Gå til innhold

Endelig en politiker etter mitt hjerte!


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo hele poenget, vi pælmer ut de som IKKE er norske statsborgere og som ikke kan oppføre seg.

Du gjør deg så godt i diskusjoner. Uten unntak så er dine argumenter så vektige. Det står alltid stor respekt av det du skriver - uten tvil svært innsiktsfullt.

Min dypeste respekt for deg og alt det du kan og forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jævlig bra sagt  :klappe:

Ops, glemte å legge til at du også har stor selvinnsikt. Beklager, var ikke meningen å glemme det.

Min dypeste beklagelse til det mennesket i dette landet med størst selvinnsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva med alle de kriminelle som er norske statsborgere?

De skal iflg Evelina i fengsel i Norge - uansett alder. Om hun mener de først skal få en rettferdig dom vet jeg ikke, for det har hun ikke skrevet noe om.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden hvor politisk korrekte noen skal være.

Hva så om de har fått norsk statsborgerskap. Poenget er at vi tok imot dem som gjester og når de til de grader missbruker vår gjestfrihet så kan man like godt kaste dem ut.

Det er det jeg gjør med utakknemmelige gjester hjemem hos meg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden hvor politisk korrekte noen skal være.

Hva så om de har fått norsk statsborgerskap. Poenget er at vi tok imot dem som gjester og når de til de grader missbruker  vår gjestfrihet så kan man like  godt kaste  dem  ut.

Det er det jeg gjør  med utakknemmelige  gjester hjemem  hos meg :sjarmor:

Poenget er at etter at de har fått statsborgerskap har de like stor rett til å være her som deg. En annen ting er at vi ikke har noe sted å sende norske statsborgere, hvilket land tror du hadde funnet seg i å overta våre kriminelle? Hadde du syntes det var greit om Svergie sendte sine kriminelle hit til Norge?

Ikke det nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at etter at de har fått statsborgerskap har de like stor rett til å være her som deg. En annen ting er at vi ikke har noe sted å sende norske statsborgere, hvilket land tror du hadde funnet seg i å overta våre kriminelle? Hadde du syntes det var greit om Svergie sendte sine kriminelle hit til Norge?

Ikke det nei.

Vi har da vel mer enn nok med våre egne NORSKE kriminelle om ikke vi skal være fengsel for alt anna pakk. Og om svergie sender tilbake NORSKE kriminelle så er det faktisk ikke annet enn rett og rimelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har da vel mer enn nok  med  våre  egne NORSKE kriminelle om ikke vi skal være fengsel for alt anna  pakk. Og om svergie sender tilbake  NORSKE kriminelle  så er det faktisk ikke annet enn rett og rimelig.

Men de er jo ikke NORSKE lenger, etter at de har fått SVENSK statsborgerskap. Hvorfor skulle pakistan være mer interessert i å ta imot VÅRE kriminelle enn vi er i å ta i mot Sveriges?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de er jo ikke NORSKE lenger, etter at de har fått SVENSK statsborgerskap. Hvorfor skulle pakistan være mer interessert i å ta imot VÅRE kriminelle enn vi er i å ta i mot Sveriges?

Vet du hva. Du må gjerne like å ha det pakket i nabolaget ditt men for min del kunne de vært send tilbake til pakistan i kiste attpåtil. Så trenger ikke den pakistanske staten å ha videre utgifter på dem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*slettet*

Ja akurat!

Har skjønt at det ikke er silkehansker den slags trenger. Og det har jo tydligvis en av deres egne også gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva. Du må gjerne  like  å ha det pakket  i nabolaget ditt men for min del kunne de vært send tilbake til pakistan i kiste attpåtil. Så trenger  ikke  den  pakistanske  staten å  ha  videre utgifter på dem,

Ja, det er jo en voksen og gjennomtenkt holdning. :roll: La oss avlive alle kriminelle, så slipper vi lovbrudd! Så enkelt! At ingen har tenkt på det før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja akurat!

Har skjønt at det ikke er silkehansker den slags trenger. Og det har jo tydligvis en av deres egne også gjort.

Så uopplyste og ufornuftige mennesker som deg er det helt komplett umulig å ha en saklig diskusjon med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsningen hadde kanskje heller vært å ta en skikkelig sjekk på personer før de kommer inn til landet, og dersom de har begått kriminelle handlinger før....så beklager, men hvorfor skal vi ta dem inn??

Det burde også være satt en prøvetid på statsborgerskapet, dersom lovbrudd blir begått innen et visst tidsrom bør man bli sendt hjem. Altså, at statsborgerskapet ikke trer i kraft før etter x-antall år med god oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsningen hadde kanskje heller vært å ta en skikkelig sjekk på personer før de kommer inn til landet, og dersom de har begått kriminelle handlinger før....så beklager, men hvorfor skal vi ta dem inn??

Det burde også være satt en prøvetid på statsborgerskapet, dersom lovbrudd blir begått innen et visst tidsrom bør man bli sendt hjem. Altså, at statsborgerskapet ikke trer i kraft før etter x-antall år med god oppførsel.

..og da ville de ikke bare ventet til de hadde fått statsborgerskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og da ville de ikke bare ventet til de hadde fått statsborgerskap?

Ifølge artikkelen er det jo nettop det mange av dem gjør. Holder seg på matta til de har fått norsk pass. Med prøvetid på statsborgrskap ville de ihvertfall måtte holde seg betydelig lenger på matta enn det de må nå.

Og alle monner drar så hvorfor ikke av mangel på noe bedre alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...