Gå til innhold

Mammaklær er nitriste greier..

Arielle

Anbefalte innlegg

Har vært innom H&M og sett på mammaklær nå, og jeg må si jeg lurer på hva jeg skal ha på meg de neste månedene... Jeg er ikke jålete, men nøye med hva jeg har på meg, og jeg fant kun sånne gammeldamebukser i mammaklæravdelingen... I tillegg var de utsolgt for alt i min str :sur: Er det andre kjedebutikker som selger mammaklær? (så at kappahl og cubus ikke gjorde det, hvertfall ikke de butikkene jeg var på...). Bor i trondheim, og her har de èn kombinert mammaklær- og folkmedstorestørrelserbutikk, som uansett skal legges ned nå. Må jeg til Oslo for å kjøpe mammaklær eller...? :overrasket:

Måtte bare klage min nød :sjenert: ... noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her jeg bor har de de mest "hippe" klærne på Lindex faktisk! Mye bedre utvalg for de med "yngre" stil enn det H&M har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mesteparten på Lindex....

Til vanlig finner jeg sjelden noe der, men på mammaklær har de definitivt det beste utvalget til helt ok priser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Trondheim har de mammaklær på H&M, Polarn og Pyret og Zipp, + at noen KapAhl butikker fører noe (bukser/truser) Tror ingen av Lindex butikkene i området fører mammaklær... Skal Zipp legges ned?

På H&M hender det at de har noe, da de får inn klær ganske ofte, men da må man være tidlig ute...

En del av klærne på KapAhl, og delvis Cubus er av en slik fasong at de kan brukes gjennom hele graviditeten (toppene), så det kan være værd å se på "vanlige" klær også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med aa proeve postordre eller aa handle paa nett?

Endret av Holly Hobbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke sikkert du trenger så veldig masse mammaklær.

Selv har jeg denne gang kun gått til innkjøp av 2 mammabukser (En fant jeg på H&M og en fant jeg på en utstyrsbutikk), resten av klærne jeg har hatt på meg de siste månedene har vært av vanlig type.

Som andre også sier, mange butikker har masse fine topper som er litt lange og vide, disse passer utmerket når du har stor mage.

Av bukser så har jeg klart meg med vanlige bukser som er lave i livet, dvs. slike som stopper under magen. Hadde uansett problemer med klær som strammet over magen, så sånne mammabukser med livet oppunder puppene, hadde jeg ikke stor nytte av.

Tipset er uansett å ikke hamstre inn en hel masse mammatøy før du ser hva du kommer til å trenge. Det er ikke meningen man skal gå rundt å se ut som ei kjerring fra 70-åra bare fordi man går gravid, selv om det virker som om mange kjedebutikker tror det...... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare du som har problemer med å finne mammaklær... Har foreløpig bare vært innom H&M og en mor/barn-butikk. Like triste greier begge deler... Skal sjekke ut Lindex i dag, mulig det er bedre utvalg der! Her ser du forresten Lindex-butikker som har mammaklær. Det er et par i Trondheim også som har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat shoppet en del mammaklær på H&M jeg da, men må si at utvalget varierer veldig fra butikk til butikk. Den jeg var på hadde veldig bra utvalg. Lindex syns jeg har vært dårlig...

Ellers har Babyshop litt mammaklær også, og noen andre utstyrsbutikker også. Og det finnes mange nettbutikker med mammaklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meredith
Vila har også begynt med mamma klær :)

Har de?

Det var gode nyheter, da jeg har veldig sans for de klærne. :)

Vet du om det gjelder alle butikker, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo så masse å velge i!

Babydoll topper fex. Eller lange topper på H&M eller Kapp Ahl.

Noe har jeg kjøpt på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bertine

Meredith:

Vel, sist jeg var innom vila butikken hadde de fått en egen vegg med mamma-klær.

Veldig mange topper og tøffe bukser.

Vet ikke om det er i alle butikkene, kanskje det står noe på www.vila.com?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært innom H&M og sett på mammaklær nå, og jeg må si jeg lurer på hva jeg skal ha på meg de neste månedene... Jeg er ikke jålete, men nøye med hva jeg har på meg, og jeg fant kun sånne gammeldamebukser i mammaklæravdelingen... I tillegg var de utsolgt for alt i min str  :sur: Er det andre kjedebutikker som selger mammaklær? (så at kappahl og cubus ikke gjorde det, hvertfall ikke de butikkene jeg var på...). Bor i trondheim, og her har de èn kombinert mammaklær- og folkmedstorestørrelserbutikk, som uansett skal legges ned nå. Må jeg til Oslo for å kjøpe mammaklær eller...? :overrasket:

Måtte bare klage min nød  :sjenert: ... noen som har noen tips?

Skal Zip legges ned?? :overrasket: Akkurat nå som jeg har blitt så fornøyd med den butikken og servicen der!! Jeg var nemlig innom på lørdag og fikk en katalog med det som kommer til høsten/vinteren. Jeg ringte dit idag ang. en bukse og det var ingen problem å bestille til meg osv. Super service.

Savner ellers ordentlig mamma-butikk her i byen, jeg også. Jeg har skaffet meg 2 dongeribukser. En har jeg bestilt fra La Redoute og en har jeg bestilt fra www.bittens.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor har de de mest "hippe" klærne på Lindex faktisk! Mye bedre utvalg for de med "yngre" stil enn det H&M har!

Jeg har sett på Lindex på City Syd her i Trondheim, men greide ikke å finne noen mamma-klær der? Mulig jeg lette for dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare du som har problemer med å finne mammaklær... Har foreløpig bare vært innom H&M og en mor/barn-butikk. Like triste greier begge deler... Skal sjekke ut Lindex i dag, mulig det er bedre utvalg der! Her ser du forresten Lindex-butikker som har mammaklær. Det er et par i Trondheim også som har. :)

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...