Gå til innhold

Det store dilemma i natten..

Milo Minderbinder

Anbefalte innlegg

"To pee, or not to pee. That is the question"

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :evil:

Å våkne på den måten.........er helt forferdelig. Man tenker...."jeg greier sikkert å holde meg frem til vekkerklokken ringer."

Det greier man ikke, nei.

Så derfor var jeg oppe en time før skjema i dag.......

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Milo - det går an å gå tilbake til senga og legge seg altså! Har du tenkt på det? :roll:

Jeg har meget god erfaring med dette - og kan anbefale dette på det "varmeste". :enig_animasjon:

En ulempe er det dog........ man sovner så inderlig godt selv om det bare er 10 min til klokka ringer........og DA - DA er det vanskelig å stå opp da........... :rodme:

Men - for ikke å spore av tråden din Milo - som sagt, det går an å gå tilbake til senga........kyper under den varme dyna igjene........ og vips - så er man i drømmeland! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Har også det problemet, spes. når det er så kaldt.Men jeg kryper raskt tilbake under dynen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig irriterende, men det nytter ikke å legge seg igjen, får ikke sove likevell.....

Derfor er jeg j***** trøtt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg! Er veldig kjedelig når en ligger langt under ei varm og god dyne og bare vil sove videre og så må opp allikevel.

Og så er det det forferdelig skarpe lyset på badet som gjør at jeg våkner.. Skal pusse opp badet i løpet av våren og da skal jeg lage en lampe til - med svakt lys som kan stå på om natta. Tror det kan hjelpe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...kanskje sånn bekken de har på sykehus hadde vært noe - da slipper man gå ut av sengen også.... æsj! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller man kan lå være og drikke noen timer før man legger seg, det måtte jeg når jeg var gravid, det ble noen doturer likevel, men det hjlper hvis man ikke er på kjukken. barn som tisser i sengen kan man også prøve det med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg igjen selv om det er 10 minutter til jeg MÅ opp jeg..

...-sovegrisen Madison :roll:

Syns du var flink jeg Milo :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slår knute på'n jeg.... det er JEG som er herre over min kropp og ikke små'n... så det så!!  :ler:

Godt å høre at den fortsatt er lang nok til å slå knute på selv om den krympa :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel....jeg kan flytte litt på en komode, og deretter vil det bare være å strekke den opp inn til badet. Med komoden borte, skulle det være slakk nok til at jeg kan snu meg et par ganger.... :hoho:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo et diskusjonsspørsmål, Bridget... Lang nok til hva....? :ler:

Lang nok til å knyte... en liten hyssing kan da også sannelig knytes, ikke sant....? :ler: Heldigvis teller ikke størrelsen, for som jeg sier:

Den er kort, men den er tynn...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ...noe som er svært effektivt da er å ikke drikke noe sent på kvelden ...så slipper man å måtte tisse om natten. :ler:

Og Millo - selv om du må opp om natten - så finner du vel veien tilbake til sengen igjen ?? Så kan du i det minste sove til klokka ringer og du MÅ opp. :wink:

Eller man biter tennene sammen og legger bena i kryss ...og tvinger seg til å sove resten av natten uten å stå opp og tisse ...(må kanskje springe om morgenene da for å rekke frem i tide) :ler:

Virgo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salt holder på vannet!!!

Spis mat med litt salt på, så kan du tisse tre ganger om dagen, og ikke no på natta! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det er jo et diskusjonsspørsmål, Bridget... Lang nok til hva....?  :ler: Lang nok til å knyte... en liten hyssing kan da også sannelig knytes, ikke sant....?  :ler:

Åhhh, tenkte jeg ikke på - trodde du knyttet selve saken jeg og kunne ikke fatte at det var noe problem om den hadde krympet en centimeter... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at jeg ville funnet en laaang slange og satt den fast med en sånn slangeklemme. Så putter du bare den andre enden oppi do.

Ikke no søl, ikke no stå-opp.. bare litt upraktisk hvis du har tenkt å snu på deg i løpet av natta...

Alternativt kan du jo feste en trakt i "senge-enden" på slangen og bare vippe den oppi trakta når du må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...