Gå til innhold

Smågutter i damegrderoben.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jepp, dere er veldig sunne og friske.

Det er akkurat som vi bør gjøre.

Vi bør forutsette at det gjemmer seg en pedofil overalt...

Først da får vi den roen og tryggheten det følger med å være foreldre...

Waco

*vifter utenkende mennesker bort....usj... det var jammen godt å veive armen over fjeset deres...sssjuuj*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror dere overdramatiserer dette noe veldig! Hva skal skje dem der da lisa beth? Hva er du redd for i forhold til alle de andre timene din 8 åring er alene? deter langt større sjanse for at barnet skal dø i trafikken enn bli utsatt for overgrep i dusjen. Man må våkne opp og lukte på at livet er som det er, og takle det uten å bli hysterisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg tror ikke en 8 åring er i stand til å passe seg selv i en garderobe. Dessuten tror jeg at få foreldre forklarer barnet sitt hva en pedofil er.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse, tror du virkelig det nytter å snakke fornuft med mennesker som nekter 9 år gamle gutter å dra på frognerbadet pga den imagiære pedofilifaren?

Jenter, skam dere som opphauser til frykt og redsel iblant kvinner som ikke vet bedre enn at på en svømmehall skal man være redd for drukning og ikke petting i garderobene...

W

*Har vært i flere herregarderober enn alle dere jenter til sammen tusen ganger... og jeg har aldri sett noe som minner om et overgrep*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere overdramatiserer dette noe veldig! Hva skal skje dem der da lisa beth? Hva er du redd for i forhold til alle de andre timene din 8 åring er alene? deter langt større sjanse for at barnet skal dø i trafikken enn bli utsatt for overgrep i dusjen. Man må våkne opp og lukte på at livet er som det er, og takle det uten å bli hysterisk.

Her blir det for enkelt å komme med denne "hysterike mor". Fy. :x

Etterhvert som vi får mer kunnskap om hvor pedofile vanker, blir det naturlig for en mor å beskytte barnet fra slike omgivelser. Tenkt å snakke om hysteriske mødre her :o .

Det er nok bare et tidsspørsmål før et overgrep skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Care, noen ganger kan frykten for et overgrep være like invalidiserende som et overgrep....

- Det er ikke meningen at dere skal forstå alt sammen eller, men over tid så vil dere skjønne at meningsløs frykt skaper bare trøbbel og kan i ekstreme tilfeller være utslagsgivende for "overgrepet", dvs at man fremprovoserer overgrep ved at det er det eneste som står i skallen deres....

Ingen 8-9 år gammel gutt trenger å lære om pedofileovergripere i badstuen, de trenger å lære om hysteriske kvinner som ser fæle busemenn overalt hvor de vender seg....

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeger sterkt uenig care! Skal overgrep skje på en offentlig plass med masse folk over alt? Hva da med der barn er alene, på lekeplassen? Hvorfor er mødre da ikke sammen med barna der? Det er langt større sjanse for å finne barn alene der enn i en svømmehall, og det vet pedofile. Dersom kvinner skal kunne gå driting alene hjem i mørket så kan nå iallefall barn være alene med flere andre i 20 minutter i en garderobe mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse skrev:

Dersom kvinner skal kunne gå driting alene hjem i mørket så kan nå iallefall barn være alene med flere andre i 20 minutter i en garderobe mener jeg...

Nå synes jeg ikke du skal sammenligne kvinner med barn da, Lasse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya
Starya: De som trenger hjelp er som oftest de som har fått hjelp til å tenke... dvs de som ikke får ansvar for seg selv, men blir "hjulpet til uselvstendighet"... (ikke noe angrep på deg starya!)  

De aller fleste klarer det aller meste 7 år gamle med riktig, konsekvent selvstendighetsstrening...

Deter iallefall erfaringene fra mange år i skoleverket...

Vel, nå baserer jeg (naturlig nok) mine uttalelser på erfaringer med min egen sønn.. og han har ADD. Er dermed nokså sosete på dette området. (Men i disse dager er han altså som tidl. nevnt begynt å bli "klar"..)

Jeg tror nok det kan være flere årsaker til at noen ikke blir like fort uselvstendige som andre på områder som dette.

---

Kan jo føye til at jeg hovedsaklig tenker på det som ikke er dagligdags ved å være i en garderobe alene: å finne skapet, holde orden på nøkkelen, hvor trygt barnet nå engang er på fremmede, osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kvinner er voksne på lik linje med voksne menn, og barn er avhengig av de voksne i en slik grad vi voksne ikke er avhengig av hverandre. Eh... det ble en rar setning. Men voksne og barn har en helt forskjellig forutsetning for å takle fare, forutse farer enn det voksne har. Det vet jo du også, Lasse?

Vassandra...... høh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starya: derfor jeg skrev som oftest... :wink:

(V)Cassandra: :ler: V står alt for nærme c ....

Takle fare? Hvilken fare skal de takle i garderoben da? Mitt poeng er at en ikke må holde barna i beskyttelsesbur, mens en selv tar "sjanser" ...

Nei, jeg forstår ikke hvorfor det vil være farlig å være alene med flere andre i en garderobe, jeg gjør ikke det! (sammenlignet meed alle de andre arenaene barna er alene på....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Starya

Når det gjelder "faren" ved å være sammen med ukjente menn i en garderobe, så heller jeg nok mot Lasses oppfatning. For å si det slik: om det skulle befinne seg èn pedofil mann der, så vil det nok også befinne seg et større antall heterofile menn der også. Jeg tror de ville reagert om det skulle komme opp en situasjon av noe slag. Forøvrig vil sammme regler gjelde der som andre steder: Ikke ta i mot noe fra fremmede, ikke snakke med fremmede som f.eks spør om personlige ting, osv. Jeg ville trossalt også vente ved døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke så lenge siden det var fullt i skriverier om hvordan pedofile oppsøkte svømmehaller. Pedofile oppsøker jo arenaene til barn, men så klart jeg er enig med deg, Lasse. Jeg er enig i at barna er generelt sett mer sårbare i andre situasjoner enn i en garderobe der det som oftest er mange mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at barnet er alene i mange andre situasjoner også, men jeg synes likevel det er en viss forskjell.

Hvis en pedofil er i svømmehallen for å SE på smågutter, vil han ikke få mer å se på i en garderobe enn på en lekeplass...?

Er det akkurat det samme om fremmede mennesker ser barna deres MED eller UTEN klær på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men Amica.... Jeg bryr meg ikke noe om en nekrofil SER på meg, så lenge han bare ser... :wink:

At de SER på ungen gjør vel heller ikke noen skade hva? Og tror du h*n vil SE mindre dersom mor er med?....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeger sterkt uenig care! Skal overgrep skje på en offentlig plass med masse folk over alt? Hva da med der barn er alene, på lekeplassen? Hvorfor er mødre da ikke sammen med barna der? Det er langt større sjanse for å finne barn alene der enn i en svømmehall, og det vet pedofile. Dersom kvinner skal kunne gå driting alene hjem i mørket så kan nå iallefall barn være alene med flere andre i 20 minutter i en garderobe mener jeg...

Jeg er sterkt uenig i dine påstander. Overgrep skjer i deg offentlige rom, og da må vi ta våre forholdsregler. At overgrep skal kunne skje på et offentlig basseng er fullt mulig. Små gutter alene i en garderobe, med flere smårom, der dørene kan låses.

Når en mor har kjennskap til at pedofile tiltrekkes offentlige bassenger, ja ligger det naturlig for henne å ikke slippe gutten eller jenta løs. Ingen mor behøver å bli kalt hysterisk av den grunn. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kaller jeg hysterisk jeg Care, for det virker helt fjernt for meg at noe slikt skal kunne skje uten å kunne bli oppdaget.

Hvilke offentlige rom har overgrep skjedd på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse skrev:

Jeg bryr meg ikke noe om en nekrofil SER på meg

Ikke for å skuffe deg eller noe.... men jeg tror kanskje du er litt for vital for en nekrofil...

Nei, det er ikke forbudt å se. En klok person jeg kjenner sier at det er ikke forbudt å føle tiltrekning mot barn, det er ulovlig å gjøre noe med tiltrekningen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...