Gå til innhold

Til gutta.. Hvor lenge uten???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Før jeg møtte min forlovede hadde jeg faktisk ikke sex på 3,5 år.. syns bare liksom at det er noe man skal dele med noen man elsker...

Mvh

Meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Takker for alle svar men ville bare svare på noen spørsmål.

Jeg er ikke i tvil. Jeg kan ikke tilgi pga mange mange sidesprang og fast elskerinne. Det eksiserer null tillitt.

Jeg syns det er helt greit at han holder hånden min eller rundt meg men der går også grensen.

Jeg er veldig glad i han men nå som en bror eller god venn. Du har jo ikke lyst på sex med din bror? Har vel fått litt avsky og følelsene har forandret seg.

Jeg lurer bare på om han kanskje forventer seg noe mer etterhvert.

Jeg har faktisk ikke hatt sex fordi jeg har som sagt fått en type avsky.

Uten å gå i dybden så var sviket av høyeste grad.

Normalt ville jeg ha hatt det. Han er ikke blitt sveket!

Jeg mistenker at han spiller spill igjen, der han skal bevise hvor ordentlig han er og samtidig har en på si, hemmelig så klart.

Jeg bryr meg ikke men har en trang til å avsløre han.

Dessuten tar jeg hensyn til han i forhold til andre gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de som ikke greier seg uten å ligge med andre mener jeg sliter med selvkontrollen. Har forståelse for at det kan være vanskeligere for jenter å ikke ligge måtte ligge med andre, siden de generellt er dårligere til å greie å tilfredstille seg selv, i tillegg skal det mere til før at de får utløsning. Sikkert derfor det er de som er mest uttro og....

Regner med at dette er et forsøk (som inntil jeg kom ikke har lykkes særlig godt) på å provosere. Det der med at jenter er mest utro lar jeg passere uten videre kommentar, men hvis du virkelig er av den oppfatning at jenter generelt ikke vet hvordan de skal tilfredstille seg selv, så spør jeg meg om du kanskje mente jenter på 16 år eller om du mener kvinner generelt? Etter min mening er vel ikke jenter generelt noe dårligere til å tilfredstille seg selv enn gutter/menn. Forskjellen er vel heller at jenter/kvinner ikke snakker særlig mye om det.

Foressten... Den analogien din med at jenter er mest utro... Forklar meg hva problemer med å få orgasme og utroskap har til felles. Opplys meg :ler:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, det var ikke noe forsøk på å provosere. Det er vel derfor d ikke har kommet respons, for det er ikke noe å svare på. Dette var vel noe de fleste visste fra før. Undersøkelser fra øst og vest underbygger dette. Med tanke på at jenter&kvinner er mye mer sexuelle er det vel bare naturlig.

Den erfaringen jeg har er at mange jenter er mye dårligere til å tilfredstille seg selv. De jeg har vært med har vært avhengig av, og hatt en slags syk oppfatning av at det er mitt ansvar at de får orgasme. Nå snakker jeg om jenter under 25, har ikke erfaring med eldre damer.

Jenter snakker ikke om det fordi de sjelden gjør det! Men å ha sex synes de er greit. Jeg mener det burde vært omvendt! Alltid så skryter de av at de gjør det ene og det andre, men i ettertid har jeg avslørt hver eneste en at de egentlig ikke er så interessert i det sex-greiene. Og da mister jeg interessen...

Orgasme og samleie har ganske stor sammenheng, hvorfor har du samleie? Det er orgasmen som gjør at vi ligger med hverandre. Ellers hadde vi ikke gjort det, og ville død ut for lenge siden. Kyssing osv er bare noe vi gjør på lik linje som å slikke kjærlighet på pinne. Rett og slett fordi vi liker det og har tid og trygghet til å gjøre det vi liker. Orgasmen er det som gjør at DU drar på byen og drar opp skjørtet til første og beste stake som måtte komme i veien. For det er det du trenger for å få orgasme, og dermed så gjør du det!

