Gå til innhold

Jeg skal begynne på Libra

agbre

Anbefalte innlegg

Hei.

På mandag skal jeg begynne på Librakurs pr. internett.

Har fått boka og syns det virker veldig positivt. Blir litt uvant å spise kli før hvert måltid, men det skal vel gå det også.

Noen her som har gått/går på kurs?

Fortell,fortell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, Ulva. Har gått ei uke nå og er kjempefornøyd med kostholdet. Litt vanskelig å huske å spise så ofte, men det går sikkert bedre etterhvert. Har gått ned litt over to kilo på første uka og det er jo motiverende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_agbre_*

Det koster 1600,- hvis du går på 8 ukers kurs. Jeg går på kurs over nettet. Det går over 10 uker og koster 1655,- Det siste kronene går til porto. Da får du et skjema som du må fylle ut hver uke, og får komentarer av kursleder om du har spist riktig. Du får også et ukesbrev som omhandler ting i boken du får. Jeg sender mailer og spør om ting jeg lurer på og får fort mail tilbake. Grei måte egentlig. Ikke minst bra kost!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går kjempefint! :) De to første ukene gikk jeg ned 4,4 kilo, men så har jeg litt å ta av.... Har jeg spørsmål så sender jeg bare en mail og svaret kommer fort. Hun sitter selvsagt ikke oppå pc`n sin, men i løpet av dagen etter har jeg fått svar. Nå står det også masse i boka. Det er ikke vanskelig å følge dietten, men kan av og til være vanskelig å huske på å spise så ofte som hver tredje-fjerde time. Man skal spise fiber før hvert måltid. Jeg kjøpte inn både GG klibrød og Vital fibertabletter. Første dagen spiste jeg klibrød, men det måtte jeg bare droppe for det vokste i munnen. Nå bruker jeg fibertablettene og det fungerer flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Gikk på kurs i vår, syns det var bra. Gikk ned 5,5kg på kurset...var to uker på ferie midt i kurset og drakk vin nesten hver dag da og spiste nok litt mer enn "lovlig", så var veldig fornøyd med sluttresultatet. Libra lærte meg å spise på en bedre måte, selv om jeg nå spiser mer enn når kurset pågikk. Har gått ned 8kg totalt nå, vekten har stått stille i to mnd nå, så skal begynne å trene mer for å få av de siste 3-5 kg som er målet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...