Chiquita Skrevet 11. august 2004 Forfatter #401 Skrevet 11. august 2004 Og for å ikke glemme - jeg har jo laget masse isbiter i dag.... :-) Sikkert noen som vil ha det også... (Husket det i forbifarten da jeg var på butikken i dag, og da ble det handlet inn isterning-poser) :nikker:
Gjest MrsL Skrevet 12. august 2004 #404 Skrevet 12. august 2004 Åh! Skal til svigers i dag så da må jeg lurkikke i avisen :-)
Chiquita Skrevet 12. august 2004 Forfatter #405 Skrevet 12. august 2004 Det spørs da, om det står i "riktig" avis ____ I dag dro vi for å handle det siste vi trengte. Hadde egentlig tenkt å handle det i morgen, men vi hadde ganske god tid, og godt var det. Var først i "lille-byen", men der hadde de ikke det vi skulle ha, så da måtte vi inn til storebyen, så det var bra vi tok det i dag... Og "problemet" var; en bøyle for å sette på en "tripp-trapp-stol" som vi har. Må ha bøyle til en av de minste gjestene våre (litt i overkant av 1 år) Men vi fant, vi fant... Nå står det en kake i ovnen. Må jo bake en kake i dag da - for jeg tviler på at jeg får tid i morgen... Jeg lager en "Gul-kake"; nøttebunn og en "egge-krem", eller hva jeg skal kalle det på toppen... har da funnet ut at vi får masse kaker på kakebordet: 1 bryllupskake (med jordbær og vaniljekrem) beregnet på ca 100 personer 1 stk 2 etg sjokoladekake 1 kvæfjordkake/vøerdens beste 1 lukket valnøtt 1 romkake 1 waleskringle 1 jordbærbløtekake (diabetiker) 2 tårnkaker (18 ringer) Krumkaker og multekrem 1 youghurtkake (melon) 1 gulkake 1 eplekake + is 2 fromsaje-kaker 1 sjokoladekake 1 fruktkake Gele + en annen kake som jeg ikke husker navnet på Jeg "tror" det blir nok kaker. Så i tillegg til ca 200 pølser som er innkjøpt til nattmat (med brød og lompe), og et digert koldtbord til middag, så er det ikke noen tvil om hva vi skal spise etter bryllupet
monja Skrevet 12. august 2004 #406 Skrevet 12. august 2004 Nå er det ikke lenge igjen :-D . Tror nok det der blir mer enn nok kaker, men "standarden" i trønderbryllup er jo at man ikke skal gå tomt for mat, så det er bedre med litt for mye enn litt for lite. *tror jeg så annonsen idag jeg og * Lykke til med innspurten!!!
Chiquita Skrevet 12. august 2004 Forfatter #407 Skrevet 12. august 2004 Nei, nå er det ikke lenge igjen... Skal vi se: It is now torsdag 12.08.2004 at 17:37:30 Event: Vi gifter oss Scheduled For 14.08.2004 15:00 1 day 21 hours 22 minutes 30 seconds or 0 weekends or 2 days or 45 hours (30 waking hours) or 2 722 minutes or 163 349 seconds :o Tror nok det er ganske mange som har sett annonsen i dag, ja. Vi hadde den inne i tre aviser; to lokale og en litt mer "u-lokal" slik at vi skulle få dekket de fleste. (Bildene kommer også i de samme avisene, så dere som har sett annonsen kan jo bare vente på bildene nå) Det skal ikke bli for lite mat, nei. Det er liksom ikke noe hyggelig det. Alle må få spise seg gode og mette - og alle skal få drikke seg gode og fulle :oops: Den siste der er litt med moderasjoner da, men vi skal ikke gå tom for drikkevarer heller, nei. Liker det ikke på den måten - det skal være nok til alle som vil ha. Mer enn nok... *venter på nøklene*
Gjest MrsL Skrevet 12. august 2004 #408 Skrevet 12. august 2004 Den gulkaken kaller vi smørkake og er den verste kaken jeg vet om. Jeg fikk nemlig lov å ta ett stykke av en slik kake til barnetv da jeg var mindre, men godmatsnok som jeg er spiste jeg nesten hele kaka og ble etterpå forferdelig Og har ikke rørt den kaken siden Var vel en 7-8 år da og er nå 32, så det begynner å bli en stund siden
Gjest MrsL Skrevet 12. august 2004 #409 Skrevet 12. august 2004 Mannen min er forresten skikkelig kakemons elsker sjokoladekake og verdens beste (og iflg han: alle kakene jeg baker )
Chiquita Skrevet 12. august 2004 Forfatter #410 Skrevet 12. august 2004 Åh, gulkake som er så godt... Men jeg forstår jo hvordan du har det når du har spist SÅ MYE av den, ja... For den blir jo lett kvalm i lengden *passer alltid på å ikke spise for mye* It is now torsdag 12.08.2004 at 23:57:39 Event: Vi gifter oss Scheduled For 14.08.2004 15:00 1 day 15 hours 2 minutes 21 seconds or 0 weekends or 2 days or 39 hours (26 waking hours) or 2 342 minutes or 140 540 seconds Vi har nå endelig fått nøklene til lokalet. De som hadde lokalet tidligere i dag hadde ikke levert tilbake nøklene som avtalt, så kl 22 i dag fikk vi ordnet det slik at vi fikk låne reservenøklene. Så nå har vi kjørt dit noen bord og satt opp middagsbordet som det skal være (mamma ble for nysgjerrig, så vi måtte bare prøve det nå) Ellers så er mamma en ordentlig hønemor, og jeg får ikke lov til å løfte noenting nesten... Jeg vet jo at jeg ikke skal løfte tungt, men litt må jeg da vel få lov til Er litt kjedelig å bare gå rundt og "kommandere" Nå driver sambo og hans forlover å kjører ivei noen utebenker vi har fått lånt. Så da kan jo folk få sitte litt ute også... Og NÅ skal jeg legge meg for jeg har fått en ekkel hodepine :-?
Gjest lmari Skrevet 13. august 2004 #411 Skrevet 13. august 2004 Tenk at det bare er EN dag igjen til deres store dag! Har sniklest hos deg en god stund, men aldri kommet så langt som til å legge igjen en hilsen. Men nå sier jeg lykke til i morgen - og gratulerer så mye med dagen! Håper været blir fint, at alt går på skinner og at dere blir verdens lykkeligste med hverandre!! Klem!
majan Skrevet 13. august 2004 #412 Skrevet 13. august 2004 ville bare stikke innom og ønske dere lykke til imorra jeg. kos dere masse!!!!!
Amelie Skrevet 13. august 2004 #413 Skrevet 13. august 2004 Hei kjære Chiquita! Jeg er nesten aldri inne her lenger, men så plutselig sveipet jeg innom og så at det er i morgen du skal gifte deg! Fy søren det har gått fort! Uansett - jeg ønsker dere alt det beste for morgendagen og jeg er sikker på at dere kommer til å få det helt fantastisk. Husk å slappe av, la de andre styre dagen og nyt det! Klemmer fra Amelie (fremdeles nygift)
Gjest MrsL Skrevet 13. august 2004 #414 Skrevet 13. august 2004 Åh, nå er det ikke lenge igjen frøken Chiquita :-) Regner med du er travelt opptatt nå med alle siste gjøremål. Kos deg og nyt :-)
Zafir Skrevet 13. august 2004 #415 Skrevet 13. august 2004 Åhhh....tenker det kribler i magen nå (bokstavlig talt ) Jeg så også annonsen :rosasmil: Lykke til i morgen da, håper alt går som på skinner! Vi venter her spent på rapport vi
Chiquita Skrevet 13. august 2004 Forfatter #416 Skrevet 13. august 2004 Hei alle sammen. Tusen takk for hilsninger. Nå er jeg bare en liten tur innom mens sambo og forloveren driver og lesser de siste drikkevarene inn i bilen. Har det meste klart i lokalet nå, så det er bare litt "finpuss" igjen *pjuh* It is now fredag 13.08.2004 at 20:03:53 Event: Vi gifter oss Scheduled For 14.08.2004 15:00 18 hours 56 minutes 7 seconds or 0 weekends or 1 day or 18 hours (12 waking hours) or 1 136 minutes or 68 166 seconds
Furstina Skrevet 13. august 2004 #417 Skrevet 13. august 2004 snart, snart är Dagen här, Chiquitas bröllopsdag nu är det bara timmar kvar. Jag minns hur mannen och jag låg i sängen kvällen innan spända av förväntan, lite småt nervösa och pirriga. En härlig känsla. Vi hade också, i ett sista försök att pynta lite, blåst upp ett tiotal ballonger som vi satt upp i sommarhuset. Som om just DET skulle göra sån stor skillnad inför dukning och pyntning som skulle ske på bröllopsdagen (vi var ju så få) Njut av morgondagen, då får ni äntligen njuta av alla förberedelser. Njut av resten av livet! Lycka till
Gjest MrsL Skrevet 13. august 2004 #419 Skrevet 13. august 2004 LYKKE TIL I MORGEN cHIQUITA VENNEN :dagensrose:
Fremhevede innlegg