Gå til innhold

lilleskys juledagbok

lillesky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Epica: Og kurvene kostet bare 19 kr. hos Pentik! Ja, altså bare kurven liksom. :)

Nå har jeg fått tak i cellofan også. :tommelsmil:

Så nå skal jeg bli ferdig med kurvene, og pakke dem inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser litt kaotisk ut her også for tida, driver og lager nisser på den ene delen av kjøkkenbenken (det er ikke så uhygienisk som det høres ut altså ;) ).

Åh, Pentik digger jeg også, de har mye fint de! Så mye fint at jeg sjelden våger meg inn der, i redsel for å bli ruinert :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :klem:

Men jeg henter masse inspirasjon på internett, så jeg skal ikke ha æren for alt. ;)

Nå lurer jeg på hvordan jeg skal pakke inn kurvene, sånn at de ikke blir ødelagte...

Men i mellomtiden: julegaveshopping! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten ferdig med alle gavene! :hoppe:

Har kjøpt fire gaver på The Body Shop faktisk. Det er jo så mye fint der. :tommelsmil:

Kjøpte masse til mamma der; bl.a. dagkrem og nattkrem. Hun elsker velvære-stæsj, akkurat som meg. ;)

Jeg har bommet; trodde det var 1. søndag i advent i dag, så stjerna henger i vinduet, adventsstaken står klar med 4 lilla lys og det lukter kongerøkelse over hele huset. :legrine: Sånn går det når man begynner med juleforberedelser altfor tidlig...

Jeg har pakket inn den ene velværekurven nå, ble ikke så ille. Skal ta bilde senere.

Men den andre har jeg ikke fått pakket inn enda, for plutselig var det tomt for stifter. :sur: Bruker stiftemaskin til å pakke inn ja. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bommet; trodde det var 1. søndag i advent i dag, så stjerna henger i vinduet, adventsstaken står klar med 4 lilla lys og det lukter kongerøkelse over hele huset. :legrine: Sånn går det når man begynner med juleforberedelser altfor tidlig...

Du bare måtte ha litt mer julestemning, tror jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fliiink :hoppe: Så deilig å snart være ferdig!! :-D

:ler::legrine: Sånn kan det gå når man venter utålmodig på jula!

Du aaaner ikke hvor gjerne jeg vil skru på stjerna i vinduet! :ler:

Hatt en koselig helg? :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjempedeilig!

Nå gjelder det bare å finne ut hva mannen skal få (har kjøpt to ting: en fotobok og en reise iq-test :ler: ), så må han jo få noe meeeer...

Og hva skal jeg få av han? :hoppe: Jul er artig!

Du er nå heldig, Epica, som bærer på den største julegaven du og mannen kan få. :hjerte:

Jeg har forresten skrudd på stjerna! :ler: Og det ble såååå koselig. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel et godt forslag til meg.

Skal på et jentejulebord i helgen. Har fått beskjed om å ta med en gave til en verdi på 50/100 kr. Så skal gavene trekkes senere på kvelden.

Men det er noen jenter der jeg ikke kjenner noe særlig, og uansett så aner jeg ikke hva jeg skal kjøpe.

Mange kommer sikkert til å kjøpe noe spennende og morsomt, så jeg har ikke kjempelyst til å komme med en kjedelig gave om du skjønner..

Forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi...håper flere kan komme med noen morsomme forslag...

Det eneste jeg kommer på er om du kan ta noen idéer fra velvevære- og kosekurvene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjarmor: Ja, jeg må si meg fornøyd med DEN julegaven! :hjerter:

Jul er GØY ja, masssse presanger :ler:

Jeg skal legge ut bilder av julestæsj jeg har kjøpt, i boka mi ;)

(kan jo ikke baaaare være opphengt i når babyen kommer.. :sjenert: )

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel et godt forslag til meg.

Skal på et jentejulebord i helgen. Har fått beskjed om å ta med en gave til en verdi på 50/100 kr. Så skal gavene trekkes senere på kvelden.

Men det er noen jenter der jeg ikke kjenner noe særlig, og uansett så aner jeg ikke hva jeg skal kjøpe.

Mange kommer sikkert til å kjøpe noe spennende og morsomt, så jeg har ikke kjempelyst til å komme med en kjedelig gave om du skjønner..

Forslag? :)

Gloss - alle jenter liker gloss :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du kjøper kan du pakke inn med litt silkepapir og cellofan, så slipper du å kjøpe kurv også. Spør i en blomsterbutikk om du får kjøpt silkepapir og cellofan, så får du sikkert kjøpt det for en billig penge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...