Gjest mela Skrevet 19. november 2006 #121 Del Skrevet 19. november 2006 Åååh, så fine pakkene dine var! Hvordan får du til gavebåndet rundt bare to kanter? Har aldri skjønt hvordan det gjøres jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. november 2006 #122 Del Skrevet 20. november 2006 Så mye fint, og kule juleSTØVELETTER (må man vel si?) Blir i skikkelig julestemning her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. november 2006 Forfatter #123 Del Skrevet 20. november 2006 Er i skikkelig julemodus jeg, har vært det lenge egentlig. Coco: sånt bånd er kjempeenkelt! Kan prøve å ta noen bilder og forklare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 20. november 2006 #124 Del Skrevet 20. november 2006 Det hadde vært kjempefint! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. november 2006 Forfatter #125 Del Skrevet 20. november 2006 Leksjon - gavebånd. 1. Teip fast båndet bakpå pakken. 2. Snu pakken, og ta med båndet til motsatt side. 3. Snu pakken igjen (til baksiden), ta med båndet. 4. Teip fast båndet bakpå, som i steg 1. 5. Snu pakken igjen. Nå er den festet overalt, unntatt den ene siden øverst. 6. Lag en knute. 7. Og krøll bandet (eller hva du vil). 8. Slik ser det ut bak når pakken er ferdig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. november 2006 #126 Del Skrevet 20. november 2006 eller ta deg jobb i butikk i jula. For å få litt forandring i hverdagen blir det til at man eksprimenterer litt med pakkene og da lærer man fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 20. november 2006 #127 Del Skrevet 20. november 2006 Tusen takk! Må prøve det når jeg får kjøpt inn mer gavebånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. november 2006 #128 Del Skrevet 21. november 2006 De merkelappene var fine! Har du god plass til å oppbevare presangene dine? De er så nydelig pakket inn, hvordan klarer du å bevare dem sånn til jul? Hos meg blir ting stuet og flyttet på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 21. november 2006 Forfatter #129 Del Skrevet 21. november 2006 eller ta deg jobb i butikk i jula. For å få litt forandring i hverdagen blir det til at man eksprimenterer litt med pakkene og da lærer man fort. ← Det hjelper å ha jobbet i butikk ja! Jeg måtte lære ei på en butikk i Oslo hvordan man pakker inn; dvs. hun klarte ikke å knyte båndet uten at noen holdt fingeren sin på. Hun eldste som jobbet i butikken sa bare: jeg har ikke tid til å lære deg det! Så stakkars jenta sto der da. Så butikk-lillesky trådte til. Har du god plass til å oppbevare presangene dine? De er så nydelig pakket inn, hvordan klarer du å bevare dem sånn til jul? Hos meg blir ting stuet og flyttet på.. ← Tusen takk, kamela! Jeg har et helt hus å oppbevare dem i, så skal vel klare det på et vis. Men jeg deler som regel opp gavebunkene, slik at gavene til en familie ligger i en pose (gjerne Ikea sine store). Båndene blir gjerne litt flate, men det er bare å ruske i dem litt. I morgen skal jeg på julegaveshopping! Gleder meg. Tenk om jeg ble nesten ferdig! Det hadde vært deilig... Også har jeg ingen gaver å pakke inn nå, er skikkelig sugen på å pakke inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 21. november 2006 #130 Del Skrevet 21. november 2006 Du er jo nesten ferdig til jul du, hva skal du gjøre i desember??! Gleder meg sånn til juuuuuul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 21. november 2006 #131 Del Skrevet 21. november 2006 Også har jeg ingen gaver å pakke inn nå, er skikkelig sugen på å pakke inn. ← Jeg er akkurat på samme måte! Sitter bare å glaner på gavepapiret og vil pakke inn noe. Får penger om et par dager, da blir det nok noen flere julegaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. november 2006 #132 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Jeg skal prøve å få ordnet størsteparten av gavene denne uka jeg også Endret 21. november 2006 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2006 #133 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg er også i julemodus allerede! Savner snøen, da blir det eeeekstra koselig! KoOOose deg på julegaveshopping imorgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #134 Del Skrevet 21. november 2006 Ha du to juledagbøker? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #135 Del Skrevet 21. november 2006 Eh nei... det er bare jeg som ikke klarer å lese... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2006 #136 Del Skrevet 21. november 2006 Hun bare sprer så mye julestemning at man begynner å lure! En kjempe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. november 2006 #137 Del Skrevet 22. november 2006 Da shopper vi i kor i dag - tipper du blir ferdig leeeenge før meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 22. november 2006 Forfatter #138 Del Skrevet 22. november 2006 I dag har jeg vært på julegaveshopping! Jeg Pentik, men jeg må si jeg er litt skuffet over saape. Det er jo så dyrt der! Men, ble iallefall et par kurver! En velværekurv: skrubbesvamp, hvit duftelys, lavendelpose, hjertesåpe, såpeunderlag, ansiktskrem. Kosekurv: Karameller, te, kaffeessens, servietter og duftelys. Tror det blir mer i pakkene. Også tror jeg at jeg skal ta cellofan rundt før jeg pakker inn. Er ikke helt sikker enda. :klø: Det ble et litt rotete bilde... Kurvene står på det ene spisestuebordet, som er fullt av innpaknings-stæsj. Det får vi leve med - iallefall ut november! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. november 2006 #139 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Åhhh så fine pakker.... Regner med at du ikke kommer i kveld?? Eller? Endret 23. november 2006 av Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. november 2006 #140 Del Skrevet 23. november 2006 Kurvene er kjempefine, likte spesielt godt den til venstre pga fargen. Spisebordet ditt ser omtrent ut som mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg