Sarke Skrevet 27. august 2006 #1 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg har et problem. Noen ganger når jeg er på byen har jeg så utrolig dårlig karma. Det er som om jeg ikke finnes i lokalet. Ingen vil prate med meg, ikke en gang vennene mine synes jeg er interessant. Det er jo gutter de helst vil prate med. I går skjedde det igjen. Ca to måneder siden sist. Lurer veldig på hva det skyldes, hvordan jeg kan komme ut av det i situasjonen og om noen har noen tips hvordan jeg kan snu kveldens dårlige stemning neste gang det skjer. Var ute på fredag også, men da med et par guttekompiser. Den kvelden hadde jeg draget som bare det. Hm, merkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. august 2006 #2 Del Skrevet 27. august 2006 Ikke godt å si.. Men jeg tror at hvis man ser glad og tilgjengelig ut blir man lettere lagt merke til. Litt sure eller overlegne jenter tror jeg får mindre, om ikke oppmerksomhet, men tilnærmelser. Ikke så rart egentlig. Om en gutt tar kontakt med en blid jente er han nok sikrere på å få et hyggelig svar, enn om han går bort til en mutt eller overlegen en. Om det ser ut som du koser deg og er blid vil nok flere ta kontakt. Hvis ikke det er det at venninnene dine er supermodeller og stjeler all oppmerksomheten da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kriz Skrevet 28. august 2006 #3 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg har opplevd det samme jeg, men jeg har også funnet ut hvorfor... Det kommer helt ann på humøret mitt, er jeg gald og blid, så smitter det over på de som er rundt meg. Og det er en kjennsgjerning at man blir mye penere om man smiler enn om man ser sur og surken ut. Såsmil og vær glad når du er på byen, og du vil garrantert få mer oppmerksomhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarke Skrevet 29. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Men det som er kjiipt er at jeg ikke føler meg sur eller sint. Bare ensom og uønsket. Ikke verdt å snakke med. Rett og slett kjedelig. Kanskje jeg sender ut signaler om at jeg er kjedelig...? Endret 29. august 2006 av Sarke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 29. august 2006 #5 Del Skrevet 29. august 2006 Men det som er kjiipt er at jeg ikke føler meg sur eller sint. Bare ensom og uønsket. Ikke verdt å snakke med. Rett og slett kjedelig. Kanskje jeg sender ut signaler om at jeg er kjedelig...? ← Dersom du selv tenker at du er kjedelig, og ikke verdt å snakke med, tror jeg det er slik du blir oppfattet! Smil, og tenk godt om deg selv, så utstråler du mer selvtillitt, og andre vil få lyst til å prate med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 29. august 2006 #6 Del Skrevet 29. august 2006 Kjenner til det, noen ganger føler jeg meg også helt usynlig når jeg er ute med venner. Jeg smiler i vei jeg, blir som regel beskrevet som "alltid glad". Men det hjelper ikke å stå der å smile som et fjols når dem man snakker med bare plutselig snur seg og begynner å snakke med noen andre. Og det er som regel så dårlig tima også. F.eks. når typen hadde slått opp og jeg skulle ut å ha det gøy, og ha en siste tur ut på byen med venninnene mine før jeg flyttet til den andre siden av landet for å studere. Så det ga jo skikkelig boost for selvtilliten. Generelt fungerer jeg egentlig dårlig sammen med jenter. Ei jente går kjempefint, men jenter i flertall funker ikke på meg; jeg blir alltid "påheng". Litt kjipt det, men derfor er jeg glad for å ha fått noen guttevenner å gå ut med; alt blir mye lettere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2006 #7 Del Skrevet 30. august 2006 Det lønner seg å ha et åpent blikk - tror jeg. Smile (som nevnt over) og se på folk, altså øyenkontakt og slikt. Problemet med det siste, er at da kan du risikere å sveipe over menn med blikket som ikke har følehorn ute, og som tror du sjekker dem opp, kommer bort til deg og er svært vanskelige å få ristet av seg (i allefall sent på kvelden når de har drukket en del) . Men generelt sett skal visst det være en bra måte å oppføre seg på, da viser man at man er tilgjengelig for kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 30. august 2006 #8 Del Skrevet 30. august 2006 Litt sure eller overlegne jenter tror jeg får mindre, om ikke oppmerksomhet, men tilnærmelser. ← Ehm... Hva betyr den setninga her, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 30. august 2006 #9 Del Skrevet 30. august 2006 Ehm... Hva betyr den setninga her, egentlig? ← Det jeg prøvde å si var at en pen jente som ser litt sur ut kan sikkert bli sett på og lagt merke til, men kanskje ikke så mange kommer bort og tar kontakt. Ble det litt mer forståelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå