Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #21 Skrevet 5. september 2006 Kjære deg da kvinne, er du ikke bare 30 år og hun andre kjerringa hele 50 år. Er du så redd for ei kjerring på 50 år eller? Om hun så kommer alene og ringer på døren din, hva kan kjerringa gjøre mot deg som du er så redd for. Tror du hun kommer til å banke deg opp eller hva?? At hun har slått din søster og deg tidligere, kan tyde på at kjerringa liker å bruke vold. Selv om hun slo/banka deg når du var en ung jente, klarer hun vel ikke å banke deg nå lenger når kjerringa er 50 år. Du er feig som ikke våger å ta en konfrontasjon med henne og sette kjerringa på plass. Hadde en kjerring laga så mye problemer for meg og min familie, hadde jeg seriøst vurdert å banka henne om hun forsøkte å bruke vold mot meg og min familie en gang til. ← Å du kan nå tru. Jeg stivner og klarer ikke å være naturlig den dag i dag når jeg møter henne. Hu er som en heks. Hun har drevet så mye dritt i alle år. Hun er ute av våre liv endelig. For noen år siden så kuttet jeg henne ut etter hun skjelte meg ut via telefon, pga mamma gav ungene mine noen flotte bursdagspresanger. Da laget hun en så rar stemme og sa: Du har alltid manipulert og lurt din mor. Helt fra du var en liten unge. Det er lett å gi råd, når du ikke har samme erfaringen. Jeg har mange ganger tenkt tilbake og sett masse feil. Men hva kan jeg gjøre med det nå? Jeg har kuttet henne ut. Likevel har jeg fått høre av mamma hva dama har sagt feks til henne om meg. Utenom de gangene for en stund siden da hun ringte meg. Eller da min bror og hu skrev mail om at jeg hadde stjålet fra mamma.
villemo69 Skrevet 5. september 2006 #22 Skrevet 5. september 2006 For det første vil jeg gi deg en god Dette kan ikke være enkelt for deg, men mitt råd er å få det offentlige til å utnevne en uavhengi verge for din mor. Nå har jo tydeligvis både banken og hjemmesykepleien fått med seg at din svigerinne ikke er til å stole på, så da burde ikke det bli et stort problem.
villemo69 Skrevet 5. september 2006 #23 Skrevet 5. september 2006 Kjære deg da kvinne, er du ikke bare 30 år og hun andre kjerringa hele 50 år. Er du så redd for ei kjerring på 50 år eller? Om hun så kommer alene og ringer på døren din, hva kan kjerringa gjøre mot deg som du er så redd for. Tror du hun kommer til å banke deg opp eller hva?? At hun har slått din søster og deg tidligere, kan tyde på at kjerringa liker å bruke vold. Selv om hun slo/banka deg når du var en ung jente, klarer hun vel ikke å banke deg nå lenger når kjerringa er 50 år. Du er feig som ikke våger å ta en konfrontasjon med henne og sette kjerringa på plass. Hadde en kjerring laga så mye problemer for meg og min familie, hadde jeg seriøst vurdert å banka henne om hun forsøkte å bruke vold mot meg og min familie en gang til. ← Ja dette var jo et konstruktivt og oppløftende svar Lett å være tøff når man kan gjemme seg bak en datamaskin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå