Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #1 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg er selv en rødvinselsker, men hva er dere andre?? Kom gjerne med gode forslag på gode viner også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 23. august 2006 #2 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg klarer ikke å velge. Hvitvin om sommeren, rødvin om vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 23. august 2006 #3 Del Skrevet 23. august 2006 Stort sett rødvin. Men om sommeren, når det er veldig varmt, kan jeg drikke hvitvin som saft... Har gått på en smell der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2006 #4 Del Skrevet 23. august 2006 Rødvin, helt klart! Joda, hvitvin er godt om sommeren, men den sunnmørske sommeren varer jo sjelden mer enn en uke eller to, og da er det fremdeles 50 uker igjen hvor jeg kan nyte en deilig, kraftig rødvin. Jeg synes dessuten at det er lettere å finne en virkelig god rødvin enn en virkelig god hvitvin. Vi er veldig glad i franske og italienske rødviner, og jo kraftigere jo bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 23. august 2006 #5 Del Skrevet 23. august 2006 Definitivt rødvin! Eneste minust er at jeg får veldig rødvinstenner- og lepper etter bare et glass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 23. august 2006 #6 Del Skrevet 23. august 2006 Rødvin, men iskald hvitvin på sommer`n er også bra. Nå er det jo en stund siden jeg har smakt og skal smake vin da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #7 Del Skrevet 23. august 2006 Definitivt rødvin. Faktisk foretrekker jeg kald rødvin fremfor hvitvin på varme sommerdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2006 #8 Del Skrevet 23. august 2006 Rødvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #9 Del Skrevet 23. august 2006 Definitivt rødvin. Faktisk foretrekker jeg kald rødvin fremfor hvitvin på varme sommerdager. ← Det er jeg faktisk enig i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 23. august 2006 #10 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg liker helt klart rødvin best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 23. august 2006 #11 Del Skrevet 23. august 2006 Akkurat begynt å like rødvin, og foretrekker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 23. august 2006 #12 Del Skrevet 23. august 2006 Rød, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #13 Del Skrevet 23. august 2006 hvit, men har siste halve året fått opp øynene for rødvin, så jeg har nesten bare kjøpt det. har prøvd i flere år å finne en rødvin som jeg klarte å fullføre et glass av (smake en slurk hos alle som drakk rød). når jeg først fant en som jeg likte, har jeg klart å venne meg til og like smaken. j.p chenet var min første rødvin som jeg likte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå