Gå til innhold

Smågutter i damegrderoben.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Forresten, hvorfor ville du ikke svare på hvorfor du slettet alle innleggene dine i en tråd?

Spørsmål fra meg, mener du at alle som finner ut at de driter seg ut skal bare slette innleggene sine, så er de glemt?

Jeg svarer konsekvent aldri på pm fra deg.

Jeg slettet innlegget fordi jeg ikke ville ha den liggende på Skråblikk- forumet.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så det er først nå du skjønte at du ikke kunne takle skråblikk forumet?

Å jeg som trodde milla var en dyktig debatterske... hvor feil kan man ta...hvor feil kan man ta....?

W

Men litt smigret over at hun overlater vanskelige problemstillinger til andre litt mer konsekvente mennesker =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Så det er først nå du skjønte at du ikke kunne takle skråblikk forumet?

Morsom du!

Hege mod. mente at debatten hørte hjemme på Skråblikk, jeg var ikke enig og iom. at hun ikke ville gi seg så slettet jeg hele greia.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være enig i at morderatorer har en tendens til å være vel overivrige, men du må ikke glemme at dersom de ikke korrigerer ofte nok eller er "synlige" på andre måter så er det jo liten vits at dem er her....?

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at enkelte naturister nok er noen skikkelig pervoer. Eldre menn som vil glo på unge jenter, pedofile som kan sitte og se på nakne barn som løper rundt.....

Jeg kjenner en del naturister.

Dette er helt normale mennesker og de benytter ikke enhver anledning til å kle av seg.

Det er like mange kvinner som menn som er naturister. De ser mindre på hverandre enn det du og jeg gjør på stranden eller i bassenget.

Kroppen er helt naturlig for dem.. ikke noe å bry seg om liksom.

Det kan sikkert være vanskelig å skjønne, uten å ha "menget" seg med dem.

Har du noen gang vært på en nudist/naturist-strand Milla? Hvis ikke, så synes jeg kanskje at du skal ta en tur. Jeg tør banne på at ingen sikler etter deg. Da ville du kanskje ha forstått hva disse menneskene står for og hvordan de oppfører seg.

Tror at du ville fått deg en overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gabriel

Jeg har en gammel bakgrunn som naturist og lurer på om noen kan fortelle meg om naturistbadene i Oslo.

For en del år siden oppholdt jeg meg en del på sydelige breddegrader. Jeg ble en gang tatt med av en venninde på en naturiststrand. Jeg var i

utgangspunktet meget skeptisk men fant ut til min overraskelse at det

passet veldig bra for meg. Det var mer behagelig å bade og sole

seg uten badetøy. Det var omtrent likt av hunkjønn og hankjønn og det var også stor variasjon i "perfekte" og ikke "perfekte" kropper. Jeg opplevde også det samme som andre har kommentert nemlig at folk der virket mindre fokusert på kropp enn det de virker på vanlige strander. (Kan noen forklare hvorfor mange opplever det slik?) De som var der hadde et avslappet

forhold til kroppen og det virket ikke som om noen var spesielt opptatt

av å vise seg frem eller å se på andre. Jeg forsatte etter dette å gå på

natursiststrender med venner og venninder.

Etter noen år kom jeg hjem til Norge og skulle for første gang besøke

en naturiststrand i Norge. Jeg besøkte Huk i Oslo og opplevde en masse mennesker (spesielt pakistanske guttegjenger) som løp rundt for å titte. Det var en meget ubehagelig opplevelse og siden har jeg ikke

forsøkt meg i Norge. Jeg har senere lest en artikkel et sted om nakenbading på Sogn hvor det var en jente og 18 menn. Ikke noe av dette er i overenstemmelse med de gode opplevelsene jeg hadde

lenger syd.

Jeg skulle gjerne opplevd gleden ved å gå uten badetøy og kunne dusje og ta bastu sammen med ektefelle og barn. Jeg synes det er viktig

at barna mine får et avslappet forhold til nakne voksne av begge kjønn.

Jeg synes det er fint om barna kan se at vi er forskjellige: både noen "pene" og noen "stygge".

Hva skal så til for at jeg vil begynne å gå på et naturistbad i Norge med familien? Bra (varmt og grunt) badebasseng for de yngste. Forholdsvis lik balanse mellom kjønnene (For mange kvinner er like galt som for mange menn). At de som er der har et avslappet forhold til seg selv. Og at det er en del barnefamilier der (helst

med både mor og far).

Så kommer spørsmålet: Er det noen her som har erfaring med naturistbadene rundt om i Norge? Er det noen som passer for meg/oss?

Er de familievennlige? Pleier det å være en del familier der? Er det stor skjevhet i kjønnsfordelingen?

Gabriel

PS!

Jeg har ikke møtt noen jeg hadde grunn til å mistenkte for å være pedofil på en nudiststrand men selvfølgelig finnes det sikkert noen der og. Men at

de utgjør en vesentlig andel tror jeg ikke noe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Naturist

Linderud Bad tirsdager 18.00 -20.00 og lørdager 10.00 - 14.00 er beregnet for familier med barn. Det er en hyggelig atmosfære, og alltid både barn og voksne der. De forøvrig hjemmesida til Oslo naturstforening.

www.naturist.no/onf

Det er svært befriende når man kan være sammen både menn og kvinner i samme garderobe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg syns man bør ta hensyn til alle parter her jeg, vis gutten synes det er dumt og vere i damegarderoben når han er så stor syns jeg han skal få vere i herregarderoben men det kan vere lurt og ha med en voksen til eller en kammerat som kunne hjelpe, jeg syns dette startet bra men så syns jeg det gikk til et hysteri omkring pedofili det er synd vi har blitt så hysteriske over dette og vis ser pedofile overalt, poenget er at det er få av dem og det kan likegjerne vere pedofile kvinner som menn, når det gjelder pedofile sjenerelt så vil de stort sett kontrollere sin legning og ikke gå til overgrep, de fleste er bare veldig glad i barn og for gald i dem til og gjøre dem noe vont, men noen få klarer ikke og styre sin legning og ødelegger for alle, jeg syns lilli beth sier mye bra men jeg syns hun overdriver litt, jeg syns det er overhysterisk og overbeskytte barna slik, jeg syns man må ta hensyn til det barna føler også, jeg syns også det er litt feigt av henne og ikke legge ut tall.

vis vi skal løse dette problemet må vi akseptere dem og akseptere deres legning, vi må kunne tilby dem som ikke kontrolerer sin legning hjelp, det må også bli mulig og spørre om hjelp, en far husker jeg en gang for lenge siden spurte om hjelp fordi han ver redd for at han skulle forgripe seg på sin egen datter han fikk da beskjed om at da måtte han ta henne først, skal det vere så vanskelig skal vi han en slik risiko for dette, vi må akseptere deres legning detter er noe de er fød slik de kan ikke noe for det, det må uansett vere bedre at de tilfredstiller seg med og se på dem vis en at de gjør noe

jeg tror ikke det er større fare for overgrep i en garderobe en andre steder, vis det kan hende at de ser seg ut barn der og vil ta dem senere så vil det betinge at svømmehallen ligger der vor barnet helst ferdes, jeg tror det sikreste er og lære barn og sette grenser og ikke snakke med fremmede da er det trykt, man kan vel og gå i svømmehallen de tider det er mange der da er vel sjansen for at noe skal skej liten, uansett er vel jenter mer i rissiko for overgrep

for og forfølge dette med overgrep syns jeg det var interesant dett med va en usikker far som tar med seg en ni åprig jente i herregarderoben, vil ikke i følge de her inn rissikoen vere stor da, da ville vel hun sett at noen glante, eller tror dere ikke det hadde skjedd, va mener dere at han burde gjort i den situasjonen, uansett en annen ting vis dere skal snakke om overgrep vorfor skal dere henge ut menn hele tid, kvinner kan også gjøre overgrep

når det gjelder overgrep i familien så er det også dumt og sette far i et dårlig lys, vis vi skal se på det er det ikke er overgrep mellom mor og far og barn som er det vanligste men rett og slett overgrep mellom eldre og yngre søsken det syns jeg man skal tenke :ler:

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis vi skal løse dette problemet må vi akseptere dem og akseptere deres legning, vi må kunne tilby dem som ikke kontrolerer sin legning hjelp, det må også bli mulig og spørre om hjelp, en far husker jeg en gang for lenge siden spurte om hjelp fordi han ver redd for at han skulle forgripe seg på sin egen datter han fikk da beskjed om at da måtte han ta henne først, skal det vere så vanskelig skal vi han en slik risiko for dette, vi må akseptere deres legning detter er noe de er fød slik de kan ikke noe for det, det må uansett vere bedre at de tilfredstiller seg med og se på dem vis en at de gjør noe  

Hilsen

Her vil jeg bare si en ting....jeg kommer ALDRI til å akseptere hverken pedofile eller pedofil atferd........dette er mennesker som ødelegger barn for å dyrke sine egne sykelige behov.... :kjempesinna:

Så "tolerant" er jeg dessverre ikke...!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

så vis du er føtt med en lyte for eksempel klumpfot så har vi ingen grunn til og akseptere deg, jeg trodde vi var over slike gammeldagse holdninger jeg, det er på grunn av sånne som deg at vi har problemet i dag, hadde vi akspetert det og gitt dem hjelp så hadde vi løst det, folk som deg er ansvarlige for de overgrep som skjer :kjempesinna:

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg syns det der er et veldig godt spørsmål, jeg tror samfunnets reaksjon tror jeg kan vere nesten mer skadelig en overgrepet, barnet føler seg ikke som no slags offer før samfunnet gjør det tild et jeg syns vi alle skal tenke over det :ler:

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tule, jeg tror ikke vi får til noen konstruktiv debatt om denne tesen, til den er den altfor provokativ og vanskelig å forstå for kvinner flest.

Husk at disse jentene her er redde for å ha 8 åringer gutter i sine egne garderober samtidig som de er redde for å ha 8 åringene gutter i andres garderober.

W

*selv om det finnes hederlige unntak =)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lisa-Beth, iuinnlogget

Pedofili er en legning, om enn en meget syk en. Jeg forsøker å se hele mennesket, slik at en pedofil for meg er et menneske som trenger hjelp og behandling. Jeg aksepterer IKKE pedofil utøvelse, men jeg tror det kan behandles. Thore Langfeldt (psykolog) har jobbet en del med dette, og om man ikke kan kurere pedofili, kan man forhåpentligvis hindre dem i å praktisere sin legning.

Lisa-Beth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

det er jeg som skrev det over også, jeg må si jeg er enig med deg det var derfor jeg skrev det jeg gjorde til kosejente også, jeg står på at det er på grunn av sånne som henne at vi har det problemet vi har, folk som henne som er opptatt av og beskytte sine men ikke akseptere at dette er mennesker som trenger hjelp er de som lager problemene, skal vi løse problemet må vi ta det der og akseptere at de kan be om hjelp

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cruella

Tule, det er for drøyt å påstå at noen er ansvarlige for at pedofili fortsatt finnes. Tror det har eksistert i alle tider, men at fokuset heldigvis er større i dag, selv om det ofte blir "gapestokk"-fokus.

Selv om dette er behandlingstrengende mennesker, er det deres eget ansvar hva de gjør med sine drifter.

Ingen andre enn de selv er ansvarlige for sine handlinger.

Lisa-Beth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre enn de selv er ansvarlige for sine handlinger.

Men hvis en kvinne blir voldtatt så er det jo mannens skyld?

Lisa-Beth, overfokusering på "pedofilproblematikken" kan øke pedofilifaren.

Jeg vet ikke om du skjønte den, hvis ikke så forklarer jeg gjerne.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Så det du mener er at hvis det blir begått overgrep mot et barn så er det muligens ikke mannen/kvinnen sin skyld, like gjerne barnet'???

Jeg skjønner hva du mener i den andre påstanden din, og jeg er uenig. Det er måten problematikken blir diskutert på som er feil, ikke at det fokuseres så mye på det.

Jeg skulle gjerne fortsatt diskusjonen, men nå må jeg legge mine barn.

Imidlertid, en diskusjon som går på at barn er ansvarlige for voksne menneskers handlinger, er jeg ikke med på.

Lisa-Beth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo hende at argrumentet ditt var feil, men som jenter flest vil du aldri diskutere på andre premisser enn dine egne =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...