Gå til innhold

lilleskys juledagbok

lillesky

Anbefalte innlegg

Er det "juks" i de søte pakkene eller har de søtt og godt innhold?

:klø: Hvilke små pakker da? Tenker du på de røde og hvite fra Ikea? De er det nok isopor inni ja. ;) Ellers så har alle andre gaver fiiint innhold, så klart.

:nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har pakket inn en barnegave, men det var kjedelig! For jeg synes den ser så kjedelig ut; enda den har barnepapir og stor rød sløyfe.

Hva kan man gjøre for at barnegavene ser litt friske ut? :klø:

Det var en Care Bear og en søt pysj, rosa begge to, til ei lita jente. :)

Må få handlet flere julegaver snart, for jula nærmer seg med stormskritt! Snart bare en måned igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fest sukkertøy (polkagriser) til båndet  :)

Ingen dum ide, de har slike sukkertøystenger (i både rødt/hvitt og grønt/hvitt) på Rema 1000 så jeg... Kanskje jeg skulle adoptert den innpakningsideen til gudsønnen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så for en tid tilbake at du hadde noen lekre kort med sløyfe på, og så lurer jeg bare på hvordan du fester på den....

Kan festes med dobbelsidig teip. :) Jeg har sånne små teipbiter med lim på begge sider som man egentlig bruker til bilder.

Ingen dum ide, de har slike sukkertøystenger (i både rødt/hvitt og grønt/hvitt) på Rema 1000 så jeg... Kanskje jeg skulle adoptert den innpakningsideen til gudsønnen min :)

Ah! Jeg skal sjekke Rema 1000! :Nikke:

Jeg har ikke kommet så veldig mye lenger når det gjelder julegaver, annet enn at jeg prøver å finne ut hva jeg skal gi til folk.

Og nå er det jaggu meg ikke lenge igjen! Må nok sette opp farta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den søte førjulstid...

Hva er førjulstid for deg?

Planlegge og handle julegaver, julemarkeder, julelys i gatene.

Hvilke farger liker du å ha i huset?

Lilla i adventstiden og rødt til jul.

Hva er din favoritt drikke i julen?

Gløgg!

Hva liker du å gjøre av hobbyting i førjulstiden?

Pakke inn julegaver og lage julekort.

Baker eller bakeri?

Blir nok baker, siden mannen jobber på bakeri. :nisseblunk:

Moderene eller nostalgisk juletrepynt?

Klassisk moderne, med noen nostalgiske innslag.

Hvilke julelukter må huset ha?

Røkelse (fra apoteket), appelsiner og granbar.

Hva gir deg den ultimate julestemning?

Alle luktene, og å pakke inn julegaver mens jeg hører på julemusikk.

Hva er din favoritt julemusikk?

Feliz Navidad, Last Christmas (med Wham!), Let it Snow, Do they know its christmas...og mange flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på julemesse! :hoppe:

Det var kjempekoselig, og såååå masse fint der! Har lyst til å dra dit i morgen også. :sjenert:

Kjøpte bl.a. en nøttepose som jeg skal ha selv, og en gavepose. Og det artige er at lignende gavepose så jeg i går på nettet, og syntes den var så fin! Også fant jeg slik i dag, bare 50 kr.! :hoppe:

Skulle ønske jeg var veldig kreativ og flink i håndarbeid, sånn at jeg også kunne stilt på julemesse.

Gaveposen er litt ala denne julestrømpen. Skal se om jeg finner en annen link etterpå, til de jeg så i går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var jeg og idag (hvis det var den borte på F du snakket om)! :) Kjøpte to søte strikka mus. Var mye annet fint der og men lommeboka tillot meg ikke mer enn de. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje, la ikke helt merke til genseren hennes. Hun var gammel ihvertfall og var på raden på høyre side etter man kommer inn i salen, langt borte. :)

Det var små griser på bordet og, og noen kranser. Og jeg tror, sånne gullsprayede bøker, men det kan ha vært på neste bord. *teflonhjerne*

Sånn ser de ut. :) (litt dårlig bilde)

Endret av CocoPuff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler: Tror jammen meg at jeg må få meg en slik julestrømpe! :legrine: Sånn bortsett fra at den koster 700 kr. hos . Det er den ikke verdt altså... :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Vi har tre julestrømper vi litt her og der tror jeg. Den ene har svigermor sydd og den er skikkelig fin. Lappeteppetjulestrømpe :ler: De to andre har jeg kjøpt på Åhlens tror jeg...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt harry, men kul ja. :Nikke:

Siden Coco hadde tatt bilder av julegavene sine, har jeg også tatt bilde av et par:

Juleposen jeg kjøpte på julemesse:

Nøtteposen:

Og et par julegaver, julete og julekarameller fra apoteket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...