Gå til innhold

Kaoskontroll


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Velkommen til min og Lamadamas oppussingsdagbok! Siden vi begge har kjøpt leilighet denne uka, trenger vi et sted å lufte tanker, tipse hverandre, skrive ned lister og ikke minst motta masse tips fra dere!

Et forsøk på å holde litt orden på kaoset... :ler:

:velkommen:

Endret av Vampyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

noen som kan tipse om gode håndtverkere til å legge membran til badet? vi har planer om å fliselegge og fikse rørleggerarbeid selv, men membran og sånt bør vi sikkert ha noen faglærte til å gjøre pga forsikring etc,... (pappa er rørlegger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får starte med å gratulere dere begge, eller alle fire da  :klem:

Tips ja... :sjenert:  må tenke litt på det...nå skal jeg spise :sjarmor:

Du burde da ha en hel haug å komme med, du som bygger hus! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså jeg trenger tips til absolutt alt! hvor får man tak i billigst sparkel, maling, gulv, fliser osv, hva lønner det seg å bruke, trender osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Mine kampsaker er:

- Kirsebærfarget gulv og lyse vegger. Jeg liker ikke eik, og sånne trefarger

Jeg skal sende deg bilde av pipa vår! Den er eksepsjonell fin! Må bare få tatt bilde først :ler:

Gleder meg til å mene masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jo hvor du kan kjøpe alt fra hyller, bilder, aviskurv og andre "småmøbler" :sjarmor:

Jeg vil ha mørkt gulv, men "erfarne" påstår at da synes hybelkaniner og skitt med en gang :sur: vil ha

Lyst kjøkken og mørk benkeplate er jeg fan av!! Der er vi enige, bare å løpe og kjøpe!

Når det gjelder og få ting billig, må du finne et ålreit sted med ålreite priser. Og jo mer du kjøper på samme sted, jo mer kan du jo prute.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør tidløst interiøs!!! Det verste jeg ser er sånne "hypermoderne" bad med turkis mosaikk og sånn. Jeg kjøper IKKE en sånn minimalistisk leilighet, for det er ikke min stil. Sats safe, så er det lettere å få solgt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med frysepulver! Gjør det stilrent og klassisk. Ta heller og knæsj opp med en farge! Badet vårt er hvitt og grått. Med morsomt mønster på gulvet. Skal få tatt bilde av det og! Som farge på badet har jeg håndklær, tepper og stæsj i knall rosa! Har fått masse masse skryt av det. Og fargen kan enkelt byttes ut..

I stua har vi kirsebær gulv, kirsebær kjøkke, mørke brune bord og fargen jeg knæsjer med er turkist. Har panelhøyder med turkise høyder innerst og hvite ytterst. Har turkise lysestaker, duker og sånn. Kan absolutt anbefales! Gir det et friskt preg når man har det stilrent med litt farge...

:klø: Dette ble kanskje et rotete innlegg?

*note to self: ta bilder i mårra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...