Gå til innhold

Ny mobiltlf - noen forslag!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det var jo ikke meningen å skremme deg ,Care, bare gjør oppmerksom på at det har skjedd. ( en gutt som hadde mobilen på nattbordet, han brukte den som vekkerklokke, tlf ekspolderte med et batteri fra C.O)

De fleste tilfeller gjør den jo ikke det - eksploderer asså :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, vi er nå vel ti som har dem, og alle er veldig fornøyd!... Har brukt dem i over 6 mnd nå, og de er minst like sterke som de orginale, og de er lettere... Kjøp du Care!... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster kjøpte en 6510 sist jeg var hjemme før jul,for pengene hun hadde spart til klassetur,men ikke fikk brukt da hun fikk hjernehinnebetennelse.Nå virker ikke tlf lenger og er på reparasjon.Den sluttet å virke,helt på trynet.

At folk fortsetter å kjøpe det merket er meg totalt ubegripelig,med de skadestatistikkene Nokia nå har.Jeg begriper det bare ikke!!!Hadde det vært hvilken som helst annen artikkel på markedet,hadde folk aldri akseptert den dårlige kvaliteten de presterer.

Jeg ville kjøpt hviket som helst av de andre merkene i dag,men favoriserer T68 som state-of-the-art akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Care: Ja, valgets kval vet du.... :wink: :D

Morgan: dersom en tlf får feil en ikke er skyld i selv, er det bare å reklamere/bytte tlf.... Der er vi dekket av kjøpsloven...

Care: Lightere har også eksplodert i lomma på folk... Noen får hjernesvulster av å bruke mob tlf.... Og en av ekstremt mange tlf sier poff... Slik er det... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk til dere alle for råd og tips. Tenker jeg går for et battri på clas olson, da jeg har behov for å være tilgjengelig. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 8310 jeg! Er kjempefornøyd med deg.

Hadde en 6150 før, på 3. året. Hadde ikke mye lyst til å bytte den ut, men så begynte displayet å bli litt snålt :lol: .

Fordelene med 8310 er at den er liten, dekslene kan byttes, god lyd og RADIO! Perfekt om du tar bussen eller venter på noe. Bruker den myyye mer enn det jeg trodde jeg skulle. Dessuten har jeg batteriet i minst en uke før lading. Da bruker jeg radio hver dag, ringen ganske mye og sender sms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ble det til da, care?   :)   Tok du sjansen?

Hei midnattsol.

Jeg fikk ikke tid i dag, men regner med å kjøpe et batteri i morgen. Jeg driter i om det er dårlig. Snakket med en venninne som også anget på at hun hadde kjøpt batteri. Men jeg går for et batteri på clasen så kan jeg heller fortelle hvordan det gikk etterpå. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteriet er veldig bra det!... Husk nå bare å lade det HELT ut (til tlf slår seg av ) de to - tre første gangene, og en gang i blandt senere... ellers er det ikke batteriet sin skyld at det går fort tomt.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...har en 3310 som mildt sagt sliter med batteriet, men er helt fin ellers. Hadde tenkt å satse på å kjøpe ny telefon fordi jeg er lei denne, men er jo dyrt, og tanken på å heller kjøpe nytt batteri...Men jeg vil såååå gjerne ha ny telefon :(

Erfaringer med Siemens S45 noen? Skal iallfall ikke ha meg ny Nokia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det skal jeg! :D

Selv om jeg strengt tatt ikke har råd har sambo fiksa og styra, så i slutten av neste uke får jeg meg en 6510 for en veldig billig penge. *GLIS* Greit med kontakter, altså! Så da skal min 3310 byttes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Kjøp Siemens!

Har min andre, først en S25 og nå en ME 45, som jeg har hatt litt over et år. Jeg er kjempefornøyd!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...