Gå til innhold

Kanskje det hadde vært bedre med en norsk sjåfør?

Gjest Ola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For da hadde hun sluppet å kalle ham masse rasistiske ting?

"21-åringen innrømmet i retten at hun kom med rasistiske utsagn og sparket til bilen. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ifølge dommen skal drosjesjåføren ha stanset bilen og dratt 21-åringen ut av bilen etter at hun kilte ham med rosen. De begynte å krangle, og 21-åringen innrømmet i retten at hun kom med rasistiske utsagn og sparket til bilen. Drosjesjåføren forklarte at han brukte skjellsord av en slik karakter at han ikke ville gjenta ordene i retten."

Kanskje vi heller burde satt inn skuddsikkert glass mellom forsetet og passasjersetene? slik at drosjesjåfører ikke trengte å bli forstyrret av fulle, rassistiske drittunger som ikke klarer å oppføre seg som folk?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sjåføren sin hudfarge som bestemmer om folk skal utvise normal folkeskikk??

Er alt "lov" i en taxi der en mørkhudet person kjører??

Jeg synes det er helt forkastelig og har sett hvordan kunder kan oppføre seg ovenfor utenlandske sjåfører. Jeg blir flau på disse kundenes vegne, det viser bare hvilket lavmål de er på.

Jeg er selv taxi eier og har en kar fra Pakistan ansatt hos meg. Verdens hyggeligste fyr, som jobber hardt og er punktlig både med oppgjør og med tider.Han er den beste sjåføren jeg har hatt og jeg har vært nødt til å sparke et par norske gode hvite ungdommer som ikke gadd jobbe og som spilte vekk pengene, var ikke pålitelig i det hele tatt.

Det er selvfølgelig mye rart blandt utenlandske sjåfører, men jeg kan love at det er det blandt norske også.

Det er noe med det å kaste sten når man sitter i glasshus.....sjelden noe lurt!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Khalid Hagen

Olaola; personlig tror jeg det hadde vært bedre med ei normal jente av hvilken som helst hudfarge men med et snev av både sosial intelligens og folkeskikk.

Men det er nå meg, da!

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...