Menn har helt andre motiver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det var ikke noe forsøk på å provosere. Det er vel derfor d ikke har kommet respons, for det er ikke noe å svare på. Dette var vel noe de fleste visste fra før. Undersøkelser fra øst og vest underbygger dette. Med tanke på at jenter&kvinner er mye mer sexuelle er det vel bare naturlig.

tøys og tull. 'undersøkelser fra øst og vest' bekrefter tvert imot at menn er er mer utro i alle land der man har giddet å undersøke denslags.

du har nettopp bevist at du ikke har peiling på hva du snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

tøys og tull. 'undersøkelser fra øst og vest' bekrefter tvert imot at menn er er mer utro i alle land der man har giddet å undersøke denslags.

du har nettopp bevist at du ikke har peiling på hva du snakker om.

Stemmer... :hoho: Jeg snakker om norge!! hva de gjør i resten av verden blir noe helt annet. Blir feil å dra utlendingene med i denne debatten. Det er norske kvinner og menn jeg snakker om.

Har du ikke lest alle artiklene som begrefter at kvinner både er mer utro og oftere slår mennene sine. Grunnen til at dette har kommet så lite fram er at det er et tabubelagt område og menn skammer seg for å snakke om slikt (tenker da på volden, men d var utenom tema, så bare glem det)

Dette har stått både i vg, dagbladet og mange andre steder på nettet og i aviser. Burde ikke være vanskelig å finne for deg, men du vil vel kanskje ikke se det? Jeg tenkte bare jaja, det kom ikke akkurat som noen overraskelse når jeg leste det for første gang.

Disse undersøkelsene var seriøse. Var tilogmed diverse seminarer i Oslo, om det med volden, men folk hadde vanskelig for å innse det! Det samme gjelder den utro greia. For det har alltid vært en uskreven regel at menn er de som er utro. Men nå som kvinner får gå fritt, har de ikke bare tatt igjen oss mannfolk men overgått oss. Og mannen har blitt mindre utro.

Hvorfor ikke lære av oss menn, etterhvert vil dere finne ut at det generellt ikke er verdt det! Vi har gjort alle feilene før dere, så det skulle vel ikke være nødvendig å gjøre alt på nytt vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ho ho. hadde faktisk forelesning om den undersøkelsen om 'voldelige kvinner' som du refererer til i forrige uke. problemet med den er at tallene ikke er statistisk signifikante, dvs at å generalisere fra dem slik det er gjort i media, er fullstendig høl i hue. desverre kryr det av journalister som har større sans for sensasjonelle overskrifter enn de har begrep om statistikk.

ellers vil jeg anbefale at du satser på litt mer troverdige kilder enn vg for å underbygge en påstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er enig i at det er bare en påstand. Men det har vært flere uavhengige undersøkelser som viser det samme. Og med min egen oppfatning av hvordan samfunnet virker, så ser jeg på disse påstandene som det mest sannsynlig er sant. For såvidt jeg veit har de heller ikke blitt motbevist. Jeg skjønner bare ikke hvorfor du har så store vanskeligheter med å holde muligeheten åpen for at det er en stor mulighet for at det muligens egentlig er slik som jeg påstar at det er at det egentlig er.

Kan jo hende du lever i en drøm veit du, jeg er litt lei av av at menn får alt skyld og negativ dritt. Spesiellt når damene ikke er et hakk bedre selv! Bare at de sleipere til å skule det, og flinkere til å spille på sin egen usyldighet!

Det er absolutt ikke alle som havner under min beskrivelse, og jeg synes det har blitt bedre de siste årene. Men jeg påstår at for de fleste er det slik jeg skisserer det. Spesiellt dere som ikke er enig i det jeg skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Vel, sannheten er vel at mange menn faktisk har en drift som er smertelig høy.

Det er ikke noe som er så sårende som å finne ut at partneren har hatt en annen, men jeg tror egentlig det er menn der ute som ikke kan noe for det. Ja, det er en hel del som kan _utrolig_ mye for det. De fortjener ikke annet enn et tupp i baken og et bastand adjø.

