Gjest Frysepulver Skrevet 1. november 2007 #61 Skrevet 1. november 2007 Jeg har til gode å se et pent juleservise. Må da holde med ett penservise og heller pynte "julete" med andre ting?
Gjest Helen Parr Skrevet 1. november 2007 #62 Skrevet 1. november 2007 Jeg har til gode å se et pent juleservise. Må da holde med ett penservise og heller pynte "julete" med andre ting? Enig. Jeg tror faktisk ikke det er å oppdrive.
Gjest -eline- Skrevet 1. november 2007 #63 Skrevet 1. november 2007 Jeg liker ikke juleserviser (det Disney-serviset synes jeg er fælt!), ser heller ikke helt poenget, det må da være bortkastet skapplass og penger! Vi har et helt enkelt hvitt servise fra Figgjo, det passer til alt! Bordpynt, servietter og lys bestemmer stemningen
Gjest AnneShirley Skrevet 2. november 2007 #64 Skrevet 2. november 2007 (endret) Det er jo først og fremst i julen vi får brukt "finserviset" vårt, så et juleservise virker svært lite nyttig for meg. (og jeg henger meg på de som ikke har sett et pent juleservise) Men jeg driver å vurdere å kjøpe noen røde "dekketallerkner" til bruk sammen med finserviset i jula.. Endret 2. november 2007 av AnneShirley
Leo Skrevet 2. november 2007 #65 Skrevet 2. november 2007 Jeg aner ikke hvor mange juleserviser jeg har sett rundt omkring hos forskjellige brukthandlere og det er det sannsynligvis en grunn til... Jeg har også til gode å se ett som er pent og i tillegg er bruksområdet rimelig begrenset. Jeg ser rett og slett ikke poenget med ett servise som er ubrukelig 51 uker i året.
Susan Sto Helit Skrevet 2. november 2007 #66 Skrevet 2. november 2007 Jeg har til gode å se et pent juleservise. Må da holde med ett penservise og heller pynte "julete" med andre ting? Jeg har faktisk et juleservise som jeg synes er skikkelig stilig! Desverre finnes det ikke muligheter for å få kjøpt serveringsfat o.l. til det. Serviset kostet vel totalt 500,- på Rema 1000. Det er egentlig ikke typisk jul, og det er vel det som gjør det så fint. Det er hvitt, med en blå/hvit/sølv kant med nedsnødde grantrær og stjerner. Bruker dette hver vinter. Og ofte som pent ellers også. Det føles alikevel veldig julete rundt jul, for da tenker folk så over at det viser julestemning.
Gjest DDD Skrevet 2. november 2007 #67 Skrevet 2. november 2007 Jeg var innom ciro i dag, der har de billige dekketallerkener i både rødt og gull, tror det var ca 30 kr pr stykk. Ellers ønsker jeg meg utvalgte deler av dette Festive Memories fra Willeroy & Boch. UTVALGTE deler. Frokostservise, for eksempel, ettersom frokost og kvelds er de beste julemåltidene her i huset. Da er det ikke så mye bordpynt heller.
Gjest Raptuza Skrevet 2. november 2007 #68 Skrevet 2. november 2007 Byrja å samla på et rådyrt og ekslusivt service når me var nygifte. Angrar i dag, for no syns eg ikkje det er så fint lenger. Men det er finserviset vårt, berre håndvask, og i bruk til bursdagar, jul og nyttår. Det er kvitt med blå rand oppe med gullornamenter.
Gjest Gjest_inger_* Skrevet 17. november 2007 #69 Skrevet 17. november 2007 Byrja å samla på et rådyrt og ekslusivt service når me var nygifte. Angrar i dag, for no syns eg ikkje det er så fint lenger. Men det er finserviset vårt, berre håndvask, og i bruk til bursdagar, jul og nyttår. Det er kvitt med blå rand oppe med gullornamenter.
Gjest Gjest_inger_* Skrevet 17. november 2007 #70 Skrevet 17. november 2007 Hei vil berre skrive at det Disney serviset er heilt nydelig.Med små unger så er det veldig kjekt å dekke med det serviset.Dei store likar det og.Smaken er nok forskjellig og bra er vel det.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #71 Skrevet 17. november 2007 Ja det var jo det jeg lurte på. Syns også julestemning var nydelig. Men tanken var for barna. For barna? Hvor små er de da? Så små at de ikke har glede ved å sitte ved et nydelig bord? barna vokser da til....skal du da kjøpe med harry potter? beklager,men for meg er en sånn juleservice bånn. Skal jeg ha noe så skal det være klassisk og vare i mange år. Man innvesterer da i mye penger på noe slikt
Småsmurf Skrevet 24. november 2007 #72 Skrevet 24. november 2007 Så litt ut som barneservise... Syns jeg da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå