Gjest helt annen gjest Skrevet 3. januar 2008 #41 Skrevet 3. januar 2008 Flere av de registrerte brukeren er veldig ufine og simple mot mange som poster som gjest, derfor er det kanskje ikke mer enn man kan forvente at disse får motreaksjoner?
Gjest Chrizzy Skrevet 3. januar 2008 #42 Skrevet 3. januar 2008 Hvorfor ser jeg ikke noen svaralternativ, bare tomme lange kolonner? Jeg får altså ikke til å svare?
Brunhilde Skrevet 3. januar 2008 #43 Skrevet 3. januar 2008 Hvorfor ser jeg ikke noen svaralternativ, bare tomme lange kolonner? Jeg får altså ikke til å svare? Fordi dette er en gammel tråd som er hentet opp igjen.
Cata Skrevet 3. januar 2008 #44 Skrevet 3. januar 2008 Hvorfor ser jeg ikke noen svaralternativ, bare tomme lange kolonner? Jeg får altså ikke til å svare? Pollen er fra 2006 og forumet ble jo lagt om i fjor en gang. Dermed er sannsynligvis alternativene gått tapt. Tydeligvis kan ikke en gang aline som i sin tid laget tråden se dem.
Gjest GossipGirl Skrevet 3. januar 2008 #46 Skrevet 3. januar 2008 ok... dette er en poll jeg fant ut jeg ville prøve pga senere dagers klaging på at mange sliter med gjestesvar og trakassering fra gjester.. men jeg har ikke laget mange poller, så aner ikke hvordan dette går. ps. sorry for litt lange alternativer... men visste ikke helt annen måte å skrive det på i farta.. Nei, jeg har tidligere opplevd private meldinger fra registrerte brukere som et betraktelig større problem enn gjester...
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #47 Skrevet 3. januar 2008 HVA mener du? Denne faste, gammle brukeren startet denne tråden 30.08.2006 Det var en gjest som dro fram denne tråden her, ingen fast bruker! Da beklager jeg sterkt! Jeg så ikke på datoen og årstallet på hovedinnlegget...det var ikke meningen å uttrykke meg så bastant når innlegget faktisk er så gammelt. Men tydeligvis var det jo en eller annen som ønsket den debatten opp igjen.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #48 Skrevet 3. januar 2008 Det samme gjelder tydeligvis her som i den andre tråden: hovedinnlegget/tråden er ganske gammel (se årstall og dato). Selv om den er gammel har den personen som dro den frem igjen et ønske om å ta opp debatten om gjester - igjen.
Gjest Chrizzy Skrevet 3. januar 2008 #49 Skrevet 3. januar 2008 Fordi dette er en gammel tråd som er hentet opp igjen. Pollen er fra 2006 og forumet ble jo lagt om i fjor en gang. Dermed er sannsynligvis alternativene gått tapt. Tydeligvis kan ikke en gang aline som i sin tid laget tråden se dem. Ah Takk
aline Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #50 Skrevet 4. januar 2008 Flere av de registrerte brukeren er veldig ufine og simple mot mange som poster som gjest, derfor er det kanskje ikke mer enn man kan forvente at disse får motreaksjoner? det der blir litt sånn høna og egget-spørsmål, for jaggu vet jeg om faste brukeres ufine meldinger kommer av at man er drittlei simple gjester, eller om div gjester har blitt simple pga ufine brukere, who knows. Men tydeligvis var det jo en eller annen som ønsket den debatten opp igjen. det var det nok, og saken er jo, igjen, aktuell (noe den har vært til og fra flere ganger før også, sånn med ujevne mellomrom), men jeg vil ha meg frabedt å være den som liksom starter noe slikt mas som dette. Verken da eller nå, bryr jeg meg nok til å ta opp dette så lenge det ikke har pågått kjekling frem og tilbake i god stund, blir jeg lei nok tullkrangling (som at "alle" vil ha gjestfritt kg mot at "alle" vil ha gjester der, frem og tilbake i det uendelige..), så startet jeg altså denne pollen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå