men når det kommer til sengeaktiviteter så blir det litt værre igjen, da noen stillinger rett og slett ikke funker, fordi han er stor, og jeg er stiv. hihi. Og så skal jeg også tilbake på hesteryggen etterhvert, og det er kjipt å nesten måtte bruke stol forå komme seg opp siden jeg er så stiv!

SKal jeg berøre tærne, så kommer jeg faktisk ikke lenger enn litt nedenfor kneet (og jeg er laaaaaang)

SÅ! Nå vil jeg fikse dette her, prøve i alle fall.

Har vært stiv i ledd i alle år, og er ikke særlig glad i trening egentlig. Så jeg tenkte, kan det hjelpe med pilates eller yoga eller noe slikt, å mykgjøre kroppen?

Evt hva anbefaler dere? Det vil jo måtte bli DVD da, og trening foran tv'en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid vært sinnsykt stiv også, bare nådd litt nedfor knærne når målet var tærne :sjarmor:

Men nu går alt så meget bedre, ingen problemer med å nå tærne mine nå. Tøying hjelper. Helt vanlig tøying. Varme opp litt først, trenger ikke jogge milevis eller bli kjempesliten, bare hoppe litt tau eller noe så du kjenner at du er varm i alle musklene. Og så tøye. Bare helt vanlig, trenger ikke dvd'er eller alskens merkelige hjelpemidler. Holder at du sitter på gulvet og stekker deg frem etter tærne dine og slikt. Stå med bena langt fra hverandre og evt bøye deg fremover. Vri deg til sidene og prøve å gå ut i "jentespagat".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...