Gjest -eline- Skrevet 17. september 2006 #41 Del Skrevet 17. september 2006 Flink du er! Har såvidt begynt å tenke på julegaver jeg... Må vel nesten starte snart skal jeg komme i havn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. september 2006 #42 Del Skrevet 17. september 2006 *rygge ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 17. september 2006 Forfatter #43 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg har funnet ut hva jeg skal gi til sambo! Barbermaskin! Og den bruker han jo både til hodet og skjegget, så det er en supetgod investering. :skjeggebass: Han hadde en supetgod, som gikk i gulvet, og etter det har han hatt to svada pluss den profesjonelle han har nå, men den er altfor tung og har for kort ledning. Tips om gode barbermaskiner (til hode og skjegg!) mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. september 2006 Forfatter #44 Del Skrevet 20. september 2006 I natt drømte jeg at jeg og sambo sprang rundt på julaften for å kjøpe gaver! Det var helt grusomt. Så all denne planlegginga går nok inn på meg ja. En god ting kom det ut av drømmen: sambo skal få en god og solif kortholder av meg også! Ellers så husker jeg ikke så mye av det jeg kjøpte, var veldig opptatt av innpakningspapiret. Skulle kjøpe silkepapir, men det kostet over 100 kr per ark. Også kjøpte jeg badeoljer til søster, flere stk, enda hun ikke har badekar engang! Tror ikke hun får det i den nye leiligheten heller. Rare drømmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 20. september 2006 #45 Del Skrevet 20. september 2006 Kortholder ja, det lurer jeg også på om jeg skal kjøpe til min kjære. En venninne av meg ga det tipset, å kjøpe den på en gullsmed, og få den inngravert med navn o.l. det var genialt syns jeg, og ikke dyrt heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 24. september 2006 Forfatter #46 Del Skrevet 24. september 2006 Kjøpte kortholder på eBay jeg! To faktisk. Den ene var i skinn, mens den andre var både stål og skinn, og den skal graveres på. Tror jeg skal få gravert inn etternavnet hans på den. De kostet ca. 60 kr. per stk. (inkl. porto). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 25. september 2006 #47 Del Skrevet 25. september 2006 Du er så flink som er i gang med julehandelen... Jeg har ikke kommet så veldig langt, men har planlagt litt og begynt såvidt! Har kjøpt en platespiller til brodern på loppis (han ønsker seg), så den skal han få sammen med ny stift, lillesøstra mi skal få etpar knappeøredobber som ei i klassen lager (de er skikkelig kule!) også tenkte jeg å lage henne ei skissebok. Besteforeldrene mine får innrammet bilde av meg fra graduation... Men resten, har ikke snøring! Må nesten begynne å tenke på det... Har ei liste med musikkDVD-er som kjæresten ønsker seg, vurderer å kjøpe noen av de... Hum, slike menn er vanskelige! Skal til London rett før jul så jeg kan jo handle litt der *fundere litt* Godt at du har laget denne boka i hvertfall, så blir jeg i det minste påminnet at jeg burde starte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 26. september 2006 Forfatter #48 Del Skrevet 26. september 2006 Fant noen fine pakke-inn-julegaver-sider. * Rødt tema (med filt) * Til og fra lapper man kan lage selv * Peeeeeeeen pakke * Eget designet julepapir * Enda mer man kan bestille * Forskjellige innpakninger * Gaver med segl Åååå, nå fikk jeg lyst til å pakke inn julegaver! Tips til julekurver: * Superkule kurver * Div. kurver * Eksklusive kurver Diverse julegaver...kan man si. * Feng Shui-gaver * Til store og små prinsesser (fikk utrolig lyst på HC-Andersen paraplyen selv! Denne altså.) * Isskrape * Et godt tips hvis man skal gi bort en blomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 26. september 2006 Forfatter #49 Del Skrevet 26. september 2006 Så utrolig lurt! Gryteunderlag med juleduft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 28. september 2006 #50 Del Skrevet 28. september 2006 Oj, så mye genialt! Fikk masse ideer til pakkene mine nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 28. september 2006 #51 Del Skrevet 28. september 2006 Kan jeg få en sånn kurv..? sjokolade, vin eller sånn health-kurv...fiiine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #52 Del Skrevet 7. oktober 2006 Du kan jo ønske deg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 10. oktober 2006 #53 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ååååh, sånne korger er suuupre altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 10. oktober 2006 #54 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Heisann! Nå har jeg endelig kjøpt billett, så da vet du jo hvor julen min blir Og dessuten er jeg ferdig med julegavene (Så slipper jeg sende dem fra G.C) flower:klem: Endret 10. oktober 2006 av flowerpower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #55 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har begynt å scrappe nå! Og det er kjempemoro! Jeg har laget 1 julekort og 2 bursdagskort hittil, og det går ganske bra. Men det er faktisk litt slitsomt, for alt er så smått og jeg blir så konsentrert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. oktober 2006 #56 Del Skrevet 11. oktober 2006 Åh, scrapping er kjempegøy! Jeg har holdt på i ett år med scrapping på papir, og i 8-9 mnd med scrapping på data. Elsker det, selv om jeg ikke alltid har tid til å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #57 Del Skrevet 12. oktober 2006 Juleverksted: Til/fra-lapp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #58 Del Skrevet 12. oktober 2006 Julekort: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. oktober 2006 #59 Del Skrevet 12. oktober 2006 Koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 12. oktober 2006 #60 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ja, det så koselig ut! Hvor har du kjøpt det arket med juletrær på kortet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg