Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 22. oktober 2006 #81 Del Skrevet 22. oktober 2006 Så kosleg innpakning!! Kor har du kjøpt papir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 22. oktober 2006 #82 Del Skrevet 22. oktober 2006 Så flink du er! Kjempe fin innpakning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #83 Del Skrevet 22. oktober 2006 Oii, det der er "gammelt" papir. Men jeg tror det er kjøpt i en bokhandel. Kanskje noen kjenner det igjen og vet hvor det er kjøpt? :klø: Det er iallefall i litt sånn tjukt papir, ala gråpapir. Jeg har pakket inn en gave med blått Ikea-papir nå, og merker store kvalitetsforskjeller. Det fra Ikea er så utrolig tynt, og det blir merker i det såvidt jeg ser på det... Til uka skal jeg en tur på Ikea! Gleder meg! Selv om ikke selve julekolleksjonen liksom ikke er klar før 6. november (se nedtellingen min ), så har jeg fått rapporter om at de har fått inn julepynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g@brielle Skrevet 24. oktober 2006 #84 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har dratt frem julepapir, lapper, poser, bånd osv. og alt ligger strødd utover spisestuebordet nå. Har pakket inn to pakker ← Hvor har du kjøpt de juletre-pakkelappene i sølv? *vil ha* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #85 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hmmmm...ja hvor var det fra? Det er en pakke med både bånd og merkelapper i sølv og gull. Jeg er helt blank og husker ikke. Mulig jeg kjøpte dem i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g@brielle Skrevet 24. oktober 2006 #86 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hmmmm...ja hvor var det fra? Det er en pakke med både bånd og merkelapper i sølv og gull. Jeg er helt blank og husker ikke. Mulig jeg kjøpte dem i utlandet. ← Ah, da får jeg lete videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. oktober 2006 #87 Del Skrevet 25. oktober 2006 Åhhh, så fine pakkene dine er! Papiret som dyrt ut (type bokhandel eller noe sånt), stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 25. oktober 2006 #88 Del Skrevet 25. oktober 2006 Juletre pakkelapper i sølv, går det fint ann å lage selv også, om man finner sånn papp, kartong som er brukt. Kan bruke en pepperkake form å stikke i pappen, sånn at man får mønsteret, også skjære ut med en brekk-kniv eller rett og slett bare klippe det ut. Så kan man lage hull til bånd med maljeverktøy, og kanskje forsterke det med en malje. Åh, føler meg kreativ i dag, kanskje jeg må prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g@brielle Skrevet 25. oktober 2006 #89 Del Skrevet 25. oktober 2006 Juletre pakkelapper i sølv, går det fint ann å lage selv også, om man finner sånn papp, kartong som er brukt. Kan bruke en pepperkake form å stikke i pappen, sånn at man får mønsteret, også skjære ut med en brekk-kniv eller rett og slett bare klippe det ut. Så kan man lage hull til bånd med maljeverktøy, og kanskje forsterke det med en malje. Åh, føler meg kreativ i dag, kanskje jeg må prøve. ← Kjempegod idé faktisk Men hvor får man kjøpt slik papp? Med brun papp kan man jo lage kakemenn-lapper også *spinne videre på ideen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. oktober 2006 #90 Del Skrevet 25. oktober 2006 Bokhandelen har ganske tykk kartong i både sølg og gull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 25. oktober 2006 #91 Del Skrevet 25. oktober 2006 Se der ja, Bokhandel er ett godt tips, eller kanskje hobbybutikker. Kanskje jeg skal stikke innom panduro butikken på senteret i morgen, og se om de har noe sånt der, også prøve litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. oktober 2006 #92 Del Skrevet 25. oktober 2006 Så utrolig mye fint du lager. Hvordan lager du den papirposen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #93 Del Skrevet 28. oktober 2006 Så utrolig mye fint du lager. Hvordan lager du den papirposen? ← Hei monja! Så koselig å se deg. Jeg bare brettet vanlig gavepapir faktisk. Jeg har vært på Ikea og kjøpt masse julestæsj! Rødt gavepapir og bånd og pakkelapper. Skal ta bilder av alt senere, for Ikea har jo ikke noen bilder av julekolleksjone enda. Det var faktisk noe som var utsolgt allerede, men så kommer det sikkert nye ting den 6. når julekolleksjonen skal være helt på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #94 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har kjøpt det røde papiret som ligger på bordet ved juletreet: http://www.ikea.com/ms/en_GB/rooms_ideas/h...ay07/index.html Skulle ha det hvite (med rødt mønster), men det var det ikke mer igjen av, så da tok jeg heller det med små røde ruter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 28. oktober 2006 #95 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg bare snubla inn her litt jeg.. Så mye fint du har fått laget allerede da!!! Imponert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #96 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ohhh...her er Ikeas juleting! Dette har jeg kjøpt: * Bånd * Pakkelapper * Rødt bånd med hjerter på * Hjertekrans Batteridrevne lys (har surret dem rundt hjertet over) * De røde og hvite små pakkene i midten (skal bruke dem som dekorasjon på julegaver) * Papir (nr. 2 og 3 fra venstre) Dette har jeg lyst på: * Nydelig fruktkurv * Servietter * Puter (lurer på om jeg skal ha rødt som tema i stua?) * Har litt lyst på ny adventsstjerne, men den vi har fra før er ganske fin (av "kvister" i hvitt) * Dørmatte (men er litt usikker på om det blir pent siden vi har rødt hus :klø: ) Disse er forresten supersøte og fine til å ha på pakker som pynt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 1. november 2006 Forfatter #97 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Jeg har vært på Ikea og handlet innpakningsstæsj: To bursdagsgaver (den blå er innpakningspose fra Zara og den andre eske fra Indiska): Endret 1. november 2006 av lillesky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 1. november 2006 Forfatter #98 Del Skrevet 1. november 2006 Min niese er opptatt av badeender, så jeg har kjøpt disse kunstkortene på Ikea. Tips til hva jeg kan gjøre med dem? Fine rammer som passer til barn? Skal også lage en scrappeside til henne (og ramme inn?) med bilder fra Spaniaferien vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. november 2006 #99 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg kjøpte de billigste rammene de hadde på Max (det som tidligere var max20 og tiern) og malte de i en fin farge. De har også billige rammer på IKEA. Du kan også lage små figurer av leire, tre-ansikt med hår, øyne og dill på. Eller du kan pynte med fargerike blomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. november 2006 #100 Del Skrevet 1. november 2006 Skjønner at de har fylt opp med mye siden jeg var innom der! Er det "juks" i de søte pakkene eller har de søtt og godt innhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg