Gå til innhold

hva jobber dere med ?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg er reisekonsulent og jobber for et av flyselskapene her til lands. Lønnen er grei, men ikke nok... Mye vil ha mer :) Sett i forhold til at vi "i front" skal ta i mot all kjeft - bl.a for at været er for ille til at flyene kan gå - burde vi hatt mye bedre betalt.

Starter mitt eget firma nå når jeg har g-perm og håper å kunne være hjemme med jentene mine :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg studerer økonomi, et år igjen av treårig bachelor. Ganske kjedelig fag, har tenkt å ta noen mer interessante studier etterpå.

I tillegg jobber jeg lørdager(9timer) og 1 ettermiddag(5 timer) i uka på en litt større butikk. Syns butikkjobben jeg har er veldig bra betalt. Sist måned fikk jeg utbetalt 7000kr etter tabelltrekk på 2000kr, og det syns jeg er bra til å kun jobbe 2 dager i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Har hatt en del jobber allerede egentlig, jobbet som bilselger, dørvakt, lager-slave, befal.

Har fagbrev som yrkessjåfør, og har stort sett kjørt lastebiler og vogntog fra jeg var ganske ung. Er ansatt hos et firma i Bergen, men har vært sykemeldt pga en slem yrkesskade. Om tre måneder har jeg vært på trygdekjøret i et år, og da lukter det atføring lang vei.

Jeg anbefaler dere foreldre å nekte plent når deres barn forsøker å fortelle at de vil bli trailersjåfører. Joda, klart det er koselig å kjøre til tider, men for min del synes jeg ikke det var verd et kne. Forholdene i dette landet er for dårlige, lønnen er latterlig hos flere firmaer, og moralen blant bedriftslederne er ofte ganske kritikkverdig.

WildThing

"i let those headlights guide me"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber for tiden med å skrive søknader. :wink:

Avanserer til KA1 etter prøvetida og går opp et par tusen i året.Muligheter for å avansere til KA2 og 3 hvert halvår.Må melde deg opp til vurdering.

Lykke til med vurderingen! Hilsen eks KA3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber som sekretær i en fylkeskommunal bedrift som hjelper familier med problemer og som også tar på seg meklingsoppdrag for foreldre som ønsker og skilles. Det er en kjempespennende og utfordrende jobb og jeg stortrives virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstekonsulent på en av de større høgskolene i landet.

Jobber mest med studieveiledning...

Trives veldig godt med jobben min, men er veldig misfornøyd med lønna, det må jeg si. Jeg har venninner som jobber i det private, og de tjener forsyne meg over 100 000 kroner mer enn meg...og har følgelig mye bedre råd, sukk. :evil:

There just aint no justice in this world...

Det irriterer meg blant annet fordi jeg synes at jeg faktisk gjør en ganske viktig jobb, dessuten er jeg bra på det jeg gjør... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykepleiestudent på 2.året.

Har jobbet noen år på sykehjem før jeg bestemte meg for å utdanne meg innen helsevesenet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et vikariat som daglig leder, men i min faste jobb som jeg har permisjon fra er jeg vaktmester.

Sånn høvelig fornøyd med lønna nå, ikke fullt så bra når jeg er i min faste jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Ethereal

Jeg er frustrert doktorgradsstudent på andre året, med stipend fra Norges Forskningsråd. Akkurat nå er jeg drittlei, men prøver å fortelle meg selv at jeg er priviligert som får lov til å disponere tiden min selv og får lønn for å studere det jeg liker aller best. Før jobbet jeg i tre år som lærer i ungdomsskolen, og hadde nok tjent mer der (lektor med opprykk), men det kostet mer enn det smakte, og det eneste jeg så fram til, var helgene... Nå tjener jeg vel sånn ca 280K, så burde være fornøyd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som kundebehandler i en offentlig etat her i Oslo. Lønnen er jeg sånn passe fornøyd med.

Men jeg søker jobber da, har bare et vikariat så må vel få meg noe fast vel.. Men huff for et slit det er nå om dagen å være jobbsøker :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er student og frilanser som avisjournalist ved siden av - men avisa her jeg bor betaler skikkelig dårlig! Så vi får se hva som skjer. (I tilfelle noen lurer: jeg er utdannet journalist, og tar videreutdanning i økonomi.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utdannet tømrer, men jobber på et stort lager som truck fører.Dårlig lønn og er desutten også feillønna etter lønnssystemet på bedriften.Rette på sånne ting er ikke det letteste da dette koster penger for bedriften og de setter seg på bakbeina. :x

Eneste grunnen til at jeg jobber der ennå er pga gode kollegar og at det setter mat på bordet. :-?

(skulle ønske jeg fortsatte som tømrer :cry: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er lærling på ett Vaskeri.

Lønna er bra den,synes jeg selv da.Har 96.25 timen.

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som bartender og som ass.butikksjef på Vero Moda.

Bartenderlønn: Middels,men tipsen er meget velkommen!

VeroModalønn: Ikke så bra,men med rabatt på klær så hjelper det jo.

Skal forhandle lønn om 3 mnd og hvis det fortsetter i dette sporet så kommer jeg nok til å gå opp en del! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...