Gå til innhold

Kjenner dere spark?


Gjest marthepia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på....

Kan det være?

Kan det virkelig være???

Jeg tror jeg kjenner knøttet sparke!!! :hoppe:

Lå på sofaen og slappet av, og da kjente jeg flere svake bobler helt nederst i magen. Det var IKKE luft, og det var ikke regelmessig som jo leamus bruker å være. Så da må det vel være lille knøtts første livstegn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å kjenne liv i begynnelsen av uke 16. i uke 18 kente mannen liv utenpå. men det har kunn skjedd en gang. jeg kjenner mindre liv nå en jeg gjorde for en uke siden, barnet har flyttet seg fra den ene til den andre siden og ligger tydelig vis med rumpa mot magen eller noe for nå er det ganske svake spark brått. men kjenner det fortsatt flere ganger om dagen. det har jeg gjor siden jeg skjønte at det var barnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente også noe for noen dager siden, og mannen kjente også at noe beveget seg der. Kjekt at vi begge kunne kjenne noe. Og siden har jeg faktisk kjent det flere ganger :):hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å kjenne liv :sur:

Gleder meg kjempemasse til å kjenne de berømte boblene!!! :)

Endret av Minnie27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Anerikke

Jeg har morkaka på fremsiden av magen, og det gjør visst sånn at man kjenner liv seinere. Har kjent bittelitt i noen uker, men nå skjer det virkelig ting! Kjenner liv stadig vekk, men ikke utvendig enda. Er 20+3 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg kjenner det sparker!!!!! :legrine:

Har venta lenge på det! er 21+0 idag, og kjenner de små dunkene godt. Kjente de først på lørdag, jeg og mannen satt og hørte på musikk.

Så gøy for oss begge at det "ploppa" i magen.

Nå gleder vi oss til at det merkes utvendig også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste to ukene har det vært litt action i magen ja...men spesielt de siste 6-7 dagene har det vært MYE action.

Var så artig å se på ul i dag - nurket tok en skikkelig saltomortale når jordmora dytta litt i magen for å få et bedre bilde :ler:

...og VELDIG godt å få høre av jordmor at ALLE funn var fine. Morkaka lå anterior og hjertet slo sterkt og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi hi hi!

Det er så morsomt å se på magen når nurket sparker. Kan se den hoppe litt her og der. Skulle ønske jeg hadde et badekar... hadde vært morsomt å ligge der når sparkinga pågikk som værst, og se bølgene rundt magen :ler:

Natt til i går sparket hun meg så hardt at hele meg bevegde meg litt til venstre. Tydeligvis en sterk liten jente der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg kjente bevegelser alerede ved 12 ukers ultralyd. Kjente "åuming". Nå - 22 uker på vei er det masse spark, kan se det utenpå magen alerede. Morkaka ligger inn mot ryggen denne gangen. Kjente det absolutt ikke så tidlig i mitt forige svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Her begynner sparkene å bli veldig tydlige. Nesten litt ubehagelig noen gang ;) Han ligger helt klart med hodet ned og rompa til værs. Det har han gjort en stund nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...