Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #281 Del Skrevet 1. oktober 2006 hehe, du synes vel det Vi har gått bort fra glassbyggersteinideen på stueveggen mot badet... Vi har litt lyst til å legge samme tapet som vi skal ha på den ene veggen på soverommet der i stedet. Jeg tror vi setter spisebordet inntill den veggen og da tror jeg det kan bli stilig med en elegant tapet i bakgrunnen Eller hva tror dere? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #282 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg sitter og tenker fælt på møbler og garderobe nå... Vi skal kjøpe en garderobe til soverommet som skal være ca 240 høy og 250 lang. Skyvedørsgarderobe er jo kjempedyrt, så jeg er usikker på om vi velger det selv om det absolutt ville vært det beste plassmessig. Problemet er at jeg aller helst vil ha 4 dører, siden vi har 3 nå og det medfører mye venting på hverandre om morgenen. Noen som har noen tips? Bredden innerst på soverommet er bare 125 cm og da tror jeg kanskje at skapdører kan bli litt trangt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 1. oktober 2006 #283 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hva med forheng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #284 Del Skrevet 1. oktober 2006 Tror det blir litt "rotete" Rommet er ganske lite, og da vil jeg ha så rette linjer som mulig slik at det virker større... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ice Skrevet 1. oktober 2006 #285 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hmm, ja dører tar jo plass da. Gå for skyvedører med ett helfigurspeil på ene døra Og tapet på den veggen blir sikkert vel så bra som glassbyggerstein. Så slipper jeg å ha angst for at noen ser inn på badet når jeg er på besøk og på do... En kul tapet som bryter litt kanskje??? ...dette er litt vanskelig når jeg ikke har vært der altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 1. oktober 2006 #286 Del Skrevet 1. oktober 2006 Skyvedører er helt klart førstevalg. Har det hjemme, der har jeg en hel vegg med dører forran. Kjøpte skinner, dører og noe innredning. Siden jeg monterte alt selv, ble det ikke så dyrt. Men nå er jeg ikke helt oppdatert med tegninger over leiligheten din så det er ikke lett å gi noe annet råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #287 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg tror nok skyvedørsgarderobe er den beste løsningen ja, men hvor søren finner jeg det billig og bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 1. oktober 2006 #288 Del Skrevet 1. oktober 2006 Du fikk iallfall et tips. Skyvedører er vel og bra men fryktelig irriterende å drive å skubbe fram og tilbake på for å komme inn der man trenger. Har IKEA noe lurt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 1. oktober 2006 #289 Del Skrevet 1. oktober 2006 Du, der er jeg helt blank. *ferdige skap finner du vel billigst på Jysk. * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #290 Del Skrevet 1. oktober 2006 Du fikk iallfall et tips. Skyvedører er vel og bra men fryktelig irriterende å drive å skubbe fram og tilbake på for å komme inn der man trenger. Har IKEA noe lurt da? ← Ja, jeg har tenkt litt på panelgardiner da, det kunne gått... Men vi har forferdelig lyst på skyvedørsgarderobe hvis vi finner dører som ikke er så brede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #291 Del Skrevet 1. oktober 2006 Du, der er jeg helt blank. *ferdige skap finner du vel billigst på Jysk. * ← Hehe ja, ikea har jo Pax garderobene, og der er det mange fine løsninger... men de har så brede skapdører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #292 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hehe ja, ikea har jo Pax garderobene, og der er det mange fine løsninger... men de har så brede skapdører ← Skyvedører mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 3. oktober 2006 #293 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvor kan alle se bilder hen...? Meg også vil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 3. oktober 2006 #294 Del Skrevet 3. oktober 2006 Og jeg har rotet bort adressen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #295 Del Skrevet 3. oktober 2006 Rotehuer!!! Pm sendes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 3. oktober 2006 #296 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er vel ikke noe rotehue vel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 3. oktober 2006 #297 Del Skrevet 3. oktober 2006 (den ble visst ikke med!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. oktober 2006 #298 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det nye bilder nå? *løper for å se...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #299 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg lekte meg litt med garderobeplanleggeren til IKEA i dag. Med pax garderobeløsning... Det går dårlig å ha skyvedører fra ikea, fordi de ikke passer til et 250 cm skap Men hele greia havnet på litt i overkant av 8000 Fikk forøvrig også et pristilbud på elkjøp i dag: Bosch Platetopp ceran Touch 2995kr Bosch Innb.ovn kombi stål 2998kr Bosch kombi 346ltr 185cm 4995kr AEG Washer dryer 9995kr Bosch Dishwasher AAA steel 5995kr Gorenje ventilator slimline 1495kr Rabatt -1268kr Frakt 795kr Total 28000kr Endret 3. oktober 2006 av Vampyra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ice Skrevet 3. oktober 2006 #300 Del Skrevet 3. oktober 2006 Oi, masse penger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg