Chiquita Skrevet 8. september 2004 Forfatter #481 Skrevet 8. september 2004 Adressen min er: Rosa skyers kjærlighets slott nr 1a 7000 LYKKEBO *noterer hvor jeg skal sende takkekortet* Jeg synes også at jeg skal spise alle. Men jeg blir da så raskt mett.... Ikke har jeg mer smør igjen heller - og ikke orker jeg å dra på butikken for å kjøpe (Så det er jo selvforskyldt da) Men - hvorfor tenkte jeg ikke på sirup i går da... Nystekte scones med sirup og brunost *nam* Får varme opp scones i kveld, tror jeg
Gjest MrsL Skrevet 8. september 2004 #482 Skrevet 8. september 2004 Æsj, du frister meg med all dette snakket om scones og sirup og smør og sånt........... Jeg skal skjære opp eple og gulrot og kose meg med til fotballkampen i kveld :-) Ædda bædda Skal du sende takkekort??? Da skal di i såfall få den adressen jeg bor på når mannen er på spillejobb Treffes nok ofte der utover høsten, for han har mange spillejobber fremover
Chiquita Skrevet 8. september 2004 Forfatter #483 Skrevet 8. september 2004 Selvfølgelig kommer det takkekort!!! Mottar vel ikke noen gave uten å sende takkekort, liksom Så da håper jeg at jeg får den "når-mannen-er-på-jobb-eller-at-dere-av-andre-grunner-ikke-befinner-dere-på-lykkebo-adressen" også (men helst på mail eller PM da) Men hvorfor skal du friste meg med eple da??? *har også lyst på eple* Men - da må jeg jo på butikken først. Og det gidder jeg som sagt ikke. Og da må jeg "ta til takke" med de sconsene jeg har hjemme.... *tro om jeg har noe annet godt* :klø:
Gjest MrsL Skrevet 8. september 2004 #484 Skrevet 8. september 2004 Og hvis du drar på butikken for å handle eple kan du like godt handle smør og da kan du like godt spise scones i stedet Sender deg mail jeg
Chiquita Skrevet 8. september 2004 Forfatter #485 Skrevet 8. september 2004 *tar meg i nakken og drar på butikken* smør epler youghurt jepp jepp - kort handleliste, men garantert mye tyngre handlepose :oops:
Chiquita Skrevet 8. september 2004 Forfatter #486 Skrevet 8. september 2004 Og hvis du drar på butikken for å handle eple kan du like godt handle smør og da kan du like godt spise scones i stedet Jeg er veldig glad i Ole Brumm jeg; Ja takk, begge deler
Gjest MrsL Skrevet 8. september 2004 #487 Skrevet 8. september 2004 Jepp, garantert. Sånn er det når kvinnfolk handler. Når mannen har handlet spør jeg ham: "Kjøpte du eller det eller det?" "Nei," sier han, "for det stod jo ikke på handelisten
Chiquita Skrevet 8. september 2004 Forfatter #488 Skrevet 8. september 2004 Vet du - de eplene jeg dro for å kjøpe... De havnet ikke på kassalappen de Syntes plutselig ikke epler fristet så veldig når jeg stod forran fruktdisken Men det ble derimot mer enn bare smør og youghurt da... blåbærsaft bananer sammalt hvete nektariner knaskegulerøtter 3 yoghurt; 2 eple og 1 melon vita hjertegod lett 2 extra; salt lakris bærepose Så vi kan nok bare slå fast at jeg ikke er noen mann på den måten
Gjest MrsL Skrevet 8. september 2004 #489 Skrevet 8. september 2004 Høres ut som mye godt det der da. Bananer er jo også mat (ikke sant, B2 )
B2 Skrevet 8. september 2004 #490 Skrevet 8. september 2004 Bananer er jo også mat (ikke sant, B2 ) Å jo!!!!
Gjest MrsL Skrevet 8. september 2004 #493 Skrevet 8. september 2004 Heisann - B2 har jo bare 5 innlegg Han må få opp farten her inne. Kan ikke du foreslå at han åpner sin egen dagbok da?
Chiquita Skrevet 8. september 2004 Forfatter #494 Skrevet 8. september 2004 Vi???? :klø: Lurer på hvorfor vi er artige??? Jeg som er hjemme alene og greier (Men jeg må vel innrømme at det der var mannen sin profil, ja)
Chiquita Skrevet 8. september 2004 Forfatter #495 Skrevet 8. september 2004 Heisann - B2 har jo bare 5 innlegg Han må få opp farten her inne. Kan ikke du foreslå at han åpner sin egen dagbok da? Nja, vet ikke om jeg vil ha han "hengende" FOR mye her inne. Da blir det slitsomt å være moderator for meg, vil jeg tro Og at han skriver dagbok... Nja - det kunne jeg virkelig ha tenkt meg å lest *grøss og gru*
Gjest MrsL Skrevet 8. september 2004 #496 Skrevet 8. september 2004 Vi???? :klø: Lurer på hvorfor vi er artige??? Jeg som er hjemme alene og greier (Men jeg må vel innrømme at det der var mannen sin profil, ja) Du driver ikke og legger inn innlegg på mannens profil vel? Nei, jeg tror ikke det. Det var nok ham :-)
Gjest MrsL Skrevet 8. september 2004 #497 Skrevet 8. september 2004 Nja, vet ikke om jeg vil ha han "hengende" FOR mye her inne. Da blir det slitsomt å være moderator for meg, vil jeg tro Og at han skriver dagbok... Nja - det kunne jeg virkelig ha tenkt meg å lest *grøss og gru* Kan jeg tenke meg, men artig for oss andre hadde det vært
Chiquita Skrevet 8. september 2004 Forfatter #498 Skrevet 8. september 2004 Du driver ikke og legger inn innlegg på mannens profil vel? Nei, jeg tror ikke det. Det var nok ham :-) Selvfølgelig var det ikke jeg.... Må da være måte på. Kan da vel ikke hans passord jeg
Chiquita Skrevet 8. september 2004 Forfatter #500 Skrevet 8. september 2004 Hmmm... Det var da tidlig.... Vel, du har vel noen å "konversere" med i senga du... *sukk*
Fremhevede innlegg