Gå til innhold

vanskelig å finne...

Gjest hmmm

Anbefalte innlegg

Eg og syns virkelig at det e bedre med litt overvekt enn for tynne mannfolk :)

Helt enig. Jeg får bare ikke mannen min til å tro på det. Men heldigvis er det jeg som lager mat her i huset, og den er ikke kalorifattig..... :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får bare ikke mannen min til å tro på det

Er det så rart ? :smile:

Nå har vi menn de siste 60 årene prøvd å forklare kvinnene at former er flott. Har det vært vellykket ? Neppe. Fremdeles går radmagre kvinner rundt og depper pga av sin "fete" kropp.

I likestillingens navn, er det nå vi menn sin tur til å deppe.

De flotte, slanke og muskuløse mennene er jo overalt ! I reklame, film og underholdning.

Vi vil ikke være feite, men slanke, fulle av muskler, tøffe, myke, glad i å prate, en latino i senga...og veldig kjekk....:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*trøste - trøste*

Jeg har aldri ønsket meg en tøff, "hardpakket" muskel-latino hverken i senga eller noe annet sted. En ganske vanlig fyr, som er interessert i å gjøre noe for seg og fellsskapet. En levende, hyggelig fyr, med godt humør. Ikke så mye å be om det vel ? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
Men å forlange bamsemumser uten mage virker litt underlig.

Menn legger på seg rundt magan, ikke hoftene!

Man kan ikke ha det ene uten det andre...

mente ikke at jeg ikke ville ha en med mage, jeg elsker store mager! ;)

Mente at en ellers "slank" fyr med stor ølmage ikke tente meg spesielt.. vil ha en gutt som er stor og god og tjukk og myk over det hele :)

nemlig.

og hvis jeg i tillegg vil at de skal være søte og ha hår på hodet så er de fryktelig vanskelige å finne :tristbla:

og skulle jeg mot formodning finne noen så tror de ikke noe på at jeg syns de er deilige... hvor er de søte, tjukke guttene med et snev av selvtillit?

he he, bare et lite hjertesukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil ha en gutt som er stor og god og tjukk og myk over det hele
Har du en Budda fetish ? :ler:

og hvis jeg i tillegg vil at de skal være søte og ha hår på hodet så er de fryktelig vanskelige å finne

HEY! Jeg er tynn i håret OG tjukk...snakk om mobbing.... :grine:

og skulle jeg mot formodning finne noen så tror de ikke noe på at jeg syns de er deilige... hvor er de søte, tjukke guttene med et snev av selvtillit?
Vi står foran speilet, lager hentesveis, klapper oss på magen, og depper... :grine:

:ler:

Endret av PoolBoy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Vel, hvor bor du?

Bor du i Rogaland så har jeg den perfekte gutten til deg(han trenger ei dame med bein i nasen). Han er lynende intelligent, snill, god, min bestekamerat og med stor mage(han er vel den typen som legger på seg over alt). Selvtilliten er kjempe stor, og han har virkelig draget på damer. Masse pene jenter som har vært interessert i ham. Bor du ikke i Rogaland, så går du glipp av drømmegutten. (han er 27 år og begynner å få grå hår, skikkelig stilig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Jeg er tilgjengelig på markedet og passer beskrivelsen godt :-)

Hehe, så gøy at det er noen osm liker oss som ikke er helt A4, heller mere A3 eller A2....

Satser på at det er håp, så lenge det er liv!!

kekker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_trådstarter_*
Tanken på å legge seg oppå noen hvor flesket skvalper... :S

det er ganske så deilig faktisk :)

ganske fint å ligge under også i grunn hi hi

anbefales! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen ganger skulle jeg ønske at jeg likte bamsegutter, for det er stort sett den typen som faller fullstendig pladask for meg... :forvirret:

Alas, jeg klarer dem bare ikke som noe mer enn venner. Høres sikkert veldig fordomsfullt ut, men sånn er det bare. Han må være litt høy og passe slank. Ikke radmager, og ingen ølvom, bare passe slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metalheart
Kan menn også få det?  :overrasket:  :hoho:

Folk har nå forskjellig smak og sånn er det bare. De som liker feite folk må få lov til det, de som liker tynne folk må få lov til det. VI alle har ulike tenningsmønstre og sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...