Gå til innhold

I¨m back!

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Nå er det "på¨an" igjen for min del. Jeg mistet helt motet i mai/juni da jeg hadde passet maten og trent masse i ett år og "bare" gått ned 14 kilo. ( de begynte først å gå av etter 10 mnd)

Anyway, nå har jeg funnet litt ut av hvorfor jeg slet med å gå ned i vekt selv om jeg gjorde alle de riktige tingene og jeg har byttet treningsstudio. Så nå satser jeg på at jeg er back for good og jeg håper på en fin høst hvor jeg og alle dere andre slankere/livsstilendrere går ned masse! :hoppe:

Endret av Miss_alexandria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joggeskoene er funnet frem ja, trenger å komme i bedre form.

Om jeg går ned noen kilo er det helt greit. ;)

*hvor tynn skal du bli ? *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggeskoene er funnet frem ja, trenger å komme i bedre form. 

Om jeg går ned noen kilo er det helt greit.  ;)

*hvor tynn skal du bli ? *

Jeg har ikke tenkt å bli tynn, men slank...og det tar sin tid med tragiske gener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er du dessverre ikke alene om Miss ;)

Jeg kan trene meg grønn i trynet, og ikke gå ned ett gram engang, så her må alle faktorer spille sin rolle, og jeg må være beinhard for å oppnå resultater!

Anyway, jeg er i gang, trener bra, og begynte på Grete Roede kurs.

Følg oss på tråden " skjerpings"

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel kanskje si at jeg er med i klubben også. Jeg har aldri vært særlig glad i å trene, men i sommer tok jeg en beslutning om at jeg skulle komme i form. Det er utrolig hardt å begynne helt på bunnen, men nå går det litt bedre selv om jeg har langt igjen til en hel joggetur. Uansett gir det en god følelse å trene! Jeg har også vært "uheldig" med genene mine, ihvertfall hva forbrenning angår, men kondisjonstrening er utrolig effektivt på hofter og mage ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anyway, nå har jeg funnet litt ut av hvorfor jeg slet med å gå ned i vekt selv om jeg gjorde alle de riktige tingene og jeg har byttet treningsstudio. 

Hva var det du fant ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva var det du fant ut?

Hei.

Jeg fant ut at jeg hadde pcos, er ganske så insulinresistent og må holde meg mest mulig unna mat med mye karbohydrater for det legger seg som fett på kroppen min :sur:

Ellers hadde jeg for høy intensitet på treningen min før og det er visst ikke så bra av en eller annen grunn jeg ikke har skjønt helt enda :sjenert:

Jeg holder på å gå igjennom kostholdsplan og treningsplan med en lege og en treningsveileder pga det insulin greiene har så mye å si for kroppen min..

Endret av Miss_alexandria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...