Men det finnes menn som ikke greier tømme seg selv, som produserer såppass mye at det å gå uten blir et personlig lite helvete. Det er ikke alle som finner runking så enkelt, man kan jo bare spekulere på grunnene.

Joda, da burde han heller holde seg på matta og lide seg gjennom det, det er vel det som i lengden er best. Dårlig dømmekraft? Uhell? "Bare sex?" Hva skal man si?

Du skal ikke godta det hvis du ikke vil, du skal ikke akseptere noe som gjør deg vondt. Men jeg tror at noen av oss menn bare er sånn, har noen venner som er på det viset. Det er ikke i min oppfattning at de havner i situasjonene de har slitt med, med vilje.

Skjer det med vilje, så vil det neppe ta slutt. Kanskje etter en gang, men skjer det to ganger - la ham være singel.

WildThing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Meg som skreiv at jenter er mer utro!

Hvorfor drar du menn inn i dette igjen? Her sier du en masse dritt som gjelder bare en liten prosent, de som skriker høyest og blir hørt. Det er det som er poenget mitt, og til de som har gjort disse nye undersøkelsene. Det er ikke slik det er lenger, kanskje for 30år siden. Men nå er det damene som ikke klarer å holde musa i buksa! De skryter ikke av det, så det blir ikke lagt merke til. For dem er det ofte ikke bare en sex greie, men planlagte sidesprang som har pågått en tid med flørting. Arbeidskollega eller lignende. Dette gjør det i mine øyne mye verre.

Men det er greit å skylde på at mannen er et jævla svin som ikke klarer å holde kuken i buksa. Hvis man ser historisk på det er vel litt merkelig at mannen ahr passa på kvinnen i alle år??? eller er dette bare mannen som vil ha makt? hehe, tenkt på at kanskje han er glad i jenta og vil ikke at hun skal ligge med alle vennene hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dr Zoidberg

Jeg kan uten problemer dra menn inn i dette, siden jeg er mann selv.

Aldri påstått at det ikke finnes utro kvinner, men jeg sier bare det at det finnes kanskje noen motiver av forskjellig bakgrunn.

Har en del venner å basere erfaringer og observasjoner, og JO. Det er gutta som roter rundt mer enn jentene, av den gjengen.

Jeg tror ikke noen har skylt på noen, i hovedsak handler det vel om personen - ikke kjønnet!

WildThing

"mot idioti kjemper selv sannheten forgjeves"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du bekrefter poenget mitt! Det er andre tilstander idag enn det var for 20år siden, pga at kvinnene har blitt enda mer frigjorte enn det menn er. Så når samfunnet har forandra seg, burde vel du prøve å oppdatere deg du også!

Fordi du er mann, så får du ikke greie på hva jentene gjør. De driver ikke å skryter av det. De gjør det for sin egen del., Mens mange menn ligger med mange for å kunne skryte til vennene sine, selve sexen betyr ikke så mye. Prestisje. Jeg bor i byen til vanlig og da snakkes det ikke så mye sånt. Men når jeg kommer hjem til bygda så er det eneste folk er opptatt av om det har blitt mye fitte. Typisk menn, store i kjeften, men som regel ikke så store fittetjuver som det hørest ut som de er....

Det jeg mener er at med menn er det bare en overfladisk greie, som de skryter, og t.o.m. juger om, av fordi da føler de at de har gjort noe av betydning. Når de finner ei dame så forsvinner ofte denne matcho greia. Damer er utro i stillhet, og de skjønner at det ikke lurt å skryte av det. Jeg tror fortsatt det er flere damer enn menn som er utro, spesiellt de over 35-40år.

Jeg er også mann/gutt. Og jeg har rota, eller mere sant, blitt rota med av mange av damene til kompisene mine. Har t.o.m måtte avslå å ligge med de fordi typen hennes og kompisen min var i naborommet. Typene sitter stort sett å prøver sitt beste for at ikke jenta skal bli for full, for da er helvete ute.... Dette har skjedd mere enn en gang, og det er ikke så gamle jentene det er snakk om. Men hvis de er sånn når de er unge, er jeg 100% sikker på at tendensen vil være der når de blir eldre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
He he.. snodig problemstilling...

Jeg på min side hadde blitt litt pissed om jeg delte seng med en mann i et år, holdt rundt han om natten - og han ikke var interessert i sex.

..eehm.. men det var ikke svar på spørsmålet og ikke er jeg mann heller..

nåja

Vibeke  :briller:

:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hulahula

Gjest som mener kvinner er mer utro skrev:

Jeg er også mann/gutt. Og jeg har rota, eller mere sant, blitt rota med av mange av damene til kompisene mine. Har t.o.m måtte avslå å ligge med de fordi typen hennes og kompisen min var i naborommet.

Stupid, hvilken moral har du da? Men kanskje du er den uskyldigheten, som bare "er blitt rota med"... da har du vel ikke ansvar og er ikke med på utroskapen. Fysj for en dobbelmoral! Også mot kompisene dine da.

Tror du er en patetisk fyr, som må gå løs på kvinner generelt for å forsvare deg fra dine egne dårlige sider. Kanskje for å døyve samvittigheten, for du har selvsagt ikke feil i å ha pult kompisenes damer du?

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

leser du et sted er det jenter som er mest utro , neste sted er det gutter.....

trur vi ligger nokså likt egentlig jeg.

uanseth så er utroskap no svineri , det er det laveste av folk som bevist lurer en som stoler på de og elsker de , er det barn i bilde så går det utover dem også.

du er utro og sammbo finner det ut , plutselig sitter unga med to hus og to familier , de forstår ikke en dritt om hvorfor mor og far ikke kan bo sammen mere...

og alt det pga en måtte prøve noe nytt!!!det er faen meg ikke unga som skal betale prisen for at dere ikke klarer og oppføre dere vel?

har du virkelig så jevelig lav selvfølelse?klarer du ikke og si nei?ok så fjern deg pent og rolig fra de du kan såre før du pga egoisme ødelegger for mye......

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

når det gjelder og ha sex så klarer alle og holde seg borte fra partner sex så lenge de må..det tar lit tid og venne seg til det om du er vant til og ha sex ofte , men det er fullt mulig og ikke ha sex på mange år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Gjest som mener kvinner er mer utro skrev:

Jeg er også mann/gutt. Og jeg har rota, eller mere sant, blitt rota med av mange av damene til kompisene mine. Har t.o.m måtte avslå å ligge med de fordi typen hennes og kompisen min var i naborommet.

Stupid, hvilken moral har du da? Men kanskje du er den uskyldigheten, som bare "er blitt rota med"... da har du vel ikke ansvar og er ikke med på utroskapen. Fysj for en dobbelmoral! Også mot kompisene dine da.

Tror du er en patetisk fyr, som må gå løs på kvinner generelt for å forsvare deg fra dine egne dårlige sider. Kanskje for å døyve samvittigheten, for du har selvsagt ikke feil i å ha pult kompisenes damer du?

:lol:

Kompisene bare ler av dette de....så lenge vi ikke ligger sammen så er det greit, også er det fjortisjenter det er snakk om her. Så klining og sånn kaller ikke jeg å rota seriøst, spesiellt ikke når vi alle er fulle.

Det er ikke snakk om å gå løs på kvinner, bare finne ut hvem som er mest utro. Er ikke så sikker på at det er det som er mest nagativt. Dyr pleier å parre helt fritt, og stortrives med det. Kanskje kvinnene egentlig er friere vesener, hvertfall psykisk, med et større behov for å kunne gjøre som de vil, og ofte mer resultatorientert....det tror hvertfall jeg..

Ellers har du helt rett, selvfølgelig er jeg et patetisk vesen. Heldig du er da som ikke er det.... :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...