Gå til innhold

Gutta's favorittstilling

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest En nysgjerrig pike

Hei gutter!

Jeg er litt nysgjerrig på hvilken stilling, som er deres favorittstilling i et samleie. Jeg regner med at det varierer litt mellom dere, men kanskje en stilling peker seg ut som favoritt.

Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det aller beste er når jenta sitter oppå og rir deg med et blikk som viser at hun virkelig koser seg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Må Ærlig innrømme at Kristian har bra rett her. Inget er så vakkert som et jente fjes smilende av fryd og glede, som ser ned på deg, med et blikk som en hver bruktbilselger ville drept for å ha. ( da mener jeg lyst,glede og hjerteskjerende ærlighet. )

MvH Spying.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu er jeg kvinde og passer vel ikke ind her men må aligvel svare at jeg er helt enig i gutta synes det er det bedste at se kåtheden og nydelsen i kærestens øjen når vi elsker så dette gælder vel også os jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den opplagte beste for meg er henne på rygg, og beina hennes bakover - så kan jeg knulle henne hardt - noe hun elsker (det er jo forsetningen). Da kan jeg se ansiktet, jeg se pikken i henne og dessuten kommunisere. Det vil si snakke durty!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm... har vel ingen soleklare favoritter, jeg... Pleier å gå igjennom litt forskjellige stillinger når jeg først slipper til. Variasjon og berøring er vanvittig viktig for meg. Jeg liker også å se henne inn i øynene, og se at hun har det godt! :wink:

Så hvilke stillinger jeg foretrekker? Jatakk, jeg tar dem alle! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

*knis fnis* Kjæresten min liker best bakfra. Han sier at det får ham til å føle seg som kaptein på et stort cruiceskip...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tre beste jeg har er . og stå på kne over hennes ansikt og bli sugd :)

videre er det og ta henne i doggystyle :) da kan jeg se det hele. hennes rumpe og rumpe hull (som er tillgjengelig for litt lek sammtidig sånn helt forsiktig *s*)

det tredje er som i misjonær bare det at hun ligger på siden mens jeg ligger som i misionær.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :hoho: den var god.

Da hadde jeg følt meg utnyttet!.. Eller jeg føler meg litt utnyttet i den stillingen. Ikke noe annet kontakt, og så er det så forbasket vondt. Synd at han liker den best! For det blir nemmelig ikke mye bakfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke er gutt så har jeg spurt min kjæreste og han svarte at det å bli ridd, eller at jeg suger han var favoritten.. *kunne jo bare svart uten å spørre han* :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Khalid Hagen

Det ser ut som om det å bli ridd er relativt populært blant flertallet av vårs gutta her.

Jeg slutter meg hoiende og klappende til flertallet - og satser på litt praktisering senere i dag... :sjarmor: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

:P Hvis dere ikke har sett hverandre på en stund, vil jeg anbefalle spontan sex bakifra med klærne halveis revet av. Helst på et litt ubeleilig tidspunkt og ikke hjemme. Intenst, diskret, sterk følelse og tanken på å kunne bli oppdaget :o .

Helt fantastisk er dette virkelig. Men det er skjelden man er heldig å få oppleve noe slikt.

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...