Gå til innhold

Kjenner dere spark?


Gjest marthepia

Anbefalte innlegg

Gjest marthepia

Er sikker på at jeg har kjent noe de siste par ukene, men er HELT sikker på at jeg kjente noe idag. Er akkurat 14 uker på vei.

Kjenner dere noe til den lille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting her i gaarden heller. Men som foerstegangsfoedende tror jeg ikke det er vanlig aa kjenne noe foer minst 16 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingenting, men er bare 11 uker da.

Leste på DOL her om dagen at det tidligste hun ene legen hadde hørt om der var uke 14 for førstegangsfødende, men at det var veldig uvanlig å kjenne noe før uke 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har kjent putring nokre dagar, men sidan det er svææært lite sannsynleg at det er babyen, får eg heller vente i spenning på meir liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente NOE igår, men jeg tør ikke tro den var den lille. Var akkurat som bobling/leamus et sted i magen jeg ikke har kjent det før. Hadde litt tidligere spist gele, så det KAN jo være det var den lille som var litt hyper!

Nå kjenner jeg etter hele tiden, og gleder meg masse til å være sikker på at det er den lille jeg kjenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saa spennende, Burpen!

Gleder meg enormt til aa kjenne liv, haaper det ikke tar altfor mange ukene...

Har hoert at dersom man er veldig slank, saa kjenner man ofte liv tidligere. Men ettersom jeg er helt normalvektig og har litt ekstra paa magen regner jeg ikke med at det gjelder meg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til og kjenne liv.

Men er alt for tidlig for meg da, selv om jeg er andregangs. Er jo bare 7 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt "annerledes" luft i magen en gang nå.. reagerte litt på at det var så langt inni magen på en måte.

Avskriver det som luft siden jeg ikke vet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg vet faktisk ikke. Noen ganger tor jeg at jeg har det, men så blir jeg usikker. Akkurat nå tor jeg at jeg kjente litt liv i forrige uke, men det kan også være fordi jeg hørte hjerteslagene hos legen i forrige uke også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet faktisk ikke. Noen ganger tor jeg at jeg har det, men så blir jeg usikker. Akkurat nå tor jeg at jeg kjente litt liv i forrige uke, men det kan også være fordi jeg hørte hjerteslagene hos legen i forrige uke også ;)

Kor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15 uker på vei, og nå er jeg sikker på at jeg har kjent noe til nurket vårt. :babysmokk: Litt rart, men likevel utrolig deilig å kjenne det er noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag kjente jeg bevegelser for foerste gang! :hoppe: Ikke direkte spark, men som noen bobler i livmoren. De kommer litt til og fra. Oi, der kjente jeg det igjen! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kjenner en slags "bobling" langt der nede av og til. Nå er det jo veldig tidlig ennå, men siden dette er nr. 3 så kanskje?? Var på UL forrige uke og da var det full action der inne, morsomt å se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke jeg heller, Xania, om det er noen trøst. (Men det er det kanskje ikke). Trodde jeg kanskje kjente noe for en uke eller to side, men det var nok tarmene, for livmora var ikke i nærheten av der jeg kjente noe. *prøver å smøre meg med tålmodighet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...