Gå til innhold

Hjemmetrening

Gjest Søt

Anbefalte innlegg

Huff, etter at jeg sluttet å røyke for litt over en måned siden, så har jeg jo klart gått litt opp i vekt. Kjæresten er kjempeflink å ttrener på Elixia og biffer seg der, mens jeg bare går llitt turer.

Men nå vil jeg prøve meg på hvertfall 15 min hjemmetrening.. Noen som har noen tips, sider, så jeg kan komme i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Treningsdvd, f.eks. pilates.

- Kjøp en treningsball.

- Ministepper

- Løse vekter

- Hoppetau

Noen forslag. Og du må bare si at nå skal jeg trene x antall minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nurken_*

Jeg kjøpte meg en easy shaper fra tv-shop for noen måneder siden...Utrolig nok at jeg gikk på de der reklamene, men den funker faktisk veldig bra. Hvis ikke du har tv3 og får sett reklamen for den, så gå inn på tvshop.com

kjempebra treningsapparat som strammer kroppen. Har også gått til innkjøp av strikk, som du kan bruke til tøye og styrke øvelser...ikke dumt, og billigere enn en easy shaper.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
- Treningsdvd, f.eks. pilates.

helt enig. så føler man seg ikke "alene" når man trener ;) og man kan sette den på når man vil, ikke tar dte stor plass å legre heller.

ellers er jeg litt for trimsykkel, sitt på den og tråkk mens du ser på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener "bare" hjemme stort sett, pluss at jeg jogger et par ganger i uken. Hjemme har jeg håndvekter, gjør øvelser med dem, pluss styrke med egen kroppsvekt. Har også trimsykkel som jeg kjører skikkelige runder på mens jeg ser favorittseriene på TV! Anbefales!

Har også gjort en del aerobics til DVD, anbefaler Kari Jacquesson sine, trinnene er enkle, men intensiteten er bra!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler jogging, jeg er nyfrelst jogger. Det beste er at kiloene nærmest renner av, at man får utrolig god samvittighet etterpå og generelt mer velvære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig aldri likt jogging, men i det siste har jeg jogget en del og faktisk likt det VELDIG GODT. Det er så enkelt å hive seg rundt liksom. Trenger bare å kle på seg joggeklærne, feste mp3-spilleren i buksa, og legge i vei mens favorittmusikken dundrer i øra. Herlig! Og vel hjemme er det å ta situps og armhevinger før jeg tøyer godt ut. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
helt enig. så føler man seg ikke "alene" når man trener  ;) og man kan sette den på når man vil, ikke tar dte stor plass å legre heller.

ellers er jeg litt for trimsykkel, sitt på den og tråkk mens du ser på tv.

Jeg er også veldig tilhenger av trimsykkel, det er super motivasjon (i allefall for meg) å sette på tv-en med stjernene dansende over skjermen. dermed har jeg musikk, samt at jeg har motivasjon i å få den fantastiske kroppen som alle andre har i de god damn musikkvideoene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått til innkjøp av Pilates-DVD, flott for mage og rygg.

Har kjøpt Billy Blank's Boot Camp - utrolig irriterende når han mister tellinga -og sier "høyre side... nei, unnskyld -venstre side" Kunne de ikke redigert bort sånne ting?? :frustrert: Han glemmer å ta noen øvelser på f.eks høyre ben etter å ha kjørt venstre hardt... Uansett - om man ser bort fra slike tabber, og utrolig dårlige kulisser, er det effektivt! (Måtte bare fortelle dette om BB, siden jeg kjøpte det på anbefaling fra noen som var frelst) Følte meg som en bodybuilder etter første runde med en av DVD'ene til Billy Blank.

Greit alternativ når været er for ille.. :roll:

Jogging har alltid virket fryktinngytende på meg, men med pulsklokke - barnemat!

Du vet hele tiden om du løper i fornuftig fart, og evt hvorfor du føler du sliter deg ut (pulsen er for høy -slakk ned farten)

Jeg konkurrerer med meg selv, løper samme løype og prøver å sette ny pers! Anbefales!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...