Arielle Skrevet 29. august 2006 Forfatter #21 Del Skrevet 29. august 2006 Ja, altså topper og gensre er ingen problem, det er bukser jeg tenker mest på. foreløpig klarer jeg meg med strikk i knappen en god stund til, men så da... Noen som har erfaringer med å sy på slike stretchbelter på vanlige bukser? Sånn tøy som går opp på magen altså. Hvor er det de har Polern og pyret i trondheim? Byhaven? Har veeeldig dårlige erfaringer med å bestille bukser på nett/postordre. Har aldri vært fornøyd med en eneste, så jeg tror ikke det er noe alternativ. Skal titte litt til. På Lindex feks. Hadde vært supert hvis de hadde mammaklær på Vila...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. august 2006 #22 Del Skrevet 29. august 2006 Kjøp toppforlenger (www.bittens.no feks.) Jeg bruker omtrent alle gamle topper over toppforlengeren ← Jeg har lurt på hva toppforlenger er. Så du skrev om det i et innlegg om hva du hadde på deg. Går inn på bittens og ser Og Vila hørtes veldig interessant ut!! Nå tror jeg riktignok jeg begynner å få endel av de basisplaggene jeg trenger, for jeg har skapene fulle av babydolltopper og omslagsjakker og cardigans. Skal bestille noen lange topper fra hm.com. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 29. august 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 29. august 2006 Skal Zip legges ned?? Akkurat nå som jeg har blitt så fornøyd med den butikken og servicen der!! Jeg var nemlig innom på lørdag og fikk en katalog med det som kommer til høsten/vinteren. Jeg ringte dit idag ang. en bukse og det var ingen problem å bestille til meg osv. Super service. ← Vel.. jeg trodde det hvertfall, fordi det sto "salg" på store plakater i vinduene, og alle dukkene var nakne og vinduet tomt. Men kan jo hende de bare skifta kolleksjon eller noe. Kanskje det var jeg som misforsto. Jeg var ikke inne altså, for jeg syntes det så ut som en skikkelig gammeldamebutikk... Har de greie klær der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. august 2006 #24 Del Skrevet 29. august 2006 Vel.. jeg trodde det hvertfall, fordi det sto "salg" på store plakater i vinduene, og alle dukkene var nakne og vinduet tomt. Men kan jo hende de bare skifta kolleksjon eller noe. Kanskje det var jeg som misforsto. Jeg var ikke inne altså, for jeg syntes det så ut som en skikkelig gammeldamebutikk... Har de greie klær der? ← De har nok bare tatt klærne av dukkene fordi det har sommersalg nå. For jeg fikk høst/vinter-katalog der og ble fortalt at der kunne jeg se hva som kom inn fremover. De har en vegg med mammaklær der, men det er litt utplukket og mye sommerklær der nå. Men jeg tror de kan få inn mye fint. De har f.eks. et merke som heter Valja, som jeg har sett på mange nettbutikker som selger mammaklær. (De klærne for store størrelser tror jeg derimot jeg holder meg unna ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 29. august 2006 #25 Del Skrevet 29. august 2006 Hvor er det de har Polern og pyret i trondheim? Byhaven? ← Solsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. august 2006 #26 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg har lurt på hva toppforlenger er. Så du skrev om det i et innlegg om hva du hadde på deg. ← Det er det smarteste jeg har kjøpt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 29. august 2006 #27 Del Skrevet 29. august 2006 Her i Stavanger har jeg sett mammaklær på H&M, KappAhl, Lindex, Polarn & Pyret og Bittens. Ellers er det jo haugevis med gode nettsider, også norske, hvor de selger mammaklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meredith Skrevet 30. august 2006 #28 Del Skrevet 30. august 2006 Meredith: Vel, sist jeg var innom vila butikken hadde de fått en egen vegg med mamma-klær. Veldig mange topper og tøffe bukser. ← Skal sjekke neste gang jeg er innom en Vila-butikk jeg. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå